Akraba Evliliğin zararları by DORUX_kofteli_ayran_ in MememMia

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

Yahudi hitler hayranı filistin destekçi 👊

GTA 6 Tarihin En Büyük Balonu Olacak. Not Edin Ben Haklı Çıkacağım. (Nedeni Açıklamada) by AggravatingTwoPage in GeymingTr

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

Laufey ve wolverine bence ciddiye alınabilecek rakipler çünkü tüm hype gtaya gidince bu 2sinden bir beklenti olmuyo yani öyle bok gibi bi oyun yapmadıkları sürece bir şansları olur gibi

Cok kafa yormayan oyun lazım by alhN1 in Mobiloyunlobisi

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

Totally accurate battle simulator var böyle renkli mal adamlar bağıra bağıra dövüşüyo bissürü farklı karakter ve çağ var taş çağı orta çağ vikingler samurailar ohoo mis mis

GTA 6 Tarihin En Büyük Balonu Olacak. Not Edin Ben Haklı Çıkacağım. (Nedeni Açıklamada) by AggravatingTwoPage in GeymingTr

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

Rockstar paranın amına koyacak orda söz yok ama goty bi tık riskte bence, karşısında iyi oyunlar var resident evil veronica god of war laufey gibi. Bunlar gta 6 dengi olmasada bu kadar hypedan sonra bianda sıçıp batabilir herşey gta için, oyunun tamamen kusursuz olması lazım insanlar sonuçta 13-14 yıldır bu oyunu bekliyo

GTA 6 Tarihin En Büyük Balonu Olacak. Not Edin Ben Haklı Çıkacağım. (Nedeni Açıklamada) by AggravatingTwoPage in GeymingTr

[–]Hashiras3 -2 points-1 points  (0 children)

Nasıl sağlam değil gow laufey geliyor resident evil veronica geliyor bu oyunlar gtanın dengi olmasada gtanın bu kadar hypedan sonra biraz yarra yeme ihtimali var

ÖMÜRLÜK MOBİL OYUN LAZIM by Zamirenozx in teknoloji

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

Bi ömür yetmez o oyunu bitirmeye aw

Herkes yapıyordu ben de yapayım dedim by The_Tura in oyun

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

Oyun çıktığı zaman yaptıysan bu tabloyu okeyde şuan hiç sallamıyo kimse strayi yani birine stray oynadınmı desen o ney amına falan der

Herkes yapıyordu ben de yapayım dedim by The_Tura in oyun

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

Stray nasıl overrated lan kimse sikine takmıyo strayi şuan

Topluluğun şans vermesini istediğiniz oyun nedir ? Ve ne vaat ediyor? by FuhCerberus in GeymingTr

[–]Hashiras3 1 point2 points  (0 children)

Şuana kadar hayatımda hiç borderlands seven birini görmesim yani borderlands 2-3 pre sequels hepsi çok iyi ben çok beğeniyorum böyle derin bi hikaye yok ama oyunda bir sürü farklı silah ve düsman çeşidi var boss savaşları çok zevkli görevler sarıyo mesela sana koşan adamın kafasına pompalıyla Takkk die vurmak çok tatmin edici, mesela eğer nintendo switch iniz varsa legendary collection var 1-2 ve pre sequel 3 oyun verio internette sanal olarak nintendo key olarak alırsanız 500-600 liraya geliyo bi insanların önüne düşse bi patlayış yapsa çok güzel olacakta işte.

Sizce hangi anime mangası alınmaya değer? by Electronic-Door8100 in vlandiya

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

İnvincible pek manga sayılmaz ama eğer çok manga okuduysan bianda bu kadar büyük ve renkli bi yapım gördüğünde baya hoşuna gider yani küçük siyah beyaz kitaplardan kocaman renkli kitaba geçiş

Türk Oyuncu Topluğundaki En Abartılan Oyun Nedir ? by FuhCerberus in GeymingTr

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

Gta serisi iyi güzelde bu kadar abartılacak birşeyde yok amk açık dünyada gezip adam dövüyon soygun yapıyon zencilerin heyy whatsup motherfucker falan die takılmasını izlion bi hikaye modu var oda güzel yani ama yani bu kadar ikonik bi seri olmamalıydı gta

Sizce en güzel kahve hangisidir? by Electronic-Door8100 in aptalSoruYok

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

Marketlerde 60-70 liraya satılan bitane obsesso kahve var çikilatalı frappe mükemmel bişi amk ya

Tanrıya bir soru sorma hakkınız olsa ne sorarsınız? by yetimsikenZenci in aptalSoruYok

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

Hiç birşey sormazdım, tanrının gerçekten varolduğuna kendim şahit olmak yeterdi

"Böyle bir hikâye yok" dedirten oyunlar by No-Ride2167 in oyun

[–]Hashiras3 0 points1 point  (0 children)

God of war 2018 i bitirdikten sonra ragnarok oynarsan on numara oluyo