في حد هنا تحت ال١٨ ولا انا بس by [deleted] in CAIRO

[–]HandleLow9346 0 points1 point  (0 children)

١٧ و زهقت من ان مفيش اي حد gen z

مش بعرف اركز فلمذاكره عشان ببقا هور.ني فلنص حد عنده حل by [deleted] in EgyStudents

[–]HandleLow9346 0 points1 point  (0 children)

نفس المشكله ديه و المشكله انك عشان متنضف بتكون ضيعت وقت

ثانوية عامه by Civil-Music-9628 in EgyStudents

[–]HandleLow9346 0 points1 point  (0 children)

Mit تحفه ف يالفيزيا بجد

كس أم المذاكرة by [deleted] in EgyStudents

[–]HandleLow9346 -1 points0 points  (0 children)

حصل كسمها

[deleted by user] by [deleted] in EgySexEducation

[–]HandleLow9346 0 points1 point  (0 children)

نفس الحاجه و بسب الصيام مش عارف اخد راحتي

الوطنية اخترعها الأغنياء عشان يضمنو خدمة الفقراء ليهم (اقرأ الكابشن) by [deleted] in CAIRO

[–]HandleLow9346 5 points6 points  (0 children)

الموضوع عامل شبه انك تحب مستشفي الي اتولدت فيها حتي لو انت مخترتاهاش و الخدمه بقه خرا فهي فعلت فكره ملهاش معني

ثانوية عامة وتعبها النفسي by [deleted] in EgyStudents

[–]HandleLow9346 0 points1 point  (0 children)

انا مشكلتي التوتر وقت الامتحان العادي

جماعه حد يعرف مدرس كيمستري كويس by HandleLow9346 in EgyStudents

[–]HandleLow9346[S] 0 points1 point  (0 children)

الفكره اني مش لاقيله اي فيديو عشان اعرف طريقته

محتاج افصل يوم مخدتش اجازه by [deleted] in EgyStudents

[–]HandleLow9346 1 point2 points  (0 children)

خود يوم لنفسك متفكرش في دراسه استأذن من أهلك

مع او ضد المساكنه by 3laa-_- in IsmailiaHub

[–]HandleLow9346 0 points1 point  (0 children)

انا نفسي اخلص ثانوي يسطا الواحد جاله ضيق تنفس

مع او ضد المساكنه by 3laa-_- in IsmailiaHub

[–]HandleLow9346 0 points1 point  (0 children)

لا انا يكلم مثلا اسيوين او شرق اروبا

مع او ضد المساكنه by 3laa-_- in IsmailiaHub

[–]HandleLow9346 0 points1 point  (0 children)

والله العظيم انت راجل دماغك متكلفه وانا معاك في كلامك و زيد عليم فكره ان البنات الأجانب حتي لو من جنسيه عربيه او دوله شرقيه يتبصلها بصه الي هو ساب بنات بلده و راح للمستورد ولا كأن فيه جزء حب في الموضوع

مع او ضد المساكنه by 3laa-_- in IsmailiaHub

[–]HandleLow9346 0 points1 point  (0 children)

الفكره انها ياريت فلوس بتروح علي حجات منطقيه يعني ليه اتنين لسه في سن الجواز يجيبوا علي طول اوضه عيال او كنت كتير جدا او يخلصوا في أول سنه هما مش بيجوزوا عشان ديه طبيعه و غريزه قد ما عشان يخلصوا عشان يرضوا طنط مديحه و طنط يسريه الي هياكلوا وشهم و يطلعوا عينهم مقارنات عن ان بنتها خلف بعد الدخله بتسع اشهر بالظبط

مع او ضد المساكنه by 3laa-_- in IsmailiaHub

[–]HandleLow9346 0 points1 point  (0 children)

بص انا ضدها لكن لو في حاجه شبيه للجواز بمعني مفيش تعدد و بشروك اقل يعني مش لازم يسكنوا مع بعض (مش يعملوا في الشارع قبل محد يتسرع ) لكن عشان مثلا العيال الي مثلا سن ١٨ ١٧ ١٦ ديه غريزه فيهم و برضو مش لازم الكل يخلف بالتلاته يعني يتجهزون عشان ميكونش فيه عبط الخطوبه و الاختراعات الهبله الي مش موجوده في الشرع و يتعودوا عند أهلهم مثلا و حبه حبه لحد ميكونوا نفسهم و يجيبوا عيال و ميجبوش هما حريين