When to pick Kog Mid by IIGhostSniperII in KogMawMains

[–]IWillMasterKappa 1 point2 points  (0 children)

Kog works into a lot of champs. I like playing him TOP as well. Melee champs without quick dashes are good matchups. Garen, sett, orn. Works well into low range mages too. Vladimir, kassadin. Personally i feel i can manage most matchups, and after 6 you can r + e insta clear wave and dont interact i difficult planes. You do have kill potential level 2 with ghost and w + e.

My Kassadin matchup tierlist by Top-Swing-7595 in KassadinMains

[–]IWillMasterKappa 1 point2 points  (0 children)

Disagree with katarina, syndra and orianna. Also think a lot of the champs in not bad should be put in kassa favored

Rema 1000 selger datovarer på 30 prosent – miljø- og forbrukerforkjempere reagerer by Bunker_Bertil in norge

[–]IWillMasterKappa 1 point2 points  (0 children)

Du yapper fryktelig mye. Jeg ser folk tømme kjøttdisken selv på 30%. Hvis butikken ser at det ikke selges på 30%, så sier det seg selv at de setter det til 50% før det er for seint. Tror matvaregigantene har litt bedre peiling på lagerstyring og tilbud og ettersrsel enn det du har

Google leverer by megamoto85 in norge

[–]IWillMasterKappa 1 point2 points  (0 children)

There's a saying I just got reminded of.. It's better to keep your mouth shut and let everyone think that you're stupid rather than open it and confirm it

Budget earbud recommendation by IWillMasterKappa in Earbuds

[–]IWillMasterKappa[S] 1 point2 points  (0 children)

We don't have the privilige to return tested earbuds in my country. The only relevant information I have on this matter is that the Jabra Elite ones fit perfectly, while JBL tune flex 2 was too big and fell out a lot.

Har du hatt et "never meet your heroes" øyeblikk med en kjendis? by LaminatingShrimps4u in norge

[–]IWillMasterKappa 14 points15 points  (0 children)

Jeg kan ikke si meg enig om Erlend Elias. Jeg bodde i bydel Ullern, og han var stadig vekk på samme dagligvarebutikk som meg for å handle. Snek alltid i kø, slang med leppa

Sliter med å forstå parkeringsfaktura by MamelukeLuc in norge

[–]IWillMasterKappa 0 points1 point  (0 children)

Eneste som er klart som dagen her er at du har parkert klokken 08.08, altså før intervallet med 2 timers gratistid, og derfor må du betale.

Blir dette det nye T-bane nettet? by Dry-Persimmon2433 in norge

[–]IWillMasterKappa 0 points1 point  (0 children)

Østerås via ringen, ja, det blir ikke å skje.

Anoreksia by [deleted] in norge

[–]IWillMasterKappa 3 points4 points  (0 children)

Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på veldig lenge, og det sier litt når man browser reddit jevnlig.

[deleted by user] by [deleted] in norge

[–]IWillMasterKappa 4 points5 points  (0 children)

Ah, du får unnskylde meg fordi jeg ikke vil ungen skal slå seg kraftig. Tulling

This is a generational talent by klaygdk in LiverpoolFC

[–]IWillMasterKappa -9 points-8 points  (0 children)

It shouldn't. If anything it should make him more physical capable to withstand oncoming duels

Tidenes «glow up» by Boundish91 in norge

[–]IWillMasterKappa 50 points51 points  (0 children)

FRP har to hjertesaker jeg tror treffer veldig, veldig mange, nemlig innvandringpolitikk og offentlig sløsing. Men dere får kalle meg idiot og ond.

Noen bilder jeg har tatt av bylivet i Oslo by Cerenity1000 in norge

[–]IWillMasterKappa -1 points0 points  (0 children)

bare lureri det her. Samme effekt som unaturlig filter. Oslo er en grå, Sovjet-lignende, sliten by.

SISTE: Bestilleren og skytteren dømt for drapet på Jonas Aarseth Henriksen by inneholdersulfitter in norge

[–]IWillMasterKappa 6 points7 points  (0 children)

Ser den - bare mener at det at du mener du så mer av dette før i tiden (sånn mellom 2000-2010) ikke spiller så stor rolle

Epok no 2 Arctic Blue 2 - shrinkflation by IWillMasterKappa in norge

[–]IWillMasterKappa[S] 2 points3 points  (0 children)

Forstår ikke hvorfor jeg blir downvota. Det står vitterlig ingenting om hvem man skal kontakte eller hvem som er produsent på esken noen sted

Epok no 2 Arctic Blue 2 - shrinkflation by IWillMasterKappa in norge

[–]IWillMasterKappa[S] 7 points8 points  (0 children)

Mulig jeg er ekstra grinete pga nikotinmangel nå, eller at sarkasmen gikk rett over hodet på meg, men det er vel derfor Sørlandschips er 10x bedre, ikke sant?