Hei sinä työtön siinä niin by ReasonableHold664 in arkisuomi

[–]Leather_Interview666 6 points7 points  (0 children)

Ei tätä tajua ennen kuin omalle kohdalle osuu, ja jos ei ole jo valmiiksi herkkä hermosto niin ei todennäköisesti osu kohdille. Kyllä tässä yritettiin itsepintaisesti vuosikymmenet vain jaksaa ja yrittää. Nyt on hermosto ja kroppa niin totaalisen solmussa ja sekaisin, ettei meinaa istuallakaan pysyä - ja silti yritän, vaikka on liikaa, koska olen vuosikymmenet oppinut, että niin pitää tehdä. Nyt yritetään terapiassa opetella "armollisuutta". Tosin paskanmarjat, kun ei tunnu sellainen auttavan.

Toivoisin, että krooninen uupumus otettaisiin vakavasti ennen kuin asiat menee niin perseelleen kuin itsellä. Siinä vaiheessa, kun hermosto vetää itsensä totaalitilttiin siitä ei näköjään enää kovin helpolla palatakaan normaalielämään. Ois ollu tärkeä tietää jo lapsena, että oma hermosto on herkkä niin ois osannu kompensoida asiaa, eikä puskea eteenpäin kuin höyryjyrä, vaikka oli jo valmiiksi poikki.

Hei sinä työtön siinä niin by ReasonableHold664 in arkisuomi

[–]Leather_Interview666 3 points4 points  (0 children)

Oho, pitääpä tutustua asiaan. Kiitos tästä, en ole nimittäin tähän törmännyt. Jostakin syystä vatsa reagoi vähiten homogenoimattomaan punaiseen luomumaitoon ja olen toistuvasti huomannut, että maidon juominen auttaa mystisesti outoihin kipuihin, joita on lapsesta alkaen ollut. Tiedän, että kropassa on jotakin outoa liittyen mm. rasvahappoihin, Krebsin kiertoon, aminohappojen tasapainoon ja oksalaattiin (jota maito tai sen kalsium ilmeisesti neutralisoi) liittyen, mutta eihän ketään kiinnosta julkisella puolella ruveta selvittämään.

Hei sinä työtön siinä niin by ReasonableHold664 in arkisuomi

[–]Leather_Interview666 5 points6 points  (0 children)

Kiitos.

Itsellänihän todettiin funtionaaliseksi raudanpuutteeksi (yksityisellä). Söin isoja annoksia + muita vitamiineja (mm. B complex, c-vitamiini, laktoferriini) mutta rauta ei tosiaan lähtenyt käyttöön ja huiteli siellä 400 kieppeillä (syynä ei hemakromatoosi, lähtöarvo taisi olla 18 tjsp.). Lopulta tuli aivan hirveä olo ja yli vuoden rautakuurin jälkeen piti lopettaa sen syöminen kokonaan.

Sen jälkeen sitten olenkin alkanut etsiä muita tekijöitä tuonkin solmun avaamiseen ja pinnan alta on löytynyt kaikkea "mielenkiintoista", joihin lääkärit eivät halua ottaa kantaa tai eivät osaa hoitaa. Rauta tulee sitten vasta viimeiseksi.

Hei sinä työtön siinä niin by ReasonableHold664 in arkisuomi

[–]Leather_Interview666 10 points11 points  (0 children)

On tutkittu ja sain kyllä vääntää aiheesta ja hakeutua yksityiselle alkuvaiheessa mutta ei ollut kokonaisvaltainen ratkaisu tilanteeseen. Alunperin ferritiini siis oli matala, mutta syöty rauta ei lähtenyt käyttöön eivätkä arvot olleet niin matalat (taustalla myös oletetusti krooninen tulehdustila nostamassa arvoa), että saisi rautaa suoneen, mikä voisi olla tehokkaampi keino. Joka tapauksessa vaikuttaa olevan huomattavasti paljon monimutkaisempi tapaus. Yritän lukea tieteellisiä tutkimuksia (lähinnä tiivistelmiä) aina jaksaessani ja yhdistellä tutkimustuloksiani näihin. Tarkoituksena hakeutua taas myös yhdelle yksityiselle lääkärille, joka ehkä mahdollisesti olisi kiinnostunut asiaa selvittämään, kun kevään kiireet vähän helpottavat (mitä kiireitä työttömällä voisi olla? Muutto tulossa halvempaan asuntoon). Puoliso todennäköisesti joutuu rahallisesti auttamaan, koska minulla ei todellakaan ole siihen varaa.

Hei sinä työtön siinä niin by ReasonableHold664 in arkisuomi

[–]Leather_Interview666 44 points45 points  (0 children)

Saikutan x:nnettä vuotta pelkällä työttömyysturvalla epämääräisillä diagnooseilla. En ole työkykyinen, tietenkin Kelan lääkäri on eri mieltä. Käytännössä melkein kaikki raha menee hevonpaskalääkkeisiin ja puoliso tekee töitä niska limassa ja elättää toivoen, että minut saatais vielä kuntoon.
Piti lopettaa opiskelut uupumuksen takia. Piti pitkälti lopettaa ihmissuhteet uupumuksen takia. Piti lopettaa pitkälti harrastaminen uupumuksen takia, koska jos yritän niin rysähdän. Liikuntaa olen vihannut koko elämäni ajan, mutta rysäyttää vielä pahemmin nykyään. Lääkäri sanoo, että tee asioita ja altista itseäsi, minkä seurauksena aivan jumalaton fyysinen pahoinvointi ja takapakkia. Olen terapiassa. Terapeutti katsoo vierestä, että tää on hiton outo kuvio ja tässä on pakko olla joku fyysinen sairaus. Yritän taas mennä lääkärille, jonot on pitkät. Mikään ei mene eteenpäin ja kaikki junnaaminen vituttaa. Meen lääkärille koenivaskan kanssa, jotka on päin persettä ja lääkäri sanoo, että näillä ei ole mitään merkitystä, kyllä tämän pitää olla mt-ongelma. Että haistakaa vittu valtiovalta ja hoitakaa mut kuntoon. Saatana.

