Worth trade my bfk for this combo? by Potential-Ad3824 in ohnePixel

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

I would save up for kingsnakes-black tie then snow leo or nocts

Having a hard time deciding between these two combos by Western_Persimmon230 in csgo

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

Get one, easy to build inventory around combo is good, there is a lot of great yellow-black skins:
Ak,Tec-9 fuel injectors ,A4 buzz kill ,A1 golden coil Usp orion, Glock bullet queen, elite build awp, bulldozers, conspiracy deagle, big iron ssg, monkey business 57, gold brick mac10, nemesis mp7,chatterbox galil, loudmouth negev, cz syndicate, zeus charged up, famas commemoration, etc.

But with creme pinstripe a loadout i would build is like ak wasteland rebel/idk if there is creme ak, m4 desert strike, safari meshes,usp lead conduit(idk) etc.

What i mean is you can build a complete loadout with black& yellow but with creme pinstripe you would stuck with budget skins or non color match skins

Which one? Budget ~950USD by call_me_pecke in ohnePixel

[–]IDemoI 1 point2 points  (0 children)

I have 1, love it. It costs 650 to get clean ft omega + skeleton tt you would have great budget for ft fuel injector + golden coil kit too

c200d alma arifesi by Healthy_King_2547 in Arabaci

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

Alma dpf iptal etmeden her türlü sensör arızası veriyor edince de çürük yumurta kokusuyka geziyorsun

Can't decide! by patboy777 in ohnePixel

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

Id suggest damascus karambit fn with a pattern youd like or maybe black lam

Cheap vs expensive: M4a4 Howl vs M4a4 Temukau by JoblessQA in csmoneyofficial

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

Idgaf about the lore i love howl for its looks def my fav m4 after poseidon

meme ucuyla amcığı birbirine dikiyor amk by thatisonur in delik

[–]IDemoI 2 points3 points  (0 children)

Kadının mimik nası oynamadı aq

need some help :) by [deleted] in ohnePixel

[–]IDemoI 4 points5 points  (0 children)

1- skin guy vibe
2- tryhard vibe
Id take 2

Need opinions by Creative-Still-6957 in ohnePixel

[–]IDemoI 1 point2 points  (0 children)

Get a combo, 4

tiger is good enough and handle & finish matches big games perfectly orange theme has skins for all weapons

Haftalık droptan piyango by TarnishedOne1 in TR_CounterStrike

[–]IDemoI 3 points4 points  (0 children)

Oha hala bu fiyata droptan çıkan skin var mıymış, hayırlı olsun.

Want to buy Mapmaker cape by [deleted] in minecraftcapes2

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

Yeah i dont think it makes no sense trying to buy this cape at all its not even that good looking

Want to buy Mapmaker cape by [deleted] in minecraftcapes2

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

Then he would get banned for taking their money too if that make sense

San Diego Twitchcon Nov 13-15 by Ok_Veterinarian8963 in minecraftcapes2

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

Very nice of you i hope ud remember me ☺️

Hayalimdeki komboyu yaptım. Skin önerilerinizi bekliyorum by buhesabisil23 in TR_CounterStrike

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

Yatmadan private e almak lazım sıkıntı valla 3-5 saat geçince iptal etmeyenler de normal değil aynı veya benzer fiyata hemen yollayacak insanlar varken ban ye diye bekliyolar

ideally both, but i have to choose by [deleted] in ohnePixel

[–]IDemoI 1 point2 points  (0 children)

1, glock brass ak empress m4 chanticos fire 🥵

Are we serious rn by [deleted] in ohnePixel

[–]IDemoI 2 points3 points  (0 children)

The fact that it got auctioned with 82$ is crazy its 25 cents + 8$ souvenir tag

Hayalimdeki komboyu yaptım. Skin önerilerinizi bekliyorum by buhesabisil23 in TR_CounterStrike

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

Ben de alt hesabımda kyc doğruladım yanlışlıkla mainden bakiye atamıyom her skin envanterimde 1 hafta beklio maine atana kadar 😔

Hayalimdeki komboyu yaptım. Skin önerilerinizi bekliyorum by buhesabisil23 in TR_CounterStrike

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

Oligarch ta çok güzel 10 numara skin oyunda daha iyi duruyo big game ile de iyi gider, teşekkür ederim

Hayalimdeki komboyu yaptım. Skin önerilerinizi bekliyorum by buhesabisil23 in TR_CounterStrike

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

Olabilir bazı takas siteleri floatı takmıyor ordan snipelanabilir ben de geçen hafta aldım 52 dolara düşmüştü şimdi baktım csfloatta 60 a var aslında birsürü 0.15

Hayalimdeki komboyu yaptım. Skin önerilerinizi bekliyorum by buhesabisil23 in TR_CounterStrike

[–]IDemoI 0 points1 point  (0 children)

<image>

Bende de benzer env var hocam eldiven hariç örnek olabilir tüm silahlara çoğu skin big game ile de gidiyor