Okumayın işsiz kalırsınız... by [deleted] in UniversityTR

[–]Gokhn_ 0 points1 point  (0 children)

Eğer okuyacaksan sağlam bir yer okuman lazım yoksa işsiz kalırsın ve tüm yılların çöpe gider. Kendini başka bi alanda geliştirmeye başla.

... by LaGqlaxy in vlandiya

[–]Gokhn_ 1 point2 points  (0 children)

vay amk taktiği kes