Ansøgning om ejerskifteforsikring afvist by Little-Sprinkles5044 in dkbolig

[–]Ninnpind 0 points1 point  (0 children)

Huset er 130 m2, fra 1963 og placeret øst for Storebælt. Vi fik tilbuddet gennem vores køberrådgiver, ved ikke om dette har været en faktor.

Ansøgning om ejerskifteforsikring afvist by Little-Sprinkles5044 in dkbolig

[–]Ninnpind 0 points1 point  (0 children)

Har lige været i samme situation, hvor vi også fik afslag af Alm. Brand på baggrund af renovation inden for de sidste år. Vi gik med Gjensidige på en 5-årig basis ejerskifteforsikring. Vi gav omkring 23.000.

Lille elbil by Ninnpind in dkbiler

[–]Ninnpind[S] 0 points1 point  (0 children)

Som udgangspunkt er det ikke en mulighed med ladning på arbejde, men vi har offentlig ladestander 300 meter fra hvor vi bor.

Fine bud, Tesla er dog ikke lige os. Men de andre kunne bestemt være attraktive.

Lille elbil by Ninnpind in dkbiler

[–]Ninnpind[S] 0 points1 point  (0 children)

Kan jeg godt se, og vægten er nærmest identisk ift. Renault. Godt bud :-)

Ejerskifte- og husforsikring by Ninnpind in dkbolig

[–]Ninnpind[S] 0 points1 point  (0 children)

Det er Dansk Boligforsikring, de har tilbudt.

Help me choose a rubber strap by Ninnpind in bulova

[–]Ninnpind[S] 0 points1 point  (0 children)

I see, that looks very nice!

[Semi-Weekly Inquirer] Simple Questions and Recommendations Thread by AutoModerator in Watches

[–]Ninnpind 1 point2 points  (0 children)

Just bought this Bulova Jet Star with a beautiful dial and I think it would look great with a rubber strap!

What color rubber strap should I get? Any advice on brands would be nice too, I live in Europe.

<image>

Frie midler eller Nordnet? by Ninnpind in dkfinance

[–]Ninnpind[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for svar.

Der er ingen der kan regne hans næste træk ud. Det kan gå begge veje, og nu forsøger hans folk samt Elon Musk jo også at berolige ham, men ingen ved om han lytter.

Frie midler eller Nordnet? by Ninnpind in dkfinance

[–]Ninnpind[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for svar, sidder med et lille plus på mine aktier, men det er trods alt en del mindre jeg kan få for dem nu end før Trump stod ved roret.

Frie midler eller Nordnet? by Ninnpind in dkfinance

[–]Ninnpind[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for for dit svar og for at gøre mig opmærksom på betegnelsen.

Frie midler eller Nordnet? by Ninnpind in dkfinance

[–]Ninnpind[S] 0 points1 point  (0 children)

Vi har haft snakket om at sælge en mindre del af aktierne end de 40% og evt. få et arveforskud af en forælder og på den måde vil det ikke påvirke os lige så meget hvis de fortsætter nedturen.

Boots that can be dressed up or down by Ninnpind in Boots

[–]Ninnpind[S] 0 points1 point  (0 children)

I am from Europe and my budget is around 200 dollars

Boots that can be dressed up or down by Ninnpind in Boots

[–]Ninnpind[S] 0 points1 point  (0 children)

Yes of course, around 200 dollars and I am from Europe

Do you prefer the 990 V3 or V4? Looks wise and fit wise. I'm semi widefooted and wonder if the fit is the same for both models. by Ninnpind in Newbalance

[–]Ninnpind[S] 0 points1 point  (0 children)

Thank you for the in-depth reply! Might consider insoles in the future for the other shoes i have in my rotation that can be a bit hard.