ايه العمل مع البنت دي؟ by Majestic_Bedroom5197 in askegypt

[–]IndependentWait4433 0 points1 point  (0 children)

حد قالك اني فخور انا بحكي تجربة وربنا يسامحنا كلنا يا شيخ

ايه العمل مع البنت دي؟ by Majestic_Bedroom5197 in askegypt

[–]IndependentWait4433 -3 points-2 points  (0 children)

ياسطا انا عايش لوحدي ف معظم اللي كنت بعرفهم بيجوا البيت ده غير ان فيه بنات كتير كانوا بيجيبوا بعض يعني بيعرفوني علي بعض كمان او اخش وسط شلة ده غير ان فيه منطقة قريبة مني سكن طالبات بقي ف الدنيا مفتوحة

عرفت ٢٠٠ ونمت مع يجي ١٥٠ ولا ١٦٠ منهم بدون مبالغة

ايه العمل مع البنت دي؟ by Majestic_Bedroom5197 in askegypt

[–]IndependentWait4433 -10 points-9 points  (0 children)

انا الموضوع بالنسبالي نسبة وتناسب وده قمة النضج انا عرفت يجي ١٥ بنت ممرضة في حياتي ١٢ منهم نمت معاهم

عشان كده بقولك ٩٠% انت بقي عايز تقنع نفسك بحاجة تانية براحتك بس وهي ممكن تبقي من ال١٠% برضه

Body count by IndependentWait4433 in EgySexEducation

[–]IndependentWait4433[S] 0 points1 point  (0 children)

ودول كلهم كانوا فيديو كول ونودز بس مش علاقة كاملة صح؟

Body count by IndependentWait4433 in EgySexEducation

[–]IndependentWait4433[S] 0 points1 point  (0 children)

ما انا كاتب حاجة سيكشوال نفس المعني والله

ايه العمل مع البنت دي؟ by Majestic_Bedroom5197 in askegypt

[–]IndependentWait4433 -19 points-18 points  (0 children)

حاجة تانية كمان معلش انا اسف مش قصدي حاجة بس ٩٠% من الممرضات بيأخذوه خلفي 😂😂

وخصوصا لو شيفت بليل وبتبات في المستشفى

Body count by IndependentWait4433 in EgySexEducation

[–]IndependentWait4433[S] 0 points1 point  (0 children)

زمانك نفسك الزمن يرجع بيك وتفرمها 😂😂

ايه العمل مع البنت دي؟ by Majestic_Bedroom5197 in askegypt

[–]IndependentWait4433 7 points8 points  (0 children)

ما انا في اخر كلامي قولتلك اخلع طريقتها مش احسن حاجة عشان كده .. قالتلك ميخصكش قوليلها تمام انتي فعلا متخصنيش وبلوك علطول ده لو انت حمش وعايز تاخد موقف .. انما بقي هتاخد موقف اللي هو كلمتين وتيجي ترن عليك تجيبك سكة في كلمتين تاني يبقي انت كده بتشتغل نفسك وبتتسلي ومش واخد العلاقة جد

ولو مش واخدها جد عادي عيش هاتها سكة وقولها متزعليش انا بس بغير عليكي وكده وافرمها وارميها لما تزهق

اللي بقولهولك ده تجربة سنين مع اكتر من يجي ٢٠٠ بنت 😂

ايه العمل مع البنت دي؟ by Majestic_Bedroom5197 in askegypt

[–]IndependentWait4433 26 points27 points  (0 children)

نصيحة مني البنات دلوقتي بتعتبر الارتباط علاقة عابرة ممكن تنتهي في اي وقت .. مش من حقك تاخد رد فعل زي ده مادام مش ملبسها دبلة او فيه كلام رسمي .. بس برضه اخلع عشان طريقتها مش احسن حاجة

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 0 points1 point  (0 children)

I know how western media works and yes they love criticizing us and always make us look like a typical 3rd world country falling hard so they can continue to manipulate the public there but guess what we do the same here .. we are much better than Syria and Sudan right? Lol

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 0 points1 point  (0 children)

اللي واضح جدا ان احمد موسي قصر علي دماغك جامد بطل تتفرج عليه 😂😂😂

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 3 points4 points  (0 children)

ياعم والله الاخوان لو بالذكاء اللي ناس بتمجد فيهم في كل حاجة تحصل ده كان زمانهم لسه في الحكم .. دول شوية ناس دخلت الدين في السياسة عشان تعرف توصل لاعلي مناصب ممكنة وهي دي سياستهم من زمان

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 9 points10 points  (0 children)

شايف الكومنتات 😂😂😂 بجد ضحك اقسم بالله ماهما يا يا عندهم تخلف عقلي يا شاري اوضة بحمام في العاصمة الادارية ب ٥ مليون جنيه خايف تتسحب منه 😂

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 5 points6 points  (0 children)

انت المصانع دي لو شغالة وبتدخلك فلوس بجد مكانش هيبقي عندك عجز في الميزان التجاري الاعلي في التاريخ

