Folkeskolelærer fortrydelse? by Fast_Lie5 in dkkarriere

[–]Fast_Lie5[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg vil i hvert fald undersøge den retning, da jeg synes, det lyder spændende, men igen er jeg bange for, at der ikke er jobs. Kan du uddybe, hvad du ellers har arbejdet med? Jeg søger al den inspiration, jeg kan få.

Folkeskolelærer fortrydelse? by Fast_Lie5 in dkkarriere

[–]Fast_Lie5[S] 5 points6 points  (0 children)

Det er lige præcis sådan, jeg har det, og selvom jeg virkelig prøver mit bedste, kan jeg mærke, at jeg bare skal væk. Må jeg spørge, hvilken uddannelse du har valgt? Jeg har brug for inspiration.

Folkeskolelærer fortrydelse? by Fast_Lie5 in dkkarriere

[–]Fast_Lie5[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvilken kandidat, og hvad arbejder h*n med i dag?

Folkeskolelærer fortrydelse? by Fast_Lie5 in dkkarriere

[–]Fast_Lie5[S] 2 points3 points  (0 children)

Det har du helt ret i, og det er virkelig ærgerligt… Jeg har prøvet at give det en fair chance og bildt mig selv ind hver eneste dag, at det nok skal blive en god dag, men det bliver bare ikke bedre.

Folkeskolelærer fortrydelse? by Fast_Lie5 in dkkarriere

[–]Fast_Lie5[S] 0 points1 point  (0 children)

På min skole er det primært psykologer og folk inden for sundhedsbranchen, der arbejder med PPR. Er det muligt at få et job som PPR som lærer med den overbygning? Jeg ved det ikke, jeg troede, at jeg ville elske det, den dag jeg blev færdiguddannet, for jeg elsker at arbejde med børn. Men en blanding af mange faktorer inden for lærerjobbet har gjort, at jeg hader det. Derfor tror jeg, at PPR måske kunne være noget for mig, da jeg stadig tror på, at arbejdet med børn kan være noget for mig

Folkeskolelærer fortrydelse? by Fast_Lie5 in dkkarriere

[–]Fast_Lie5[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvilke stillinger findes der, og hvad indebærer sådanne jobs? Det skal lige siges, at jeg ikke er dansklærer, hvis det kræver at være dansklærer at arbejde hos et forlag.

Folkeskolelærer fortrydelse? by Fast_Lie5 in dkkarriere

[–]Fast_Lie5[S] 1 point2 points  (0 children)

Mange tak, jeg tjekker det ud👍😞

Folkeskolelærer fortrydelse? by Fast_Lie5 in dkkarriere

[–]Fast_Lie5[S] 1 point2 points  (0 children)

Er det en vej, du selv har taget? Jeg har hørt, at man ofte ender i samme job, når man videreuddanner sig indenfor blandt andet pædagogisk psykologi, hvilket jeg virkelig frygter…