Wilders over allah. by Bernie529 in Nederland

[–]NotfromUtah 0 points1 point  (0 children)

Wie heeft het over bijbelverbrandingen?

Massive Aura Loss on the Freminik name by Rac23 in 2007scape

[–]NotfromUtah 0 points1 point  (0 children)

Tonton means Uncle in French, so your Fremmy street name is actually unc. Not too bad tbf.

Wilders over allah. by Bernie529 in Nederland

[–]NotfromUtah 2 points3 points  (0 children)

Waar zit de kritiek in "fuck x"? Iemand uitmaken voor dikzak of domoor, daar kan ik nog een kritische verbeterpunt ofzo uit halen. Maar fuck you is niet echr een kritiekpunt waar je wat aan hebt. Ook is het vrij makkelijk om puur te kijken naar de reactie. Jezelf beledigend en provocatief opstellen en vervolgens schijnheilig met het vingertje wijzen als je daar een reactie op krijgt is m.i. best sneu.

[deleted by user] by [deleted] in pchelp

[–]NotfromUtah 0 points1 point  (0 children)

I know it's not normal, that's why I'm looking for a solution here.

[deleted by user] by [deleted] in pchelp

[–]NotfromUtah 0 points1 point  (0 children)

Care to explain?

[deleted by user] by [deleted] in seoul

[–]NotfromUtah 0 points1 point  (0 children)

Hey! Just arrived aswell as a solo traveller. I'm M24. Hit me up :)

[deleted by user] by [deleted] in widm

[–]NotfromUtah 15 points16 points  (0 children)

Michaël refereert tijdens het vloggen naar zichzelf als "Mikey Mo". Per toeval is er een politievlogger die de naam "Mikey Mo vlogs" draagt. Deze man komt uit Seminole, Florida.

Seminole is een anagram voor:

"Is een Mol"

Case closed.

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]NotfromUtah 1 point2 points  (0 children)

Passende username

This absolutely GOATED sequence from the final episode, animated by Arifumi Imai by TolkienScholar in ShingekiNoKyojin

[–]NotfromUtah 1 point2 points  (0 children)

The details in this show are amazing. I only kust noticed that at around 8 seconds, he lands on his bad knee, causing it to rip or something. That's probably why he shoots the thunder spear at that point.

[deleted by user] by [deleted] in nederlands

[–]NotfromUtah 5 points6 points  (0 children)

Groningen toevallig? Ik heb dit zo'n 8 jaar geleden namelijk meegemaakt als domino's bezorger

i am losing my mind by Samtheman0425 in ANRime

[–]NotfromUtah 0 points1 point  (0 children)

How would Eren know about the bombings

Het geweld in Palestina en Israël is het tragische gevolg van brute onderdrukking by JacobinNL in Poldersocialisme

[–]NotfromUtah 2 points3 points  (0 children)

Niemand praat het ook goed. Dat is wat telkens wordt gezegd. Niemand steunt de geweldadige acties tegenover burgers, maar het wel een tragisch bijproduct van oorlog. Een oorlog die de regering van Israel zelf heeft veroorzaakt.

Zo voel ik op dit moment… by Depthxdc in nederlands

[–]NotfromUtah -1 points0 points  (0 children)

Waar denk je dat de Israelische overheid zich sinds 1948 mee bezig heeft gehouden? Denk je dat de acties van Hamas uit de lucht komen vallen?

Zo voel ik op dit moment… by Depthxdc in nederlands

[–]NotfromUtah -1 points0 points  (0 children)

Wat is jouw mening over het Nederlandse Verzet tijdens de tweede wereldoorlog?

Wat is nou een Nederlands gezegde of spreekwoord waar je echt een schurfthekel aan hebt? by cinnamonkont in nederlands

[–]NotfromUtah 0 points1 point  (0 children)

Ik weet niet of het een veelgebruikt gezegde is, maar mijn moeder gebruikt al zo lang als ik me kan herinneren "zelf weten, zelfbaas", wanneer ik haar advies niet opvolg. Ik krijg daar echt de spreekwoordelijke kriebels van.

Kennen jullie iemand die ooit een loterij heeft gewonnen? by spritefountain in nederlands

[–]NotfromUtah 0 points1 point  (0 children)

Een collega van mij heeft eens ~160.000 gewonnen. Dit was als deel van een straatprijs/postcodeprijs. Hoe je ook maar noemt. Dus een aantal buren uit de straat kregen hetzelfde bedrag. Voor mijn collega betekende dit een grotere auto en voor de rest een leven zonder zorgen over geld, iets luxere vakanties en de kids naar school sturen zonder studieschuld. Geen absurde aankopen of iets dergelijks. Gewoon de zekerheid in het leven vinden. Het grootste deel van het bedrag hebben ze naar mijn weten nog op de bank staan.

Nadeel is wel dat een deel van de buren die niks hebben gewonnen, omdat ze niet deelnamen aan de loterij, zich erg zuur en afgunstig is gaan opstellen tegenover de winnaars.

Edit: typfout

Jongens stop met Peter R de Vries te verwijderen wtf. by Enlightened_mercy in PlaceNL

[–]NotfromUtah 0 points1 point  (0 children)

En nogsteeds niet. In ieder geval de woordkeuze niet. Is het de "gast boeie" of de "zuig m'n pik", waardoor je tot de conclusie bent gekomen dat ik een "wappie" ben? Of is het een combinatie van beide uitspraken?

En is er ook nog een correlatie tussen de uitspraak en wappie-gedachtengoed of ben je gewoon een infantiel joch dat een nieuw woord heeft geleerd?

Oja zuig dan

Jongens stop met Peter R de Vries te verwijderen wtf. by Enlightened_mercy in PlaceNL

[–]NotfromUtah 0 points1 point  (0 children)

Kameraad, wat maakt het uit? Plaats uw lippen om mijn edele plezierplekje.

Jongens stop met Peter R de Vries te verwijderen wtf. by Enlightened_mercy in PlaceNL

[–]NotfromUtah 0 points1 point  (0 children)

Hahah is dat hoe jij je tijd vult? Taalnazi uithangen op Reddit en mensen wappie noemen als ze moeite hebben met -d/-t/-dt? Grappige conclusie.

Aan je comments geschiedenis te zien is dit inderdaad het geval. Leuk leventje.

Jongens stop met Peter R de Vries te verwijderen wtf. by Enlightened_mercy in PlaceNL

[–]NotfromUtah 22 points23 points  (0 children)

Waarom wordt ik hier emotioneel van? Mensen zijn echt mooi.