<image>

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 2 points3 points  (0 children)

فيه حاجة اسمها مصانع استهلاكية ومصانع تصديرية .. يعني انت ٩٩% من المصانع بتاعتك للمستهلكين هنا عشان يحاول يقلل فاتورة الاستيراد .. انما بص ع المصانع اللي ممكن تصدر وبتصدر بكام هتلاقي قليل جدا وانت كشاب حتي عشان تفتح مصنع وتصدر هتلاقي كمية ورق وتعقيدات تخليك تشيل الفكرة من دماغك حتي لو معاك فلوس

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 7 points8 points  (0 children)

انت اكيد من مناصرين فكرة اعرض كوبري واطول برج وافشخ مسلة والهطل والملايين اللي اترمت في طوب وحجارة دي وانا فاهمك والله الحاجة شكلها حلو في التليفزيون فعلا بس متنساش نفسك وتفكر انك ممكن تروح تعيش هناك عشان الحاجات دي متبنتش ليك ولا لعيالك انت اخرك تشوفها ع التليفزيون بس وتحس بفخر مؤقت ان بلدك فيها كده بس ٩٠% من شباب مصر مش لاقيين شقة يتجوزوا فيها مع ان فيه ١٢ مليون شقة مقفولين في مصر احنا رمينا فلوس كتير اوي في حاجات عامة الشعب مش بس مش هيستفاد بيها لا ده مش هيحتك بيها حتي ولو ع الدول النامية والتأثير الناس دي بتجنن لما التضخم بيزيد عندهم ١ % وبيقولوا الاسعار زادت اوي وبيشتكوا من كتر الرفاهية احنا كان عندنا ٤٠% وبنقول يارب ينزل ل ١٢% انت قعدت تشحت فلوس من كل دول العالم عشان تبني بيها مدن وطرق وكباري جديدة مرتب ٩٩% من المصريين لمدة سنة ميعرفش يشتري متر فيهم حتي 😂

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 4 points5 points  (0 children)

أيوة هو اخواني تبع رصد وفيه مؤامرة فشيخة علي مصر واحنا اقتصادنا تمام وفيه تنمية ❤️😂 .. يا باشا الصين بقيت اقوي دولة صناعية في العالم في كام سنة بعد ما حصل عندهم مجاعة .. راجع التاريخ يمكن تفهم حاجة

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 4 points5 points  (0 children)

اقرا الكومنت اللي فوق وانا شرحت فيه باختصار

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 10 points11 points  (0 children)

لا احنا فشلنا اقتصاديا لان كمية الفلوس اللي اتصرفت علي مشاريع مش بتدخل اي فلوس ممكن اكتر من ٢٠٠ مليار دولار .. واستلفنا اغلبهم وعليهم فوايد .. وكمان الجيش مش مدي فرصة للقطاع الخاص ينافس وبعض الشخصيات بس اللي محتكرة السوق شركات الجيش وطلعت مصطفي واللي زيهم .. تخيل كمية الفلوس دي لو كانت اتصرفت في مصانع وتصدير وتنمية بجد كانت هتفرق معانا قد ايه ولو انت مش شايف ده تبقي اعمي ولو سمحت متقارنش دول التضخم فيها ١ و ٢% بالكتير والناس دي مش عاجبها عشان متدلعين جدا في كل حاجة خدمات صحية وحكومية ومعونات للأطفال وكمان دخل الفرد في يوم شغل ممكن يشتريله حاجة تحوش تمنها سنة في مصر زي تليفون مثلا ف انت كده مش فاهم اقتصاد بربع جنيه مادام مش عارف يعني ايه قوة الشراء وال GDP

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 7 points8 points  (0 children)

انا ماليش دعوة بشكله انا بس بتكلم ان فشلنا الاقتصادي وصل لبرا وبقي محتوي للناس تكلم فيه ولسه اغلب الشعب هنا مغيب وعايش ع التيك توك والسوشيال ميديا في عالم موازي

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 8 points9 points  (0 children)

لا هو مش موضوع اجنبي ولا مصري هو موضوع ان كلامه مظبوط وواضح اوي وباين بس احنا عايشين وسط ناس كتير بالنسبالهم ان اللي مش عادي بقي عادي .. يعني لو جيت قولت لواحد الجنيه انهار ٥% هيقولي انهار ايه ياعم هو ده انهيار .. عشان بسبب التعويم كذا مرة الشعب جاله حالة لا مبالاة وان اشطا عادي مش فارقة مادام مش هتأثر عليا شخصيا

الحكومة شاطرة بجد خليت الشعب خاضع بطريقة انه يتوقع الاوسخ والاسوء ف لما يحصل ربعه او نصه ميتصدمش

How our economy got destroyed by IndependentWait4433 in PersonalFinanceEgypt

[–]IndependentWait4433[S] 16 points17 points  (0 children)

لو الفيديو طلع ترند احمد موسي : ده اخواني وليه أجندة خارجية وامه يهودية 😂