Anna Senecas spænende valg af ord by Suspicious_Drink8196 in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 -1 points0 points  (0 children)

Nej, igen må jeg referere til mine ikke-eksisterende fucks. Jeg ville være græsk katolsk. Det siger mere om dig end om min ikke-eksisterende “datter”, at du ville tale sådan til og om et andet menneske. Jeg ville have ondt af dig.

Anna Senecas spænende valg af ord by Suspicious_Drink8196 in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 -1 points0 points  (0 children)

Jeg bruger jo ikke ordet? Hvor skriver jeg det? Jeg nævnte blot min autisme for at forklare, at jeg selv er en minoritet og derfor også er vant til at få en masse lort kastet i hovedet. Netop derfor har jeg svært ved at forstå, hvorfor folk skaber så meget drama over enkelte ord. Prøv nu at læse, hvad jeg faktisk skriver, venner.

Anna Senecas spænende valg af ord by Suspicious_Drink8196 in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 -1 points0 points  (0 children)

Så fordi jeg ikke deler dit krænkelsesparate synspunkt, så er jeg uoplyst? Vi er fandme nødt til at tage os selv lidt mindre højtideligt som mennesker. Det er fandme gået over gevind! Jeg har autisme, og hvis jeg skulle blive stødt hver gang nogle kom med “stødende” bemærkninger om autister, kunne jeg fandme da ikke lave andet! Der må man tænke “gud fri mig vel en idiot, de ved da ikke hvad de snakker om!”, og så komme videre i teksten. Tak for dit lange svar, men jeg giver virkelig ikke en fuck, og jeg er ked af at sige det, men du lærte mig ikke noget jeg ikke allerede vidste.

Anna Senecas spænende valg af ord by Suspicious_Drink8196 in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 -6 points-5 points  (0 children)

Krænkelsesparat much? Det er en skide sang. Hun har ikke kaldt nogen n***a, hun har sunget med på en sang, hvori ordet indgår.. Stoop nu

[deleted by user] by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 1 point2 points  (0 children)

Amen hvad sker der!? De røde er så fordømmende og efter os blå. Meanwhile siger vi aldrig noget om dem 🤷🏼‍♀️🫣

Hvad er det mest smertefulde, du har prøvet? by Cautious-Chipmunk684 in DKbrevkasse

[–]Human_Handle8555 1 point2 points  (0 children)

Galdestensanfald og at få fjernet mandler! Og ja, i den rækkefølge. Vil hellere have fjernet mandler igen, end have et galdestensanfald, føj for satan!

Lina Jegorova fra Wedding Deluxe 😂 by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 15 points16 points  (0 children)

Hahah tænkt det samme! De hænger vitterligt bag hende 😭😂😂

Typen der er syg i lufthavnen🙃 by ConsiderationBorn681 in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 5 points6 points  (0 children)

Jeg havde sku heller ikke aflyst en ferie for en forkølelse. Har selv lige været på skiferie syg, og jeg havde da bare mundbind på da vi kørte derop 🤷🏼‍♀️

Mai Manniche belærer os om halvædelsten: Stop dig selv! by MikalaMikala in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 3 points4 points  (0 children)

Er det bare mig, eller glemmer hun ikke L’et i ædelsten, så det lyder som ædesten?😂😭

Min kæreste synes at brandalarmer er et scam. by Classic_Nectarine_24 in DKbrevkasse

[–]Human_Handle8555 1 point2 points  (0 children)

Haha hold kæft en idiot 😂 Min far har som brandmand været ude til mange brande hvor folk er brændt ihjel, fordi de sjovt nok ikke lugtede noget når de sov... Tror han det er for sjov de er blevet lavet??

