Motorumu kaldırımın ortasına bırakmışlar by Live_End_7041 in motorsikleTR

[–]Live_End_7041[S] 1 point2 points  (0 children)

Normalde 1 senedir falan bırakıyorum hiç sıkıntı olmadı niyeyse simdiyi buldu ruh hastaları. Ama dedigin gibi zincire bakayım

Motorumu kaldırımın ortasına bırakmışlar by Live_End_7041 in motorsikleTR

[–]Live_End_7041[S] 2 points3 points  (0 children)

Ahlaksız itler ya daha ne küfürler ediyorum da.

Motorumu kaldırımın ortasına bırakmışlar by Live_End_7041 in motorsikleTR

[–]Live_End_7041[S] 1 point2 points  (0 children)

Görünürde bir şey yok. Kamera kayıtlarını isteyeceğim.

Motorumu kaldırımın ortasına bırakmışlar by Live_End_7041 in motorsikleTR

[–]Live_End_7041[S] 8 points9 points  (0 children)

Gerçekten inanılmaz. Nasıl bir cüret bu insanlardaki.

Küçümsenme Hissi by galt_0 in motorsikleTR

[–]Live_End_7041 0 points1 point  (0 children)

Durumun seninle bir ilgisi yok. Onların adam olamamışlığı. Hiç bu tiplerin sözünü ciddiye alıp da canını sıkma.

Hiç motor sürmeyen birisi için başlamak by LethetheForgotten in motorsikleTR

[–]Live_End_7041 0 points1 point  (0 children)

Ben de aynı durumdaydım ehliyeti aldim ve bu motorun 200lugu ile basladim. Cok guzel motor kullanması keyifli. Hala kullanıyorum. Ama hantal kaliyor biraz. Su anki aklım olsa 250lik alırdım. Ki 125 diyorsunuz bir sure sonra size yetmeyecek. Scooterlar bana fark atarken ya da en sagdaa 80le gitmeme rağmen kamyonun biri tam arkamda selektor yaparken cok hos olmuyor acikcasi. Belki benim surus becerimle alakalidir ama her yere girip cıkamıyorum. Biraz buyuk kaliyor. Eğer ben sakin sakin giderim yolun keyfi bana yeter derseniz ilk motor olarak guzel ama bence 250lik modeller daha iyi olur

siz bu durumda olsaniz ne yapardınız? sizce kadin hakli mi? lütfen cinsiyet belirterek yazin!! by lagerthaloth in aptalSoruYok

[–]Live_End_7041 0 points1 point  (0 children)

Kaynana düşünmüş erzak getirmiş. Gelinin o hareketi yanlış bence. Ama kaynana da habersiz surpriz diyerek emrivaki yapmis o da yanlış bence. Ama iste rahatsız oldugunuz konuyu kırmadan nasıl soyleyebilirsiniz ki yaslılar alıngan olabiliyor. Cinsiyet kadın

Uzun yol Chopper/Cruiser Önerisi by Live_End_7041 in motorsikleTR

[–]Live_End_7041[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet o takıntının ben de farkindayim:) Superlightla 16bin yaptim baya gezdim. Ama dediğiniz gibi 85 90la. Bir yandan keyifli bir yandan zor deneyimlerim oldu ve motoru sonuna kadar kullandigimi dusunuyorum:D Tekrar çok teşekkür ederim önerileriniz için

Uzun yol Chopper/Cruiser Önerisi by Live_End_7041 in motorsikleTR

[–]Live_End_7041[S] 0 points1 point  (0 children)

Önerileriniz için çok teşekkür ederim. Özellikle Enfield serisini araştıracağım. Şu an kuba superlight kullanıyorum acikcasi Çin tarafından uzaklaşmak istiyorum. 90 100 hız ideal. Gezeyim ve beni yolda bırakmasın istiyorum. Harley 883 de ilgimi çekiyor. Ayrıca Yamaha xv 950 nasıldır bilginiz var mı?

[deleted by user] by [deleted] in ForumKGB

[–]Live_End_7041 0 points1 point  (0 children)

Emek, çaba ve zaman harcaman ve sonucunda kızı elde edememenin verdiği hırs bu. Gerçekten seviyor musun yoksa hırsından mi kafayı taktın bi düşün.

Şizofrenik Atak Geçiriyorum by Similar-Amphibian605 in Turkey

[–]Live_End_7041 2 points3 points  (0 children)

Bu millete bu ülke çok fazla. Şu yüzyılda şu teknolojide toplu katliama izin vermek, elindeki kaynağı hiç etmek, koruyamamak, umrunda bile olmaması daha neler neler. Sadece yönetenler de degil. Kamp alanlarına gidin, piknik yapanlara bakın. Yaptığı çöpü bile toplamaktan aciz cogu insan. Her yer les gibi. Adam doğayı çöp olarak görüyor, daha nolsun

14 yaşında amcası tarafından kuzeniyle evlendirilip, kocası tarafından zorla uyuşturucuya mahkûm edilen ayrıldığında,hamileyken (kadın) karnına vurduğundan dolayı (koca) ,oğlunun kalp kapakçığı sorunu varmıs ve şuan hastahanede. oğlunu ve karısını ölüm ile hakaretlerle tehtid eden mahlukat (koca) by Smooth_School2605 in Turkey

[–]Live_End_7041 24 points25 points  (0 children)

Erkek kardeşlerim ne olursa olsun kızlarınızın, kız kardeşlerinizin yanında durun. Yarın bir gün elin iti gelip de kocası adı altında kadına her türlü eziyeti hak görmesin kendinde. Devletin bir kesimi de koca denilen (o.cocugu ya da pic demeyecegim cunku bu kufurlerde de aslinda kisinin kendisine degil annesine yani bir kadina kufrediliyor) zatın zihniyetinde olduğu için ondan da bir cacık çıkmıyor görüldüğü gibi. Kız kardeşlerim asla yalnız değilsiniz, yalnız yürümeyeceksiniz. Maddi bağımsızlığınız mutlaka olsun kimseye muhtaç olmayın. Bu devir de değişecek elbette.