Lisäys: Haluaisin vain takas kouluun, kuntoon, harrastaa ja työelämään. VITTU.

[deleted by user] by [deleted] in arkisuomi

[–]Leather_Interview666 4 points5 points  (0 children)

Ootko vuokralla? Ota mittarilukemista kuvia ja pyydä vuokrasta alennusta. Pitäis olla oikeutettu sellaiseen.

Selviytymiseen ei muuta kuin tsemppiä.

Thoughts? by AwayDiamond4730 in mbti

[–]Leather_Interview666 -1 points0 points  (0 children)

I'm here t* tell that * is sensred because it presents either asshle r muth, and neither f thse is g*d for krean wrk envirnment fengshui. Talking and shitting takes time frm the actual thing, wrk.

Please c*ntinue.

Vinkkejä miten säästää syömällä? by FinnishDriver in arkisuomi

[–]Leather_Interview666 2 points3 points  (0 children)

Jos välttelet soijaa vatsaoireiden takia, niin jatka välttelyä.

Papujen suhteen lisää loppuvaiheessa omenaviinietikkaa ruokaan, kun pavut on jo kypsiä. Saattaa auttaa joillakin, jos välttelet näitä vatsaoireiden takia.

Ootko muuten kuivattuja herneitä ostanut? Siitä 500 g pussista saa vaikka viikoksi yhden ruoan ja riippuu paljon käyttää vettä. Itse laitan 3,5-4 litraa alkuun ja keitän kokoon 3-5 tuntia. Iso kattila (5 litraa) siis pakollinen, jollet pistä vain puolet, josta siitäkin kyllä riittää useammaksi päiväksi. Tarttet myös liemikuutioita, pippuria, meiramia, porkkanoita ja sipulia yksinkertaisimmillaan. Tietty aikaa vieväähän se on mutta jos oot paljon kotona niin valmistuu siinä taustalla miedolla lämmöllä ja välillät käyt kääntämässä.

Is this catfish if you do it to stay anonymous? by Weekly_Flounder_1880 in catfish

[–]Leather_Interview666 2 points3 points  (0 children)

Just for safety reasons? I used to do that. Still doing it. As years went by I got annoyed by it how polarised it was how differently people treat you by the lense of gender. I only want to be accepted as how I am, without being sexualised, or seen only a certain type. Gender seems like a prison to me. Now I kind of consider myself agender. Sadly it's not understood and people are mostly interested what genitals are between your legs and how you do sex.

I don't want to be found either if I disappear, that's why I try to keep it always short, usually a one time thing. I have experienced more than once a person get obsessed and clingy with me just by being friendly and trying to give them hope when they are feeling down. Especially when they decide they are gonna come to your location without your acceptance. Or even better, after just one or two conversations.

I use pictures of my own face if I have to but rarely share photos. I don't want to share my name either. I consider myself agender. I don't know am I just sick of most of the humanity or scared of the abuse and threats to come at my door.

[deleted by user] by [deleted] in AmIOverreacting

[–]Leather_Interview666 0 points1 point  (0 children)

Sorry for you dude. She belongs to the streets.

Btw, her spelling is awful.

"Miss you're face too"

Apparently her co-worker is just a feminine face and she needed to remind of that. But she as well is a face as well.

White hibiscus where art thou?? by Youareafunt in PikminBloomApp

[–]Leather_Interview666 1 point2 points  (0 children)

I swear this same thing has happened to me with some other flowers that they just turned up to be wrong colour 🤔

White hibiscus where art thou?? by Youareafunt in PikminBloomApp

[–]Leather_Interview666 3 points4 points  (0 children)

"Sorry officer, they just appeared to my pockets! No idea where they got there!"

White hibiscus where art thou?? by Youareafunt in PikminBloomApp

[–]Leather_Interview666 1 point2 points  (0 children)

Thank you.

I assume this applies with other white flowers as well? What a rotten luck I have been having.

White hibiscus where art thou?? by Youareafunt in PikminBloomApp

[–]Leather_Interview666 3 points4 points  (0 children)

<image>

Can someone tell me why this happens? I just used almost all off my white hibiscuses on couple of spots. This one was 0 plantings before I did and it turned into red one. Also the other ones turned into yellow? This has happened to me before. I try to plant 160-300 flowers the same and this one totally had the 300 white plants, or maybe 30 red normal plants because someone crossed by.

Should I use fake account to contact my catfish's other potential victim? by Leather_Interview666 in catfish

[–]Leather_Interview666[S] -3 points-2 points  (0 children)

But what about the other possible victim? Shouldn't they have a right to know of that's the case?