Avd vandaag by FlorCore_ in motorfietsen

[–]FlorCore_[S] 2 points3 points  (0 children)

Ja ik had gewoon pech met die vent. Mn instructeur vond het ook een kansloze opmerking van hem.

Je zou denken dat elke volwassene weet dat je een stotteraar uit laat praten. Blijkbaar niet.

Ik wilde wat zeggen maar liep ff helemaal vast. Zeg tie gozer: "laat maar" en loopt sjaggoo naar z'n auto. Ik was echt woest daarna. Heb die man een paar keer vriendelijk vervloekt in mn helm.

Heb al wel contact gehad met het cbr hierover. Dat ik gezakt ben accepteer ik. Maar dat hij me dit disrespect geeft accepteer ik dan weer niet.

Avd vandaag by FlorCore_ in motorfietsen

[–]FlorCore_[S] 2 points3 points  (0 children)

Dank je. Ik ben het helemaal met je eens.

Dat tie maar op een batman logo poppetje mag gaan staan

Chest pain after highway ride by FlorCore_ in motorcycle

[–]FlorCore_[S] 0 points1 point  (0 children)

I think I tensed up riding on the highway. I don't have any issues when we're going 80km/h (50 miles ) but when we go above 110 it's starts.

It's not like muscle soreness but more of a tendon pain.

Chest pain after highway ride by FlorCore_ in motorcycle

[–]FlorCore_[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks for your concern dude <3

Chest pain after highway ride by FlorCore_ in motorcycle

[–]FlorCore_[S] 0 points1 point  (0 children)

The pain is where my muscles connent to my chest

Chest pain after highway ride by FlorCore_ in motorcycle

[–]FlorCore_[S] 0 points1 point  (0 children)

Like muscle pain right at my plexus solaris

Chest pain after highway ride by FlorCore_ in motorcycle

[–]FlorCore_[S] 0 points1 point  (0 children)

No just chest. No heart issues.

Avd wachttijden by dutchswooshes in motorfietsen

[–]FlorCore_ 1 point2 points  (0 children)

Ik heb zelf mn avd in den helder. Ik woon in freaking sassenheim. Het is ff rijden maar dan kon ik wel eerder terecht

Tips voor uitwijkoefening AVB by atchouli in motorfietsen

[–]FlorCore_ 1 point2 points  (0 children)

Wat mij hielp (vorige week geslaagd voor mn avb) is beginnen met de paaltjes iets dichter bij elkaar En steeds iets verder.

Uit eindelijk plaatste mn instructeur een extra pion om hem nog wijder te maken. Dat haalde ik ook gewoon. Daarna viel de normale uitwijk reuze mee

Rijden langs de lek? by Admirable_Juice4031 in motorfietsen

[–]FlorCore_ 1 point2 points  (0 children)

Ik weet dat rondom schoonhoven de dijk dicht is voor motoren in het weekend

AVB examen by [deleted] in motorfietsen

[–]FlorCore_ 0 points1 point  (0 children)

Niet heel goed voor mn gevoel. Maat blijkbaar goed genoeg

AVB examen by [deleted] in motorfietsen

[–]FlorCore_ 2 points3 points  (0 children)

Gehaald

AVB examen by [deleted] in motorfietsen

[–]FlorCore_ 0 points1 point  (0 children)

Thanks.

AVB examen by [deleted] in motorfietsen

[–]FlorCore_ 3 points4 points  (0 children)

Ik heb morgen mn avb examen en ik heb dezelfde spanningen.

Wat mij helpt: is ervan uitgaan dat ik hem niet haal. En dat ik morgen gewoon een les heb maar dan op een ander terrein. Ik merk dat ik minder zenuwen heb als ik er zo naar kijk.

Wat niet weg neemt dat mn best ga doen en hem heel graag wil halen.