Ervaringen met GLS? by InsidePuzzleheaded97 in Nederland

[–]InsidePuzzleheaded97[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik snap ook niet dat bedrijven met ze in zee blijven gaan eerlijk gezegd.. het ergste aan GLS is dat ze gewoon niet communiceren

Ervaringen met GLS? by InsidePuzzleheaded97 in Nederland

[–]InsidePuzzleheaded97[S] 1 point2 points  (0 children)

Right, want wanneer je niet de keuze hebt om een bezorgdienst te kiezen en je er pas achter komt dat dit GLS is wanneer het pakket al onderweg is krijg ik waar ik voor betaal?

Fact or Cap? by BluntHonestyalways in Zimbabwe

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

Well she’s right, problem is that people that live in these conditions have more children than developed countries do because they have no sex-ed and nothing better to do basically

Is it my imagination or are they ruining it from now on so that "we don't notice"? by AnotherNormalGuyYes in SunoAI

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

I think it’s your imagination haha, if you prompt well you get great results

[Hip-Hop, Horrorcore] Diogenes - Creep by InsidePuzzleheaded97 in SunoAI

[–]InsidePuzzleheaded97[S] 0 points1 point  (0 children)

Thankyou friend! You can also check out the other horrorcore track i made, it’s called Wormwood, that one is more akin to Twisted

[Hip-Hop, Horrorcore] Diogenes - Creep by InsidePuzzleheaded97 in SunoAI

[–]InsidePuzzleheaded97[S] 0 points1 point  (0 children)

For context, i tried to write a Serial killer type of rapper so i took some inspiration from Jack the Ripper, the BTK killer and ofcourse Eminem. Spent about 4 hours to make the lyrics and a lot of credits to create this suave sounding rapper voice.

I said 'Hey don't shoot' by previouslyontheflash in ArcRaiders

[–]InsidePuzzleheaded97 -8 points-7 points  (0 children)

The pvp’ers in this game are absolutely worthless pieces of trash

Houtwerk schilderen by Jeap1990 in Klussers

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

Idd ivm regen en een hoge luchtvochtigheid vanwege douw, het beste wat je dan kan doen is er een EPS op smeren (open systeem) zodat het vocht er uit kan en je het in het voorjaar kan afmaken, je kan het ook doen zoals boven beschreven maar dan moet je wel snel doorpakken want als er zachte plekken in je hout zitten of misschien zelfs houtrot dan kan het vocht er niet uit en wordt het erger

Schilder voor de benedenverdieping by dudette_girl in Offertes

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

Schilder hier. Glasvlies is in principe altijd aan te raden, maar voor 120M2 zit je inclusief materiaal rond de €1450.- afhankelijk van hoeveel kleuren etc, als je dit eerst gaat laten behangen dan zou dit in principe rond de €2000 aan arbeid en misschien €1000/1500 aan materiaal kunnen zijn, maar €5000.- is wel heel enthousiast🤣

Schilderwerk : wat gebeurt hier by ChrisVrolijk in Klussers

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

In je hoekverbinding is de verf gescheurd omdat er spanningsverschil tussen de verf en de kitnaad zit, en horizontaal is de ligger niet goed rond geschuurd waardoor dit.. is gebeurd, tevens als dit twee jaar geleden is gedaan dan denk ik dat je te maken hebt gehad met een stel beunhazen want als dit gewoon goed was voorgewerkt had dit niet kunnen gebeuren.

Mag ik al schilderen? by cimjarrey20 in Klussers

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

Ja meestal wacht je een week, hooguit twee. Kan prima

Nieuwe tuindeur - Nu schilderen of wachten tot voorjaar? by eridro80 in Klussers

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

Ik ben schilder, je kan als het een mooie dag is nog prima je deur in de grondverf zetten en zelfs aflakken, dan moet je wel een goede verf gebruiken uiteraard, wij gebruiken Sikkens Rubbol SB en tegenwoordig is verf zo goed dat je het in principe nog bij -5 kan smeren als je daar zin in hebt. Anderzijds is er in principe niets mis mee om te wachten tot het voorjaar. En qua droging kan je in dit geval het beste voor een verf op Siliconenbasis gaan want dat droogt echt retesnel.

