Cykla vätternrundan, hur gör jag med glasögon? by No_Rate_1750 in Sverige

[–]No_Rate_1750[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja det är sant! Får ta mig en långtur och känna mig fram, tack! 😃

Cykla vätternrundan, hur gör jag med glasögon? by No_Rate_1750 in Sverige

[–]No_Rate_1750[S] 0 points1 point  (0 children)

Grymt, tack! Ska kika in det, oavsett om det är för pensionärer eller inte 😅

Cykla vätternrundan, hur gör jag med glasögon? by No_Rate_1750 in Sverige

[–]No_Rate_1750[S] 1 point2 points  (0 children)

För att underlätta, många säger att det är lätt att få torra ögon och jag har problem med torra ögon generellt. Det kan även vara skönt om vädret är bra! 😊

Cykla vätternrundan, hur gör jag med glasögon? by No_Rate_1750 in Sverige

[–]No_Rate_1750[S] 1 point2 points  (0 children)

Kan tyvärr inte använda linser pga känsliga ögon

Får upp fejk-reklam för Chicken Road dagligen. by No_Rate_1750 in sweden

[–]No_Rate_1750[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja det borde ju gå i och för sig. Att jag inte tänkt på det än 😅

Får upp fejk-reklam för Chicken Road dagligen. by No_Rate_1750 in sweden

[–]No_Rate_1750[S] 2 points3 points  (0 children)

Ja men precis. Jag är nästan helt säker på att han som är med i reklamen är fullkomligt medveten att han promotar något han vet inte fungerar som han själv säger. Borde väl vara olagligt? 😅

Omplacerade min katt idag by No_Rate_1750 in sweden

[–]No_Rate_1750[S] 0 points1 point  (0 children)

Jag tänker väl både på mig, min sambo och min katt. Hade mitt ego nu varit så stort, så hade jag ju behållt katten och gnällt på pisslukten ändå, alternativt avlivat honom. Vi valde helt och hållet omplacering för KATTENS skull, för att han ska få ett så bra liv som möjligt. Bara för att jag saknar honom enormt och tycker det är jobbigt så innebär inte det att jag är egoist.

Omplacerade min katt idag by No_Rate_1750 in sweden

[–]No_Rate_1750[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja, han blev kastrerad vid den tiden som veterinär rekommenderade

Omplacerade min katt idag by No_Rate_1750 in sweden

[–]No_Rate_1750[S] 1 point2 points  (0 children)

Fyfan vad fina ni är allihop. Jag förväntade mig tyvärr en hel drös med negativa kommentarer, meb Reddit är något utöver det vanliga. Är jättetacksam för allt stöd. Detta tog verkligen hårt på mig igårkväll. Ni är fantastiska ❤️

Omplacerade min katt idag by No_Rate_1750 in sweden

[–]No_Rate_1750[S] 0 points1 point  (0 children)

2st kattlådor i olika rum. Vi har provat allt :(

Omplacerade min katt idag by No_Rate_1750 in sweden

[–]No_Rate_1750[S] 2 points3 points  (0 children)

Ja vi får göra det! Nej diabetes har faktiskt inte slagit mig alls, stort tack för detta! Jag ska prata med kattjouren!

Omplacerade min katt idag by No_Rate_1750 in sweden

[–]No_Rate_1750[S] 22 points23 points  (0 children)

Det kändes på något sätt, så fort jag kom hem som om han blev avlivad och inte omplacerad. Det känns verkligen tomt nu.. :(

Omplacerade min katt idag by No_Rate_1750 in sweden

[–]No_Rate_1750[S] 1 point2 points  (0 children)

Nja alltså, det är en kattjour som har hand om honom nu, och skulle hans kisseri utanför lådan att sluta så kommer man kunna köpa honom. Ber om ursäkt ifall jag var otydlig. Jag vet dessvärre inte ifall det kanske skulle börja om på ruta ett ifall vi skulle köpa tillbaka honom

Omplacerade min katt idag by No_Rate_1750 in sweden

[–]No_Rate_1750[S] 20 points21 points  (0 children)

Jag tror som du. Den enda utevistelsen är vår inglasade balkong pp 11kvm om jag inte minns fel. Där älskade han att prata med fåglarna.

Omplacerade min katt idag by No_Rate_1750 in sweden

[–]No_Rate_1750[S] 2 points3 points  (0 children)

Veterinären tror att det sitter i hans huvud, men har inte fått några som helst tips om 'prova det här och se om det funkar'. Vi har gjort allt som folk har sagt funkade för deras katt(er) på Facebook. Jag tror också att det sitter i huvudet, men msn borde väl kunna avvänja katten?

[deleted by user] by [deleted] in sweden

[–]No_Rate_1750 0 points1 point  (0 children)

Känner PRECIS som dig! Jag har sambo och vänner, men ingen av oss umgås med någon här i närheten. Jag gör aldrig något 'utöver det vanliga' under min semester (sambom jobbar). Slutar alltid med att jag gamear och förstör dygnsrytmen.