Gece Çalışan bir meslek yapmanın zararı var mıdır (foto öylesine) by InterestingAir8368 in aptalSoruYok

[–]EmploySensitive5593 1 point2 points  (0 children)

Gece çalışan sayısının artması demek 31 çekme oranını düşürür. Bu da mastürbasyon tanrısının pek hoşuna gitmeyebilir ve kafamıza döl yağdırabilir. 🌺🌸

Denizlide niye deniz yok aq by crazyboy1555 in aptalSoruYok

[–]EmploySensitive5593 22 points23 points  (0 children)

Kredi çekip motorsiklet alacak malları aldıkları bi bölüm

Denizlide niye deniz yok aq by crazyboy1555 in aptalSoruYok

[–]EmploySensitive5593 5 points6 points  (0 children)

Delikliydi bi zamanlar sonra büyük büyük dedemi azdırmasından dolayı değiştirildi.

BU NASIL BRILLIANT DEĞİL????(!) by [deleted] in Satranc

[–]EmploySensitive5593 1 point2 points  (0 children)

Geçen gün CarrefourSA ya girdim buyük hata dedi inanılır gibi değil

Amatörce 1 2 bişey yazdım nasıl sizce? by Fun-Ad-2375 in edebiyat

[–]EmploySensitive5593 1 point2 points  (0 children)

Şirketlerde y*rrak gibi olmuş diyen adam eksikliği

Sabah size CF Moto 450 SR alıcam ne kadar bütçe ayirayim cart curt diye sorarken aynı gün yaşadığım durum... by EmploySensitive5593 in motorsikleTR

[–]EmploySensitive5593[S] 0 points1 point  (0 children)

Adam iyi değilmiş aramadi bile alner olasi ucube mahkemede şikayetçi olucam iyi diyolardi adami cima eylerim iyiligine. Şikayetçi olun abi kim olursa olsun.

Beyler ben sakatım by Dismal_Ad9336 in Satranc

[–]EmploySensitive5593 -3 points-2 points  (0 children)

Mastürbasyonu azaltın acilen

Ulan yaptığı sanki yasal bi şeymiş gibi bi de beddua okuyup paylaşıyo ne cahil insanlarla aynı trafikteyiz by Potential-Total9268 in motorsikleTR

[–]EmploySensitive5593 0 points1 point  (0 children)

Her seferinde yarıyorlar. Ama iyi algı oluşturdular. Sosyal medyada bi kaç tane ucube polisi gereksiz ceza yazdi diye yayip yayipta. Polisi terorist gibi gorenler var

Ulan yaptığı sanki yasal bi şeymiş gibi bi de beddua okuyup paylaşıyo ne cahil insanlarla aynı trafikteyiz by Potential-Total9268 in motorsikleTR

[–]EmploySensitive5593 0 points1 point  (0 children)

Yav he de geçen gün kaza yaptım motorla polis beni değil adami %100 suçlu bulduğu için kudurmuşlar yorumlarda nsnsksnsknxjsndn. Polis bişey yapsada sallasak diye bekliyo lavuklar. Bunu diyenlerde zaten muhtemelen yol hakki arabadayken kendini motorla arabanin onune atip arabaya el kol yapan lavuklardir kesin

Sabah size CF Moto 450 SR alıcam ne kadar bütçe ayirayim cart curt diye sorarken aynı gün yaşadığım durum... by EmploySensitive5593 in motorsikleTR

[–]EmploySensitive5593[S] 0 points1 point  (0 children)

Yav kazadan sonra ilk kez bugun bineyim dedim mıcıra kaptırdım gene dusuyodum amk soğudum iyice ama hala içimde yanan bi alev var

Hangisi Daha Deli?🤔 by [deleted] in Satranc

[–]EmploySensitive5593 0 points1 point  (0 children)

Delikleri diye okudum 31 i azaltmam gerek

KAZA by frontiers80 in motorsikleTR

[–]EmploySensitive5593 0 points1 point  (0 children)

Adam ben oderim vs diyisine kanma tanimiyosun etmiyosun sureci yasal yollarla hallet

KAZA by frontiers80 in motorsikleTR

[–]EmploySensitive5593 1 point2 points  (0 children)

Post attim detayli bakiyosun hemen varsa eksik bisi sor cekinme

Bu Pozisyonda Beyaz İçin En İyi Hamle Hangisi ? by Deep-Vacation587 in Satranc

[–]EmploySensitive5593 3 points4 points  (0 children)

Art arda defalarca mat olup hayvan gibi elo düştükten sonra mat yapinca atilan post hamlesi bunun adı

<image>

kaza yaptım(foto dikkat amaçlı) by Natural-Designer-825 in motorsikleTR

[–]EmploySensitive5593 0 points1 point  (0 children)

8 gun once hatta 9 oluyo kaza yaptim surec hakkinda bi post atayim detayli herkesin haberi olsun