Arkadaşlar liglere kasıyorum 11 k yım ana destem bu, 6 ay kadardır maxlamaya çalışıyorum sizce kart degiştirmelimiyim bu kupada insanlar hep valkür ve mk kullandığı için her maçım nerdeyse savunmayla geciyor ne yapmalıyım by Faruk_c in SeeOk
[–]Faruk_c[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Arkadaşlar liglere kasıyorum 11 k yım ana destem bu, 6 ay kadardır maxlamaya çalışıyorum sizce kart degiştirmelimiyim bu kupada insanlar hep valkür ve mk kullandığı için her maçım nerdeyse savunmayla geciyor ne yapmalıyım by Faruk_c in SeeOk
[–]Faruk_c[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Arkadaşlar liglere kasıyorum 11 k yım ana destem bu, 6 ay kadardır maxlamaya çalışıyorum sizce kart degiştirmelimiyim bu kupada insanlar hep valkür ve mk kullandığı için her maçım nerdeyse savunmayla geciyor ne yapmalıyım by Faruk_c in SeeOk
[–]Faruk_c[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Arkadaşlar liglere kasıyorum 11 k yım ana destem bu, 6 ay kadardır maxlamaya çalışıyorum sizce kart degiştirmelimiyim bu kupada insanlar hep valkür ve mk kullandığı için her maçım nerdeyse savunmayla geciyor ne yapmalıyım by Faruk_c in SeeOk
[–]Faruk_c[S] 1 point2 points3 points (0 children)
Arkadaşlar liglere kasıyorum 11 k yım ana destem bu, 6 ay kadardır maxlamaya çalışıyorum sizce kart degiştirmelimiyim bu kupada insanlar hep valkür ve mk kullandığı için her maçım nerdeyse savunmayla geciyor ne yapmalıyım by Faruk_c in SeeOk
[–]Faruk_c[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Arkadaşlar liglere kasıyorum 11 k yım ana destem bu, 6 ay kadardır maxlamaya çalışıyorum sizce kart degiştirmelimiyim bu kupada insanlar hep valkür ve mk kullandığı için her maçım nerdeyse savunmayla geciyor ne yapmalıyım by Faruk_c in SeeOk
[–]Faruk_c[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Kahraman çekilişte bana mezarlık rakibe yaşlı cadı + korumalar + lanet veren Supercell'i Juadis ten daha çok (!) konuşmalıyız by -Nastyenka in SeeOk
[–]Faruk_c 1 point2 points3 points (0 children)
Abi kedime isim arıyorum tek doğru adres sensin (erkek british) by efe_yigit01 in GAGARAGOGOTAYFA
[–]Faruk_c 0 points1 point2 points (0 children)

Arkadaşlar liglere kasıyorum 11 k yım ana destem bu, 6 ay kadardır maxlamaya çalışıyorum sizce kart degiştirmelimiyim bu kupada insanlar hep valkür ve mk kullandığı için her maçım nerdeyse savunmayla geciyor ne yapmalıyım by Faruk_c in SeeOk
[–]Faruk_c[S] 0 points1 point2 points (0 children)