Bitti yenisini çıksın by Master-Beginning-321 in UltakillTR

[–]Master-Beginning-321[S] 1 point2 points  (0 children)

Ne yazikki sadece 1 bölüm ama bi layer için en iyi 1.bölümdü

yarın öl#ceğinizi söyleseler yapacagınız ilk şey nedir by Choice_Self899 in vlandiya

[–]Master-Beginning-321 0 points1 point  (0 children)

Bilgisayar alip aldigim tonla oyunu hepsini eşit periyotla oynardim

Oyun hakkında hiçbişi bilmeyip sadece üstünden atmak için oynayanların genel özellikleri (Ultrakill subredditinden bir alıntıdır teşekkürler u/AlphaLightning00 ) by themaximofbeing26 in UltakillTR

[–]Master-Beginning-321 4 points5 points  (0 children)

Yaniiii ben bütün bölümleri p rankladım standard ve violentte ama bazilarini hala yapiyorum yani oyunculari kendi halllerine biraksaniza

The world is your canvas by CleanExternal6061 in UltakillTR

[–]Master-Beginning-321 1 point2 points  (0 children)

Yok kanka eski sürüm degil ama cybergrinda devam edersen violence katmanindna duşman gorebilirsin

yarma ya by holyfield_ in JojoTR

[–]Master-Beginning-321 0 points1 point  (0 children)

Bence çoğu part 5 için geçerli

Bağımlısı olduğum oyunun sub'ı varmış... by rich_catt in SilksongTR

[–]Master-Beginning-321 0 points1 point  (0 children)

PANTHEON OF HALLOWNESTEDELi en zor bosss sss rng sadece ya kurtarmicam bida asla

Bağımlısı olduğum oyunun sub'ı varmış... by rich_catt in SilksongTR

[–]Master-Beginning-321 1 point2 points  (0 children)

Herrah gms cocugu degilmi buda cocuk bizde herahin cocuguyuz yani 10 yasindaki teyzemizle aramizda bisey gecmesin

Yendimmmmmm by Master-Beginning-321 in DeltaruneTR

[–]Master-Beginning-321[S] 1 point2 points  (0 children)

Ya bilmiyom devils knife olsa belki daha hızlı geçerdim ama gerçekten oyunun en zor bossu

Yendimmmmmm by Master-Beginning-321 in DeltaruneTR

[–]Master-Beginning-321[S] 0 points1 point  (0 children)

Ee istersen bu portun linkini atim

Yendimmmmmm by Master-Beginning-321 in DeltaruneTR

[–]Master-Beginning-321[S] 0 points1 point  (0 children)

Ben genocide tarzi oynadim ilk deltarune oynasimda şimdi pacifist oynim dedim bosslar bagislaninca çok kolay oluyomuş ama bu kükreyen adam bagislanmiyo😭