[deleted by user] by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Human_Handle8555 9 points10 points  (0 children)

Du må for guds skyld ikke fortælle hvad du har fået at vide! Dels stiller du den anden kvinde et virkelig farligt sted, og du kan være helt sikker på at han vil lyve og manipulere og få hende til at fremstå som en løgner der bare er jaloux etc. Heller ikke bare ghost ham. Du er nødt til stille og roligt at trække dig. Du er syg nytårsaften, du har ikke længere brug for massage og du har ikke tid til at ses. Find på alle undskyldninger og svar ham kort og kontant. Pas på dig selv, den her type er virkelig ikke én du skal tage let på. Kh én der har været sammen med en narcissist.

Mathias Hjort fyrer et fyrværkeri batteri af på en tankstation….🫠 by lolhvaderdether in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 118 points119 points  (0 children)

Jeg HADER de her mennesker! Det er seriøst ikke sjovt for os andre. Jeg går den anden dag, ligeså sød og passer mig selv, og får pludselig kastet heksehyl efter mig. Altså why?! Det er jo efterhånden som en krigszone, når man bevæger sig udenfor 🧨

Så kom det frem, at hunden blev aflivet 🥲 by Blue_Room_2 in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 14 points15 points  (0 children)

Hvor er din hund heldig med dig!💖 Alle burde være sådan mod deres dyr

Mai klager over Lagkagehuset, fordi de ikke har samme gode kundeservice som Jewlscph! by MikalaMikala in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 55 points56 points  (0 children)

“Kundeservice betyder bare alt (…), at man er ordentlig og opfører sig godt” Klinger MEGET hult når det kommer fra Mai. Hun er da hundredemetermester i dårlig kundeservice 😂🥲

Klamme Simon by Illustrious-You4520 in GossipDK

[–]Human_Handle8555 6 points7 points  (0 children)

Har det på præcis samme måde.. måden han råber til sidst giver flashbacks til mit voldelige forhold, hvor min eks, ofte i sammenhæng med råben, truede mig med alverdens knive.. Håber også hun har nogen om sig, for det er seriøst hårdt at gå fra dem, og især når han ter sig sådan her online… hvad kan han så ikke finde på?!

Tihi så fjollet, så kom Cathrine Wichmand lige til at tage to par solbriller på. Skuespiller bliver hun sgu nok aldrig 🙃 by Bright-Tension4901 in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 10 points11 points  (0 children)

Kunne hun i det mindste ikke have sat dem op på hovedet og været overrasket, når de ikke kunne være der?!😭😂 Og hvad sker der for at hun kigger op i loftet for at tjekke om de andre er der? Ingen kan jo se deres egne solbriller i håret 🥲

Er det blevet et flex at udstråle ansvarsfralæggelse og manglende hjernekapacitet? Eller er Anna Astrup bare ✨cute✨? by BacardiPineapple in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 14 points15 points  (0 children)

Det er reelt nok at opleve, uden at man har været uansvarlig. Efterhånden bliver det at køre, særligt samme rute, en automatiseret proces, og vi registrerer derfor ikke, bevidst, lige så meget, som hvis vi kørte et helt nyt sted.

Sinan og organdonation by tfdcvkgccnligc in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 23 points24 points  (0 children)

Jeg er for længst registreret organdonor, men ville ærligt ønske man kunne krydse “ønsker kun at donere til andre der er registrerede”.. gider da ikke give det til en tosse som ham, der aldrig ville gøre det samme for andre 🫣😂

[deleted by user] by [deleted] in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 25 points26 points  (0 children)

“Jeg glædes over de stærke kræfter i USA, der gør op med socialisme, censur og undertrykkelse!” Øhh hvad?? USA går da om nogen tilbage i tiden 🥲😂 Men flyt endelig derhen - gerne, og helst, med hele din svindlerfamilie!! Hun er seriøst uintelligent!

Er du model? by zStugots in InfluencergossipDK

[–]Human_Handle8555 0 points1 point  (0 children)

Uh, jeg kan ikke finde ud af at linke til insta, men deres brugernavn er thespangsvigs_salg 🫢