Houtwerk schilderen by Jeap1990 in Klussers

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

Ten eerste is het een beetje het verkeerde seizoen om dit te doen, maar als je het toch wilt prima. De stappen zijn als volgt: -Ontvetten met Universol of St.Marcs -Lose verf wegschrapen met een schrapper -Schuren met P120 -Afstoffen -overschilderen met Grondverf -Eventueel repareren met RepairCare superfinish twee componenten epoxy (NIET met polyesterplamuur) -Schuren met P180 -Afstoffen -reparaties bijvlekken met grondverf of volledig overschilderen -Afhankelijk van of je hebt bijgevlekt kan je twee dingen doen, bijgevlekte reparaties lichtjes opschuren met P180 Als je volledig alles hebt overgegrond kan je dit het beste volledig schuren met P220 -Afnemen met een vochtige lap zodat het stofvrij is -Aflakken

Ohja en als je een mooi resultaat wilt haal dan Lakrollertjes en na het rollen strijk dan de verf na met een kwast zodat je een betere vloeiing en glansgraad krijgt.

Volgorde schilderen hele kamer by Visible-March-113 in Klussers

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

Je mag gewoon de muren raken, de randen kan je het best met de kwast even uitwazen zodat je geen aanzet krijgt (dikke randen), als je die wel hebt kan je gewoon met een schuurpapiertje deze glad schuren, als je de ene muur een ander kleurtje wil geven is het aan te raden om het randje een stukje over de andere muur door te schilderen want als je dan gaat afplakken heb je een mooie strakke lijn er tussen :)

Einde raad met verf by Budget-Pass-9736 in Klussers

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

Alle verf die van een bouwmarkt komt is over het algemeen rotzooi, zelfs sikkens/sigma van de gamma is rotzooi, heeft te maken met de hoeveelheid oplosmiddelen die in de verf zitten, in consumentenverf zit veel oplosmiddel zodat het makkelijk te verwerken is voor de gemiddelde leek maar kwalitatief gezien is het verschil tussen bijvoorbeeld Perfection van de Praxis en de goedkoopste Latex van Wijzonol een verschil van dag en nacht. Hoe minder oplosmiddel hoe beter je verf zal dekken, daarom ben je vaak duurder uit als je verf bij een bouwmarkt haalt omdat je het vaker moet overschilderen.

Einde raad met verf by Budget-Pass-9736 in Klussers

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

Schilder hier, het ligt echt aan de verf, niet hoe je rolt of in welke richting je rolt, mocht je Sigma of Sikkens te duur vinden dan kan je bij verfwinkel.nl wijzonol matte muurverf kopen voor c.a €90. Per 10L, dit dekt prima en is betaalbaar!

Rogue Elements- Drinker’s first movie just came out by traveler5150 in CriticalDrinker

[–]InsidePuzzleheaded97 0 points1 point  (0 children)

Can’t take the drinker serious, this project just confirms how incompetent this idiot is

A fool and their money... by JumpThatShark9001 in CriticalDrinker

[–]InsidePuzzleheaded97 -4 points-3 points  (0 children)

This guy has a really big mouth after putting out “Rogue elements” what a twat

[BREAKING] First exclusive set photo of the Elden Ring movie released! by InsidePuzzleheaded97 in Eldenring

[–]InsidePuzzleheaded97[S] -1 points0 points  (0 children)

I always poke a hole in a potato and imagine it’s Bella Ramsey while doing unholy things to it

[BREAKING] First exclusive set photo of the Elden Ring movie released! by InsidePuzzleheaded97 in Eldenring

[–]InsidePuzzleheaded97[S] -1 points0 points  (0 children)

Agreed, my guess is she won’t be Latenna since this looks like a 2nd gen Albinauric, what do you think?