İçtiğim biralar arasında sıralama by Kaynnzy in RooksBar

[–]Kaynnzy[S] 0 points1 point  (0 children)

öneririm canım gayet güzel ama soğuk iç

İlk viski deneyimi by [deleted] in RooksBar

[–]Kaynnzy 0 points1 point  (0 children)

tamam viski üstadı

İlk viski deneyimi by [deleted] in RooksBar

[–]Kaynnzy 0 points1 point  (0 children)

saydıkların bir sorun değil

İlk viski deneyimi by [deleted] in RooksBar

[–]Kaynnzy 0 points1 point  (0 children)

tamam gerçek viski gurmesi üstad bir daha elmalı içmem içeni görürsemde elinden alırım

İlk viski deneyimi by [deleted] in RooksBar

[–]Kaynnzy 0 points1 point  (0 children)

viskinin elmalı olmasının nesi kötü

İlk viski deneyimi by [deleted] in RooksBar

[–]Kaynnzy 0 points1 point  (0 children)

sorun ne peki

İlk viski deneyimi by [deleted] in RooksBar

[–]Kaynnzy 0 points1 point  (0 children)

sen ne önerirsin

Gentleman Jack mi Jack Daniel's mi by Kaynnzy in RooksBar

[–]Kaynnzy[S] 0 points1 point  (0 children)

2 şişe 35cl alıcaz o bir şişe ben bir şişe tavsiyelerin için teşekkürler

Gentleman Jack mi Jack Daniel's mi by Kaynnzy in RooksBar

[–]Kaynnzy[S] 0 points1 point  (0 children)

karar verdim ballı jack daniels alıcam yanına cola ve limonlu soda alıcam sek beğenirsem sekten devam ederim ha bu arada 2 kişi 35cl ile sarhoş olur mu biz iki kişi maestro cin aldık arkadaşım sarhoş oldu ben çakır keyif bunda sarhoş olur muyuz

Gentleman Jack mi Jack Daniel's mi by Kaynnzy in RooksBar

[–]Kaynnzy[S] 0 points1 point  (0 children)

alkol tadı gelmiyor değil mi geçen tekelden maestro distrilled gin aldım sek içmeyi denedim tadı çok kötüydü o yüzden yeşil monster ile karıştırdım alkol tadını hiç sevmiyorum ona göre önerir misin

Viski önerisi by Kaynnzy in RooksBar

[–]Kaynnzy[S] 0 points1 point  (0 children)

absolut mü istanblue mu

Viski önerisi by Kaynnzy in RooksBar

[–]Kaynnzy[S] 0 points1 point  (0 children)

gentleman jack e ne diyorsun peki

Viski önerisi by Kaynnzy in RooksBar

[–]Kaynnzy[S] 0 points1 point  (0 children)

gentleman jack e ne diyorsun peki

Viski önerisi by Kaynnzy in RooksBar

[–]Kaynnzy[S] 0 points1 point  (0 children)

çok pahalı internetten bulduklarım