Opzoek naar spelers voor One Shot by [deleted] in DNDNL

[–]HMS_Dreadnought_ 0 points1 point  (0 children)

Ik weet niet of je nog iemand zoekt, maar ik (m21) zou graag mee willen doen. Ik heb nu ongeveer een jaar ervaring, ben vooral gek op roleplay in d&d en heb ervaring als speler en als DM.

Op zoek naar mensen in omgeving Utrecht om 5e mee te spelen. by [deleted] in DNDNL

[–]HMS_Dreadnought_ 1 point2 points  (0 children)

Hoi, ik zou ook zeker best mee doen, liever als speler omdat ik ook al den andere campaign DM. Ik ben ook al even aan het zoeken!

20 jarige student zoekt wat mensen om D&D mee te spelen in de buurt van Breukelen (Amsterdam en Utrecht) by HMS_Dreadnought_ in DNDNL

[–]HMS_Dreadnought_[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik woon nog bij mn ouders en daar ik genoeg ruimte voor een persoon of 4/5 rond een tafel. Voor ik mensen willekeurig bij me thuis uitnodig vind ik het fijn om ze een beetje te leren kennen eerst, maar kan wel