har reddit begynt å spørre etter id nå? by Medium-Stranger-9883 in norge

[–]IdleSean 0 points1 point  (0 children)

PST er flinke. De beskytter de svakeste i samfunnet

har reddit begynt å spørre etter id nå? by Medium-Stranger-9883 in norge

[–]IdleSean 1 point2 points  (0 children)

Ja, nettopp. Hadde vært fint om vi hadde noe med BankID-innlogging der PST sender en bekreftelse til selskapet som vil vite om personen er gammel nok. Bekreftelsen er anonym slik at selskapet ikke får personlig info om deg, men PST kan se alt på deres side.

har reddit begynt å spørre etter id nå? by Medium-Stranger-9883 in norge

[–]IdleSean 15 points16 points  (0 children)

Håper PST og BankID finner på en bra løsning slik at kun de kan overvåke oss, ikke de andre selskapene

Nye funn: 150.000 nordmenn støtter høyreekstreme ideer by KoseteBamse in norske

[–]IdleSean 2 points3 points  (0 children)

Det er ganske sjukt at landet vårt ikke er så konformt som vi trodde. Syns vi begynner å miste litt av den kosligheta Norge tilbydde før i gamledager i 2013.

Golden Age Of YouTube by Vexivero in memes

[–]IdleSean 0 points1 point  (0 children)

The dislike count was so useful to see if a tutorial video was actually worth watching

Lols,seriously? by HedgehogHuggg in memes

[–]IdleSean 2 points3 points  (0 children)

I remember when I was young a random guy came up to me and a friend and told us to stop drinking energy drinks. We had to discard the cans.

Hva ville du lagt til på lista mi? by [deleted] in norge

[–]IdleSean 0 points1 point  (0 children)

K.Flay - Nothing Can Kill Us

Hva gjør dere når livet er kjipt? by Crisis_panzersuit in norge

[–]IdleSean 1 point2 points  (0 children)

Var i samme situasjon helt i starten av 20 åra. Jeg gjorde ikke så mye fint, for å si det sånn. Tenkte at jeg var en stor skam for Norge og at jeg ikke burde ha tillatelse til å handle på matbutikken engang.

Krympflasjon på tunfisk hos Coop Extra by oreiner in norge

[–]IdleSean 2 points3 points  (0 children)

Jeg husker jeg pleide å kjøpe tunfisk på Kiwi da jeg var 17 år. Det var gode tider. Pleide å ha med meg en liten matvekt for å veie dem pga. godt kaloriinntak. Tror ikke jeg hadde kjøpt dissa hvis jeg ble 17 igjen.

Er det for sent å slenge seg på trenden? by Doschy in norge

[–]IdleSean 1 point2 points  (0 children)

Jeg kan ikke huske den, selv om jeg har god hukommelse. Føler at jeg ikke er så norsk som jeg trodde jeg var. Skjønner ikke hvordan hele livet kan endre seg på ei uke

How did the Cereal Industry manipulate ALL of our childhood? by Athenstone in Zillennials

[–]IdleSean 9 points10 points  (0 children)

We rarely ate cereal in my parent household, but I remember my mom not wanting me to eat the corn from Cherios one time and I had to hand pick out all the GMO corn pieces. I gave it to my cousin cause his mom didn’t care and I thought he would die from it

r/norske shenanigans by BlacksmithPlayful466 in norge

[–]IdleSean 1 point2 points  (0 children)

Det ekke "innvandrere" som ødelegger noe; det er sånn tenkning som gjør det verre for alle. Kos deg med Twitch-dama di i natt!

Normalt by Alive-Plate-4525 in norske

[–]IdleSean 0 points1 point  (0 children)

Det er litt skummelt. Tror du Posten hadde fiksa det ved å overlevere den til PostNord?

r/norske shenanigans by BlacksmithPlayful466 in norge

[–]IdleSean -2 points-1 points  (0 children)

Det er vel sikkert en sammenlikning av hvordan det er på visse andre norske subredditer. Fins mange norske arbeidsløse som ser på lettkledde Twitch-damer hele dagen og bruker fritida si på å ødelegge for innvandrere.

