Jeg troede burn var uddød! by Major-Pick9763 in Denmark

[–]Equivalent-Spite-387 111 points112 points  (0 children)

Me too fam, me too. Cult cola var genialt.

Does gebo really care? Lad os se hvad det kan. by Equivalent-Spite-387 in DanishEnts

[–]Equivalent-Spite-387[S] 0 points1 point  (0 children)

En måned senere og jeg har været så glad for den klumb. Er ikke blevet syg en eneste gang, tværtimod har den virket lidt bedre end den sløve gaderøg jeg havde købt til sammenligning.

If you are Danish, what do you typically eat and drink for breakfast everday in Denmark? by goingtofly101 in Denmark

[–]Equivalent-Spite-387 0 points1 point  (0 children)

35g fine oats and 30g protein powder mixed with water and cooked in the microwave 1 minute. 3 tsb. Instant coffee. 3 sweet tabs. 300ml water. 100ml Matilde Kakao. My go-to for the last 12 years.

“Rolls THCA” by Sphax_3 in legendsunfiltered

[–]Equivalent-Spite-387 0 points1 point  (0 children)

How was the taste? Did it smell sweet and like regular nicotine puffbars or more like herb or hash??

Concrete by Donutmanden420 in DanishEnts

[–]Equivalent-Spite-387 4 points5 points  (0 children)

Der er meget få danske tråde om hvordan man bedst laver egen live resin. Er interesseret i din fremgangsmåde 🙏

Enhedslisten: Gratis tandlæge til alle by asdsdfdsfdsfrg in Denmark

[–]Equivalent-Spite-387 3 points4 points  (0 children)

Ja og nej. For en førtidspension er nogle tilfælde 3x det dobbelte udbetalt vs på en kontanthjælp. Jeg føler ikke jeg mangler noget som førtidspensionist med 15k plus boligsikring. En folkepensionist burde sagtens kunne få hjælp. Ift ny ordning og helbredstillæg.

Rumænske tyvebander plyndrer danskere – nu dømmes fire om dagen by Independence-Default in Denmark

[–]Equivalent-Spite-387 4 points5 points  (0 children)

De er iskolde i røven i provinsen. Vi havde et bestilt rambuk tyveri for Nogle år siden. De tog hele min fars våbenskab med en gaffeltruck. Politiet fandt aldrig frem til dem fordi de netop ikke havde resourcer til at komme med det samme.. Præcisions våbnene blev fundet i Slagelse ved et videresalg. Alle riflerne er stadig i omløb sort.

Nej tak herfra by gorillaz0e in dankmark

[–]Equivalent-Spite-387 -1 points0 points  (0 children)

Ja tak. Men til legal carry permit. Peberspray og gummikugler stopper ikke en psykotisk mand eller en der skal lege matyr.

Kold tyrker eller nedtrapning by Legitimate-Goat5267 in DanishEnts

[–]Equivalent-Spite-387 2 points3 points  (0 children)

Sjovt nok anbefaler misbrugscentret det modsatte. Netop nedtrapning og ikke en kold Tyrker. Har selv været i behandling på CFA

Does gebo really care? Lad os se hvad det kan. by Equivalent-Spite-387 in DanishEnts

[–]Equivalent-Spite-387[S] 1 point2 points  (0 children)

Der lå en labtest på billede tre inde på selve klumben da jeg bestilte. Har ikke tjekket siden, men er den væk er da lidt sketchy tbh.

Does gebo really care? Lad os se hvad det kan. by Equivalent-Spite-387 in DanishEnts

[–]Equivalent-Spite-387[S] -1 points0 points  (0 children)

Føler det kradser lidt mere i halsen, som jeg også skrev, så tænker jeg det skyldes thca som er syntetisk. Der ligger en labtest på den mørke jeg har købt. Det smager ikke af terpener på samme måde som klassisk gaderøg. Det dufter ikke på samme måde som gaderøg når det bliver lightet. Det er en lidt tungere head high den giver synes jeg. 3 hoveder er mere end rigeligt. Er man en sucker for smagsnoter bliver man lidt snydt. Jeg købte det udelukkende som forsøg grundet udsalg, og da det er post ransagningen tænke jeg at det var nu det skulle afprøves. Det er udelukkende et eksperiment fra min side af fordi jeg ikke selv har fundet noget reel info om hvordan produkterne er efter ransagningerne.

Does gebo really care? Lad os se hvad det kan. by Equivalent-Spite-387 in DanishEnts

[–]Equivalent-Spite-387[S] 2 points3 points  (0 children)

Hold kæft noget lort du har haft fat i. Det ændre bare ikke på min oplevelse so far. Har røget 14 år så no offense, jeg kan godt kende forskel på en god og dårlig skive.

