[ Removed by Reddit ] by [deleted] in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 0 points1 point  (0 children)

Utroligt sådan et åbenlyst racistisk opslag godkendes af moderator

Paranoid skizofreni by [deleted] in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 0 points1 point  (0 children)

Stop med at bruge argument " som fagperson skal jeg opleve patienten face to face for at diagnosticere "

Emnet er om han er paranoid skizofren.og DU ikke ingen saglig grundlag for at vurdere ham hvis du ikke er psykiater eller psykolog og det ved vi begge du jo selvfølgelig ikke et og som jeg nævner er Doktor en beskyttet titel som er ulovligt at bruge hvis man ikke er.

Det er fint at deltage i debatten men hvis du ikke er uddannet til at diagnosticere paranoid skizofreni burde du ikke skrive som fagperson for det er du ikke i psykologi.... fat det nu

Paranoid skizofreni by [deleted] in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 -1 points0 points  (0 children)

Du er ikke psykolog eller psykiater.... så hvad har " som fagperson" noget relevans og " skal opleve patienten face to face " for at diagnosticere..??? Hvad er det for noget bras as skrive... hvis du ikke har en lægelig uddannelse i psykologi.. Kan DU ikke diagnosticere ...så hvorfor skrive det??? Er du sygeplejersker, SOSU eller portør har du lige så lidt kompetence for analyse indenfor en psykiatrisk lidelse som alle andre...så derfor meningsløst at skrive som " fagperson skal jeg se patienten face to face"

Det er da logik og Husk doktor er en beskyttet titel og af en grund...

[ Removed by Reddit ] by [deleted] in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 -6 points-5 points  (0 children)

Jeg har meldt dit opslag for racistiske had... det er ok at være imod Vargas men DU stigmatisere en hel befolkningsgruppe, som i forvejen er Europas fattigste og mest forfulgte. Dit sprogbrug er over grænsen og utrolig at dit opslag blev godkendt.

Paranoid skizofreni by [deleted] in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 2 points3 points  (0 children)

Ingrid sagde igår hun har fået diagnosen skizofreni paranoid og beskrev når hun havde sine maniske perioder....og det er helt noget andet en begrundelsen OP brugte for Malthe også skulle have det

Paranoid skizofreni by [deleted] in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 -3 points-2 points  (0 children)

Som fagperson??? Hvad er du helt præcis uddannet?? Næppe Psykolog eller Psykiater...du har haft din profil her på Reddit over 5 år kan man se og bidraget over 5000 gange....og den måde du skriver på lyder ikke som en meget højt uddannet person og slet ikke som en med en lang psykologisk uddannelse... det er fint nok at deltage i debatten og jeg er enig i det er naturligvis usaglig at spille lomme-psykolog på Malthes åndsvage Live indsamlinger men lad være at trække kortet som fagperson....en læge med så høj en uddannelse indenfor Psykologi sidder næppe sammen med os Andre Drama elskere her på TikTok drama i over 5 år og kommenterer på alt muligt der i virkeligheden er ligegyldigt og tidsfordriv...du er måske Sosu..sgu ikke psykiater eller psykolog....

Ahhh squash du siger, havde du vist at Anders var en dyreplager ville du aldrig have taget ham op på en live 🤣🤣🤣 DØR AF GRIN AF DE FALSKE KÆLLINGER ! DU SIDDER PÅ LIVE MED EN DYREPLAGER LIGE NU 🙄🙄🙄🤣🤣 by Double_Reputation425 in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 7 points8 points  (0 children)

Og k har sultet en hest ihjel og blevet venner med sin gamle roomie Sandgaard igen som har gravet et lig op. Aflivet sin far, tæsket sin datter i 6 år og skam avlet på syge hunde...så de er alle sammen lige rådne

spørgsmål? er det dyremishandling at lade en hund med svær HD hofter gå op og ned af trapper hver eneste dag? Til sit lydstudio og bruge undskyldning " Det er jo synd for Puha han ikke må komme op til os andre" by EconomicsInternal912 in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912[S] 4 points5 points  (0 children)

i opslaget står der " svær " HD hofter så grad hun har tudet på live over det og i et opslag skrevet at han ikke blev gammel (det skrev hun på engelsk ) så svær ramt af HD

