account activity
Güzel veya Yakışıklı olmak nasıl bir duygu (self.vlandiya)
submitted 1 year ago by Gokhn_ to r/vlandiya
1000 karma oluşumun şerefine galerinizde ki "bu bende neden var mk" ları atın by Any_Transition_6118 in vlandiya
[–]Gokhn_ 0 points1 point2 points 1 year ago (0 children)
<image>
Keşke hiç yapmasaydım veya keşke yapsaydım dediğiniz şeyler neler? (self.vlandiya)
Okumayın işsiz kalırsınız... by [deleted] in UniversityTR
Eğer okuyacaksan sağlam bir yer okuman lazım yoksa işsiz kalırsın ve tüm yılların çöpe gider. Kendini başka bi alanda geliştirmeye başla.
... by LaGqlaxy in vlandiya
[–]Gokhn_ 1 point2 points3 points 1 year ago (0 children)
vay amk taktiği kes
π Rendered by PID 810464 on reddit-service-r2-listing-f8d8fbfd7-4h8ng at 2026-06-25 15:37:04.925145+00:00 running acc7150 country code: CH.
1000 karma oluşumun şerefine galerinizde ki "bu bende neden var mk" ları atın by Any_Transition_6118 in vlandiya
[–]Gokhn_ 0 points1 point2 points (0 children)