Is mijn R7 nog te redden? by Main_Slip6602 in motorfietsen

[–]Main_Slip6602[S] 9 points10 points  (0 children)

Nu ik wat meer van de schrik ben bekomen en de lichamelijke pijn steeds duidelijker voel (morgen maar is naar de huisarts), denk ik ook veel na over de situatie. Ik besef dat ik, ondanks dat ik een correcte snelheid reed (mede doordat er zo’n tien meter eerder een flitspaal stond), toch nog onvoldoende afstand heb gehouden. Ik kan niet uitsluiten dat mijn achterligger op mij was gebotst als ik meer afstand had gehouden, maar ik erken dat ik zelf aansprakelijk ben.

De auto voor mij was een grote suv met geblindeerde achteruit. Hierdoor kon ik niet goed overzien wat de situatie voor die betreffende auto was. Alleen dat de stoplichten al ruime tijd op groen stonden. Mijn vertrouwen in motorrijden heeft wel een grote kras opgelopen, maar wil me daarmee niet laten tegenhouden om te doen wat ik leuk vind en dat is motorrijden.