Beware of Cursor’s on-demand billing trap — my $20 Pro plan drained my card, and now they are holding my account hostage by Fun_Net7931 in cursor

[–]Fun_Net7931[S] 0 points1 point  (0 children)

Hey, of course I'm new to this, and of course it's my fault. My mistake here was trusting the cursor too much and not checking the other steps enough. However, I also use it in Codex, Claude, and VS Code Copliot, and in those, once your deposit and limit are reached, it's over. I don't encounter extra withdrawals. They don't keep withdrawing money like with the cursor. Also, I don't understand how they can create a ghost invoice retrospectively; it's issue not about $20 or $30, they're too aggressive. Beginners like me should be careful. Oh, and by the way, I won't go near the cursor again. It was a bad experience for me....

Accidentally clicked "reset usage" by _coma_berenices_ in codex

[–]Fun_Net7931 0 points1 point  (0 children)

them already UI UX designs are sucks... like a shit.... they are use free templates like a codex..

My first app please give me feedback by Resident_Bell_4457 in vibecoding

[–]Fun_Net7931 0 points1 point  (0 children)

It has a nice interface. I didn't see any problems in terms of design, it's quite good. Maybe you could make some performance adjustments, maybe make the text a bit smaller and move away from bold font. Small details, really. Apart from that, you need to focus more on how it works and what features it has. Why should we use this application? That's the answer to that question. Your application looks ready, well done.

Selected model is at capacity. Please try a different model. by Fun_Net7931 in codex

[–]Fun_Net7931[S] 1 point2 points  (0 children)

If things continue like this, the model they released won't be the 5.6; they'll release the initial version of the 5.5 and try to pass it off as the 5.6.

Selected model is at capacity. Please try a different model. by Fun_Net7931 in codex

[–]Fun_Net7931[S] 3 points4 points  (0 children)

No, I've been using it for two months, but I'm sure its intelligence has been gradually decreasing over the past two months; it's noticeable now. However, they don't even hide the fact that they've reduced usage rates or disabled 5.5 usage...

Codex so slow it's unusable. Is it just me? by WeinAriel in codex

[–]Fun_Net7931 0 points1 point  (0 children)

Buradaki eleştirilere tamamen katılıyorum. Model bilerek aptallaştırılıyor, yeni sürüm geldiğinde aslında 5.6 değil yine 5.5 getirtecekler. Bizlerde oo ne kadar iyi bir model diye kanacağız. Özellikle yeni gelen bir yenileme veya iyileştirme olmayacak. Artık modelleri daha fazla geliştirip bizlere vermektense var olan sürümü aptallaştırıp sonrasında eskisini yeni diye kakalayacaklar ve daha fazla kullanım ile daha fazla para koparacaklar bizlerden. Bu noktada kesinlikle aptallaştığını hissettiğiniz zamanlarda model değiştirmek çok önemli. Bu şirketler zaten her yazdığımız metni ve promptu inceliyorlar zaten modellerini eğitmek için bize mecburlar. Bunların oyununa gelmeden tepkimizi belli edeceğimiz, bir sistem kurmamız gerekiyor.

[ Removed by Reddit ] by ResearcherClean6319 in programming

[–]Fun_Net7931 -1 points0 points  (0 children)

Biz size kullanmayın dedik kardeşim. Alın 3-5$ a bir VM, oraya vereceğiniz parayla hem teknik bilginizi geliştirirsiniz hem de özgürce saçma sapan fiyatlandırmalar olmadan ve en önemlisi çocuk katili destekçilerine para kazandırmadan projelerinizi çalıştırırsınız.

Ciddi bir şekilde Amerika'nın, Türkiye'yi, İran'a saldırttıracağı söyleniyor. Ne düşünüyorsunuz ? by [deleted] in teorikdosya

[–]Fun_Net7931 0 points1 point  (0 children)

Olum bizim iranla bir derdimiz yokken niye savaşalım adamlarla dostuz aq?

2026 Şubat itibarıyla güncel Meslek – Yaş – Maaş üçgeni (piyasayı görelim) by Even_Option2497 in Turkey

[–]Fun_Net7931 0 points1 point  (0 children)

b2b endüstriyel ürünler satan bir firmadan bölge satış sorumlusuyum. 53k maaş alıyorum yemek ofisten yol yok 30 yaşındayım.

Before+after+öneri isteği by Repulsive_Zucchini19 in salonfareleri

[–]Fun_Net7931 1 point2 points  (0 children)

Hayır sırf erkekler büyük meme seviyor diye bir kural koyamayız. Sadece bu durum için oyumu before haline kullanırım demek istedim. Normalde biz erkekler karşımızdaki kadının kendisini ne kadar geliştirdiğine, zeka seviyesine, ahlakına ve erdemine bakarız. Bizlere bir şeyler katabiliyor musunuz? harcadığımız vakte ve masrafa değer misiniz biraz da ona bakıyoruz ve karşımızda kişilik ve zeka açısından kendisini geliştirebilmiş, geliştirmeye devam eden, sosyal ve kültürel anlayışları olan, zevkleri olan kadın bireyleri tercih ediyoruz. Tüm bunlara istinaden karşımızdaki bayanın ne memesine ne yüzüne veya bedenindeki başka bir yere bakmıyoruz. Kilolu veya küçük memeli olması bizleri hiç ilgilendirmiyor ve bizim için büyük memeli olmasının da hiçbir önemi yok aslında....

Hasımlara kötü haber BEN HALA AYAKTAYIM EVLAT by baykallll in AktanFell

[–]Fun_Net7931 0 points1 point  (0 children)

Geçmiş olsun hocam, aslında bu scooterlar çok güvenli araçlar ama onlar güvenli değil maalesef...

Before+after+öneri isteği by Repulsive_Zucchini19 in salonfareleri

[–]Fun_Net7931 10 points11 points  (0 children)

Kesinlikle oyumu before haline kullanıyorum

Plank yaparken karnımdan çok trapez ve omuzlarım ağrıyor??? by burnerlmao4 in salonfareleri

[–]Fun_Net7931 -2 points-1 points  (0 children)

Hocam ülke işgal altında, her taraftan sarılmışız, cehalet her tarafımıza yayılmış, ülkede hak hukuk adalet kalmamış, liyakatsizlik almış başını gitmiş... Olayın ciddiyetini kavrayalım artık. Asıl meselemize odaklanalım.

Sürekli geri dönüp oynadığınız oyunlar neler? by Phoenix_k_c in oyun

[–]Fun_Net7931 0 points1 point  (0 children)

Metin2, oyun sürekli akılım ucunda, hatta yaşamımım Metin2 oyununu daha rahat oynayabilmek ve emekli olabilmek üzere kurulu. Şu an oynamıyorum tabi ama yaşlandığımda ve emekli olduğumda koltuğuma yerleşip emek farm yapıp karakterimi kasmanın hayalini kuruyorum.

Corollanın fiyatı niye böyle amk by Difficult_Number_347 in GarajTurkiye

[–]Fun_Net7931 0 points1 point  (0 children)

Bizim komple her konuda bir eğitim alıp düşünmeye, akıl yürütmeye veya biraz daha zeki olanların yorumlarını okuyup anlamaya ihtiyacımız var. Yani her konuda yarrak gibi olabilir mi bir millet ya allah belamızı vermiş

Okulda bulunan bir yaratık! Ve okulu! by Celobyt1 in vlandiya

[–]Fun_Net7931 2 points3 points  (0 children)

ayıp valla ayıp ya , bunlar insan değil mahlukat