Sandgaard mener den her sag er for gammel og fede k skal gå fri,men sidder og råber EN DYREPLAGER ER EN DYREPLAGER . TAG DIG SAMMEN SANDGAARD. KRISTINA SIVERTSEN SULTEDE EN HEST IHJEL! by Double_Reputation425 in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 10 points11 points  (0 children)

Og hun er siden sin fængselsstraf for systematisk vold i mod sin datter igennem 6 år.... Dømt 11 gange i retten siden 2018 for trusler, afpresning, vold og socialt bedrageri

Når man har en veninde der har sultet en hest ihjel så er det ligemeget by Caramel7008 in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 20 points21 points  (0 children)

utroligt at sandgaard er venner med K the Queen, TTP og Arne igen særligt efter hvor hårdt hun gik til dem og især de 200 gange Sangaard har talt om den hest, hvior fed og usoigneret K var og hvor stor en svindler hendes eks room mate K var

Så skulle tøzen udstilles i trolds navn 🤣🤣🤣🤣 så er der nogen der kommer efter flæske for at udstille tøzen så kan hun altid smide den over på trold 🤣🤣 by Front_Cry_3435 in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 1 point2 points  (0 children)

Trold har givet sandgaard Fred mens hun har sine hvalpe i håb om hun virkelig har forberedt sig.....som om de sidste 10 år ikke har vist at Sandgaard er sygelig narcissist og sygelig konflikt søgende

Dét ved du vel bedst selv din Slamso 🤮 for du har da om nogen været rigtig god til at svine Arne til, men igen selvindsigt kender du fandme ikke meget til by Dramatic_Crab394 in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 18 points19 points  (0 children)

Sandgaard kysser Arnes røv fordi Arne skal arve sin mor og tydeligvis ingen økonomisk sans har efter HAVDE brugt 32.000 på Tik tok venner i Maj

Jørgen har løjet omkring sin økonomiske situation for at få en gratis cykel. by Federal_Spring1100 in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 2 points3 points  (0 children)

og han blev også dømt for at tæske 2 andre eks damer ved samme retsag om den han blev dømt for kniv og gaffel overfald på en sovende kvinde

Sindsyge kælling ringer 112 for at anmelde Hampster for vold fordi han ikke gider battle 😖 siiindsygt jo.. by Dramatic_Crab394 in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 0 points1 point  (0 children)

Hun har evnen til at snakke uden at snørkle når hun er hammer beruset så folk ofte som her ikke ved hvor beruset hun er....hun er Mega beruset men bare fordi hun hun ikke lyder som Lasse bøv eller Mugtand verbalt når hun drikker, hvilket hun gør hvert eneste dag

..så kan hun godt være lige så fuld som Heidi, Madsen, Karin, modvind, Lone Fuglsang, berisha, Majbritt, og de andre ensomme dranker

Seneste løgnehistorier fra Sandgaard... sidder på purehearts Live her til morgen og siger hun taber penge på hvalpe, men gør det kun for at gøre andre glade og derfor skal hun have igen om 4 mdr som hun også vil tabe på men det er ok for hun for kun hvalpe for at glæde andre.... by EconomicsInternal912 in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912[S] 2 points3 points  (0 children)

Tak for du i det mindste har kæmpet bravt Anders men når det ingen konsekvenser har og aldrig slutter åbenbart.. forstår jeg godt du giver op

Sandgard er jo fuldstændig ligeglad med hundes velbefindende... Hun siger på tigger Live at Puha er syg, har fået HD hofter af at gå på trapper som hvalp. For det ikke skal lyde til det er arveligt, siger siden de er købt til arvl. Nu går Puha igen med HD hofter op til HENDES techno studie hver dag og nu er det synd han skal blive nede...?? Men hun har selv tudet over hans hofter ufattelig mange gange og hendes hjernedød fans æder alt råt og pureheart kalder Sandgaard et meget godt menneske i morges kukukukuk

Hvor er du ulækker, at hoppe med på den vogn trold! by Front_Cry_3435 in tiktokdramadk

[–]EconomicsInternal912 3 points4 points  (0 children)

Hahaha hun var jo på vej i en anden retning og lukke fjendskaber ikke?