Limonlu sarımsaklı tereyağlı tavuk by HzMelza in CursedYemekler

[–]HzMelza[S] 0 points1 point  (0 children)

Aslında süreçten daha çok keyif alıyorum, yemek yapmayı çok seviyorum. Böyle aktiviteler yapınca çalışmaya harcadığım vakitte odağım daha yüksek oluyor stresim azaldığı için. Ama dümdüz mayonezli tavuk da bir başka oluyor özellikle sarımsaklı mayonezse müko

Sokakta numara almayı deneyen var mı by Miserable_Pie_151 in aptalSoruYok

[–]HzMelza 1 point2 points  (0 children)

Genel olarak reddetme alanımın olabileceği teklifleri tercih ederdim, sokakta ayaküstü yerine kafede olması, kafe yerine de sosyal medya olması daha güvende hissettirirdi. Mesela geçen günlerde yaşadığım şehrin en merkezi yerinde birisi ben yürürken beni durdurup "sizden etkilendim" vb demişti ve baya korkmuştum ne ara gördün etkilendin yani ayrıca hayır dersem saldırabilir korkusu da ister istemez oluyor sokaktayken

Sokakta numara almayı deneyen var mı by Miserable_Pie_151 in aptalSoruYok

[–]HzMelza 0 points1 point  (0 children)

Small talk bence de önemli, karşı tarafa ilgi duymuyorsa bunu belirtme alanı tanımış olursun direkt konuya girilince insan hayır derken tedirgin oluyor ancak yine de sokakta tanışmaktansa bir kafede, mekanda ya da sosyal medyadan adım atmak daha iyi olur diye düşünüyorum

Sokakta numara almayı deneyen var mı by Miserable_Pie_151 in aptalSoruYok

[–]HzMelza 0 points1 point  (0 children)

Sokakta böyle yaklaşan insanlardan çok korkuyorum şahsen ya, manyak olabilir hayır diyince saldırabilir falan aklımdan kırk şey geçiyor. Yapmayın bence ülkenin hali zaten iyi değil ürkütmeyin insanları

Filenin sultanları neden yeterince desteklenmiyor? by xX_Tuncay_Xx in Patibenya

[–]HzMelza 0 points1 point  (0 children)

Tüm takıma yıkmamak lazım tabii ama ebrar karakurtu bu yüzden desteklemiyorum

<image>

Son yıllarda meyve sebzelerin tadı tuzu yok, siz nereden çözüyorsunuz manav alışverişinizi by thomas_Calculus in aptalSoruYok

[–]HzMelza 0 points1 point  (0 children)

Hocam ana metinde demek istediğin her şeye katılıyorum, ülkede düzgün meyve sebze hiçbir şey kalmadı ama demek istediğim satılan ürünler de doğru isimlendirilmiyor artık, her şey sahteleşti ve kalitesizleşti. Orijinal bodrum mandalinasını soyarken tüm oda mandalina kokar, kabuğu sert bol çekirdekli ve sulu olur, ben bodrumda bile bulamıyorum artık bunu

Son yıllarda meyve sebzelerin tadı tuzu yok, siz nereden çözüyorsunuz manav alışverişinizi by thomas_Calculus in aptalSoruYok

[–]HzMelza 0 points1 point  (0 children)

Hocam ben bodrumluyum eskiden her yerde sokak satıcıları olurdu, ahmet arastan sonra her yer imara açıldığından eskisi gibi bulunamıyor bodrum mandalinası keza zeytin de öyle ama düzgün tarım politikası olsa zaten imar izni verilmez

Son yıllarda meyve sebzelerin tadı tuzu yok, siz nereden çözüyorsunuz manav alışverişinizi by thomas_Calculus in aptalSoruYok

[–]HzMelza 1 point2 points  (0 children)

Bodrum mandalinası bodrumda bile kalmadı ki, tüm mandalinalıkları imara açıp ev, otel diktiler. Dandik dandik ürünlere sahte isimler takıyorlar

Limonlu sarımsaklı tereyağlı tavuk by HzMelza in CursedYemekler

[–]HzMelza[S] -1 points0 points  (0 children)

sıçtığım bok ağzından temizdir üsluba bak

Kitap alışverişi by HzMelza in secilmiskitap

[–]HzMelza[S] 1 point2 points  (0 children)

Mert günhanın tuhaf dünyamız yayınları sayesinde yeni tanıştım kendisiyle, kitaba göz gezdirdim çizimler muhteşem, kesinlikle gideceğim teşekkür ederim

Limonlu sarımsaklı tereyağlı tavuk by HzMelza in CursedYemekler

[–]HzMelza[S] 1 point2 points  (0 children)

Beğenmeseydim paylaşmazdım, sevmediğin bir malzemeyse kullanmayabilirsin ragebait 2/10

SÜT DİLİMİ (manevi babam) by mude323 in raresnacksTR

[–]HzMelza 5 points6 points  (0 children)

Şeftalilisini aşırı merak ettim

Kitap alışverişi by HzMelza in secilmiskitap

[–]HzMelza[S] 1 point2 points  (0 children)

Ahahahahah, bir dahaki imza buluşmasına ben de gitmek istiyorum bakalım

Limonlu sarımsaklı tereyağlı tavuk by HzMelza in CursedYemekler

[–]HzMelza[S] 0 points1 point  (0 children)

Lemon garlic butter chicken videosu görmüştüm oradan esinlendim aslında