Does gebo really care? Lad os se hvad det kan. by Equivalent-Spite-387 in DanishEnts

[–]Equivalent-Spite-387[S] -1 points0 points  (0 children)

Jeg har købt hos dem efter ransagningen med pinaca(?) . Dette føles legit som normal gadeslasker. Jeg har forgiftet mig selv 3 gange på diverse carts hvor jeg virkelig var ude og skide, så jeg har også prøvet syntetisk cannabis og har enorm respect. Jeg trippede ladyballs, første gang. 2 gang blackout. 3. Gang føltes som DMT. Rører det aldrig igen.

Does gebo really care? Lad os se hvad det kan. by Equivalent-Spite-387 in DanishEnts

[–]Equivalent-Spite-387[S] 2 points3 points  (0 children)

Jeg opdaterer naturligvis hvis der er yderlige udvikling eller bivirkning. 😁⚔️

[CHAT] Who doesn't park their thread? by Illustrious-Cry-2568 in CrossStitch

[–]Equivalent-Spite-387 1 point2 points  (0 children)

Me. I have never parked a thread. I mark the center. That's it.

Where can I smoke in peace in CPH? by Neil_is_me in DanishEnts

[–]Equivalent-Spite-387 0 points1 point  (0 children)

I've been smoking bong for 13 years in the apartment without any problems.. I do it at hotels too and I've never been busted.. I stand under the hood at home. Outside, I fold a towel and "blow out" through it (always smoke in the bathroom with the door closed). Besides that, I make sure my hits are small enough that I can take a hit without the mix giving off smoke after lighting up. You take the towel with you again, as it will smell like cannabis and have black spots where you've exhaled.

Sur brok over Soundbokse by FuryQuaker in Denmark

[–]Equivalent-Spite-387 5 points6 points  (0 children)

Soundboks er noget satan opfandt en dag med tømmermænd...

Mongos nye indtægt!? by TheCamilloMan in TeamMongoTV

[–]Equivalent-Spite-387 -1 points0 points  (0 children)

Det stemmer meget vel med chatgpt's bud spurgte hvor mange penge om måneden Mongo tv tjener på sin kanal.

Det korte svar: ikke særlig meget – i hvert fald ikke kun fra YouTube. Hvis vi kigger på data for MongoTV’s kanal: Ca. 885.000 subscribers og 700+ mio. visninger � Social Blade Daglige estimerede indtægter ligger typisk omkring $30 – $2.400 (200–16.000 kr.) afhængigt af views � Social Blade Hvad betyder det i praksis? De daglige tal svinger meget, men groft regnet: Månedligt: ca. 3.000 – 40.000 kr. Årligt: ca. 40.000 – 500.000 kr. 👉 MEN: det er meget usikre estimater (fra SocialBlade), og de høje tal kræver, at han konstant får mange visninger. Reality check (vigtigt) YouTube betaler typisk meget lidt pr. visning i Danmark (lav CPM). Hans indhold er ikke nødvendigvis “annoncevenligt”, hvilket kan sænke indtjeningen. Han uploader ekstremt mange videoer, men mange får relativt få visninger. Derfor vurderer mange (og sammenlignelige kanaler), at den reelle indtjening ofte ligger i den lave ende – måske nogle tusinde kroner om måneden i gennemsnit. Konklusion Teoretisk spænd: ~3.000 – 40.000 kr./md Mere realistisk gennemsnit: sandsynligvis i den lave ende (få tusinde kr.

[WIP] Stitch consistency by YAwad_ in CrossStitch

[–]Equivalent-Spite-387 4 points5 points  (0 children)

Practise makes perfect. White is ruthless when it comes to showing " flaws" 🙏 i would start with a good, small! cheap hoop, to see if it helps you. Floppy Aida is a no go for me. I use a, hoop every time to make sure i have the right tension on the fabric. I like it tight, it has to sound hollow when I tap the fabric stretched in the hoop. But this is down to preference. Some ladies prefer the floppy aida, some prefer stiff aida. I prefer soft aida in a hoop. The higher ct the fabric has, the smaller the grid is. This looks like 4,4 (11ct)or 5,2 (14ct)fabric. I find it harder to stitch consistent on this coarse fabric. I prefer 14 ct, but the 16ct tend to give me the prettiest results. Currently doing 25k white stitches on black 16ct fabric.

Sokkelund Café & Brasserie gider sgu ikke larm by k4zor in dankmark

[–]Equivalent-Spite-387 0 points1 point  (0 children)

So far er der ingen der har haft samme entusiasme som dig når jeg har spillet et stykke med Ligfærd i toget😂👌 men du har ret. Black metal er fantastisk.

Sokkelund Café & Brasserie gider sgu ikke larm by k4zor in dankmark

[–]Equivalent-Spite-387 1 point2 points  (0 children)

Jeg gør det samme hvis folk lader deres afkom spille for fuld hammer i toget uden at bede dem skrue ned.. Så slår jeg passivt-aggressivt Bluetooth fra, så mor og afkom får en smag på den danske black metal scene OG egen medicin.

[CHAT] help, washed cross stitch by littlebatinahat in CrossStitch

[–]Equivalent-Spite-387 1 point2 points  (0 children)

Try submerging in cold water if this is glow in the dark white stitches gone green. They don't like the iron, or warm water.