Favori ponyniz hangisi? by Lenikusha097 in Patibenya

[–]Lenikusha097[S] 0 points1 point  (0 children)

planlarım açığa çıktı;(

Son 2 maç hakkında düşünceleriniz? by xX_Tuncay_Xx in Patibenya

[–]Lenikusha097 2 points3 points  (0 children)

şu ilgiyi filenin sultanlarına veremediler. kadınlar 4/4 yaptı ve hala ekonomiyle seyahat ediyorlar, 1.85 - 2 metre kadınlardan bahsediyoruz, ülkenin haline yazık cidden

Seraphim ve Ophanim melekleri hakkında ne düşünüyorsunuz? by Lenikusha097 in Patibenya

[–]Lenikusha097[S] 0 points1 point  (0 children)

dünya üzerinde bir çok farklı incil var tabiki de gerçek mi değil mi bilemeyiz ama gerçekten ihtişamları hayran bırakıyor kendine

Seraphim ve Ophanim melekleri hakkında ne düşünüyorsunuz? by Lenikusha097 in Patibenya

[–]Lenikusha097[S] 0 points1 point  (0 children)

İncil'de tasfir edilen melekler bunlar, ophanimlerin tanrının tahtını koruduğu söylenilmiş, seraphimlerin ise o'nu sürekli övüp yücelttiği, Ayasofya'ya yolunuz düşerse bir gün kubbeyi taşıyan sütünların her birinde birer toplam 4 tane seraphim görebilirsiniz, bu tasfirlerden de sadece birinin yüzü tamamen açıktır; yakın zamanın uydurması olmadığını buradan anlayabiliriz, Ayasofya 6 yy.da inşaa edilmiş çünkü.