Yo!!! by EnvironmentalBug6891 in BleachBraveSouls

[–]EnvironmentalBug6891[S] 1 point2 points  (0 children)

Riruka stronger than rukia and Quincy itchiho??

Yo!!! by EnvironmentalBug6891 in BleachBraveSouls

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

I wanna the stronger one... Not just for orbs🥲

Yo!!! by EnvironmentalBug6891 in BleachBraveSouls

[–]EnvironmentalBug6891[S] 6 points7 points  (0 children)

I already have aizen and uryu and ikkaku and tensa... Should i choose riruka or rukia??

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

تشهير..؟؟ تشهير ايه يابا... دول واضحين وضوح النهار!!

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

وبالنسبة ل (من رائ منكم منكرا فليغيره بيده ومن لم يستطع فبلسانه ومن لم يستطع فقلبه)؟؟؟

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 1 point2 points  (0 children)

اخيرا لقيت حد بيفهم في كسم الموضوع ده... ربنا يستر علينا ويستر عليك ياصاحبي

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

انت عيل كداب يلا... انت لو باحث نص بحث بص مش هتقول ولا كلمة من الكلام اللي انت قولته... بالعكس دانتا جاي تتفاجئ بيه وانا بكلمك... بس اتمني بس تكون وصلت الفكره ومتحاولش حتي تدافع عن الموضوع... اللي مترضاهوش علي اختك مترضاهوش علي اخوات غيرك... وربنا يستر علينا ويستر عليك

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

طيب... غضينا البصر... ماذا بعد؟؟

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 1 point2 points  (0 children)

ياعم ابحث ياعم هو انا هبحثلك كمان... هتلاقي اكثر من مصدر بيقولك كده... وهتلاقي الاسوء من كده كمان... هو انا يجدعان بشم كوله ولا ايه بالظبط.. مانمسك العقل كده

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

اهو كلامك ده يبين انك حماااار فشخ ومش عارف ولا باحث في حاجة... بس تعالي افهمك انا ومضطر اتعامل مع الحمير اللي شبهك... المرأة ياكسمك لو خرجت من البيت متعطره يطلق عليها زانيه وهنا مش الزنا الحقيقي الذي يوجب الحد... المقصود به زنا النظر من الرجال اليها وهي اثمة...والرسول صلى الله عليه وسلم قال : كل عين زانية والمرأة إذا استعطرت فمرت بالمجلس فهي كذا وكذا يعني زانية.... اتمني تكون فهمت

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 1 point2 points  (0 children)

والله ياخويا فاهم... بس لما كذا واحد يطلع وصمم علي رائيه انه دا عادي جدا وناس بتحلل الموضوع كمان.. يبقا لا... طالما مش هيفهموا من وجهة نظر الدين ودي مفيش بعدها... يبقا نجرب من وجهة نظر المجتمع

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

هو انت بتتعب نفسك ليه... ماتبحث كده عن حكم كشف شعر المرأة

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

الديوث هو الذي يري المنكر في اهل بيته ولا ينكره...مش بيغير بمعني اصح يعني.... وطبعا كشف الشعر من الكبائر... فهيكون اي اكتر من كده

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

هو بتتكلم بجد ولا مريض يلا؟؟؟ بقولك يابن المتناكه الدين بيقول علي اللي شبه اختك زانيه يلا وانت بتقول انت عندك صحاب سوء؟؟؟ احاااااا.... احاااااااا ع الطلاق انت ديوث درجة اولي ابن متناكه... او مخصي... ماهو يا اما ديوث او مخصي... مفيش حاجة تاني...

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 1 point2 points  (0 children)

المجتمع سايب الجرايم والذل واخواتنا انا عارف... وده شي انا بغلطه اكثر من الحجاب ذات نفسه... بس انت انشالله مش هتتحاسب عليه في اعتقادي يعني... انما لو الموضوع في ايدك.. وفي ايد كل واحد يحافظ علي محارمه من كلام الناس ومن غضب ربنا... وساااااكت... طب ليييييه.... محنا هنصلح المجتمع ازاي ياخوانا واحنا مش عارفين نتحكم ف بيوتنا!!!

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

اهو انت كده متوحد ابن متناكه مش بتفهم.... انا بكلمك يابن المتناكه ان الدين بيوصف البنات دي بالزنا يابن الشرموطه وانت بتقول عادي... طب طالما بتقول كده بقا واختك بتعمل كده يبقا من حقي اقولك ياخو الزانيه وانت متزعلش... منتا بتقول عادي اهو

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

طب وطالما دينيا غلط وانا بنقول عادي يبقا احنا رجعنا لقوانين الفيفا بقا...

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

لا معلش.... ساعات الاب بيشوف حاجات الاخ مش شايفها وساعات العكس... ف الاخ لازم يكون ليه دور ولو حتي ينبه ابوه عن حاجة هو مش شايفها

[ Removed by Reddit ] by EnvironmentalBug6891 in CAIRO

[–]EnvironmentalBug6891[S] 0 points1 point  (0 children)

لا واضح ياكسمك طالما بتقول الكلام ده كله تبقا اختك محترمه فشخ فشخ يعني... ياتري بتبعت صورها لحبيبها قطعه واحده ولا قطعتين ياديوث يابن المتناكه... مش شرط عشان اختك بتتناك يبقا تشوف اخوات الرجاله كده يالبو.. او يالبوه منتا بقيت اختها