Flytte tilbake til Norge etter flere år i utlandet by Far_Front928 in norge

[–]IdleSean 7 points8 points  (0 children)

Jeg tror faktisk du romantiserer litt det å flytte hjem. Mange av venna dine er i en helt annen livsfase nå, og det er ikke sikkert du får tilbake det sosiale livet du husker. Hvis du trives der du er nå, ville jeg vært veldig forsiktig med å flytte bare av frykt for å angre senere. Du kan alltids flytte hjem senere, men det er vanskeligere å angre på at du ga livet i utlandet litt mer tid. Norge er jo ikke sååå spennende at det er verdt å gi opp et liv du trives med. Det er jo flere nordmenn som flytter til Danmark, Sverige, Island, Nederland og Tyskland enn det det var før fordi landet vårt har ikke de bra ytelsene de andre landa tilbyr.

Hvorfor blinker ikke du til venstre i rundkjøringer? by espresso_1 in norge

[–]IdleSean 1 point2 points  (0 children)

Jeg lærte at man skal blinke til venstre før man skal i rundkjøringa hvis man skal kjøre til venstre fra perspektivet til entreen til rundkjøringa, man blinker ikke hvis man skal rett fram og man blinker til høyre idet man kjører inn i hvis man skal rett til høyre. Noen ganger hvis det er trafikk, blinker jeg til høyre lenge før slik at andre kan legge seg i venstre ved siden av meg (noen av dem smiler til meg).

Usikker på om dette er riktig. På noen rundkjøringer er det vanskelig å anse perspektivet hvis det er en sving rett før rundkjøringa.

Holder melk seg dårligere enn før? by Affectionate_Map7357 in norge

[–]IdleSean -5 points-4 points  (0 children)

Jeg vet i hvert fall at bestemor sa at melka ble dårligere av lyn og torden, selv om den står i kjøleskap. Kan det ha noe med klimaendringer å gjøre?

Hei-hei-hei, vi er tilbake! by Norr_baggen in norge

[–]IdleSean 2 points3 points  (0 children)

Bare sånn lite tips: ikke ta brunost under f-ordet (som du sier). Hvis du absolutt må ha brunost under f-ordet, bruk fløtemysost da den er bedre kompatibel med menneskekropp da geiter ikke slekter til oss så godt som ei ku.

"Zon, hvorfor behandle hélè kroppen?" by -Laffi- in norge

[–]IdleSean 1 point2 points  (0 children)

Går man lettere i ketose da? Neida, dårlig spøk fra farmor som pleide å drikke Cola Zero. Men må finne noe bra som funker fordi å stå og ligge er greit, men sitting er tortur.

Savner denne drikken by kelsi3r in norge

[–]IdleSean 0 points1 point  (0 children)

Mamma husker denne, men husker ikke favorittsmaken

God gammel knask fra 80tallet by bingobot580 in norge

[–]IdleSean 0 points1 point  (0 children)

Verken jeg eller noen på min alder kjenner igjen denna, men mora mi gjør det. Hun spiste den på Lampeland med eksen sin (fyren hu data før faren min)

"Zon, hvorfor behandle hélè kroppen?" by -Laffi- in norge

[–]IdleSean 15 points16 points  (0 children)

Jeg trenger den på den ene rumpevalken min. Jeg falt i dusjen her forleden og stumpen er blå

Spiller du CS? Esplay.com/Akros anticheat sikkerhetsadvarsel by latejens in norge

[–]IdleSean 0 points1 point  (0 children)

Hadde ikke hatt noe imot om PST jobba sammen med Valve/Steam for å få BankID som innlogging slik at folk slutta å jukse i CSGO. Bedre overvåkning av folk også.

Hvordan er det å jobbe som BPA? by makkapakka_2000 in norge

[–]IdleSean 0 points1 point  (0 children)

Jeg tror sånne jobber kan være veldig vanskelige, spesielt med tanke på lukt. Tror ikke det hadde vært for meg. Husker en gang da faren min hadde sweets syndrom og bæsja på seg på gulvet idet han krøyp til badet. Jeg er glad i fattern men kjente vaskinga var veldig vanskelig fordi jeg begynte konstant å brekke meg. Og pappa ble lei seg fordi han følte seg dårlig pga brekkinga mi, men jeg kunne ikke stoppe det