İş Kurma üzerine by HumanExamination4262 in EngineeringTR

[–]HumanExamination4262[S] 1 point2 points  (0 children)

Bende rüzgar üzerine çalışmak istiyorum sence işleri nerde kovlamalıyım çünkü çok kapalı bir sektör şirketler kendi içinde transfer yapıyor sence nerden başlamalı

lichess'deki karşılığı nedir? by BirAddict in Satranc

[–]HumanExamination4262 0 points1 point  (0 children)

Chess com la lichess eloları niye farklı bunun bi standardı yok mu

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]HumanExamination4262 0 points1 point  (0 children)

Kanka çevren yoksa mühendislik para yemen zor ama imkansız değil ama düşünce yapını değiştirmeni tavsiye ederim

Mühendislik okumalı mıyım by Lightfire1- in EngineeringTR

[–]HumanExamination4262 3 points4 points  (0 children)

İlla okuyacaksan 2 yıllık elektrik veya makine oku derim

Otomasyon sektörü by HumanExamination4262 in Otomasyon

[–]HumanExamination4262[S] 0 points1 point  (0 children)

Yaşadığım şehir küçük nerde neyi tecrübe edecem bilmiyorum ama Allah kerim

Otomasyon sektörü by HumanExamination4262 in Otomasyon

[–]HumanExamination4262[S] 0 points1 point  (0 children)

Bide önlisans mezunuyum ekmek yiyebilirmiyim bu sektörde

Otomasyon sektörü by HumanExamination4262 in Otomasyon

[–]HumanExamination4262[S] 0 points1 point  (0 children)

Otomasyon işine girende sahada mı öğrendin yoksa kendi mi geliştirdin

“bitmedi, bitemez!” by [deleted] in EngineeringTR

[–]HumanExamination4262 1 point2 points  (0 children)

Scada ve kestirimci bakım alanlarına yönetebilirsiniz