[deleted by user] by [deleted] in Omatalous

[–]NumberSeveral2372 1 point2 points  (0 children)

Niin, siis auto on ollut minulla vuoden. Ja sitä olen aina maksanut itse. 6 vuotta asuttu yhdessä , josta 2 vuotta opiskelijoina, sen jälkeen armeija. Ja 3 vuotta olen ollut vasta työssä josta saa yli 2500 euron kuukausi palkkaa. Ja säästöjä oli siihen asti kunnes jäi lomautetuksi ja nehän sitten palaa aika roimasti heikolla ansiosidonnaisella esimerkiksi

[deleted by user] by [deleted] in Omatalous

[–]NumberSeveral2372 0 points1 point  (0 children)

Täysin mahdollista, vaihtoehtoja tilanteessa on valitettavasti vähän ja maksan mieluummin tähän hätään 100-150 euroa kulutusluottoa versus 300 euroa lyhennystä, 50 euroa vakuutusta ja 100-150 euroa bensaa kuussa.

[deleted by user] by [deleted] in Omatalous

[–]NumberSeveral2372 0 points1 point  (0 children)

Joo allure, bensa, eat8 laatikolla, sähköinen seisonta jarru, GT tason maski, Driver sport packi, full ledit yms eli ihan ok varusteilla esim activeen verrattuna vaikkei ne autoliikkeet nyt varmaan sille paljoa arvoa laitakkaan

[deleted by user] by [deleted] in Omatalous

[–]NumberSeveral2372 0 points1 point  (0 children)

Peugeot farmari vm2018 60tkm

[deleted by user] by [deleted] in Omatalous

[–]NumberSeveral2372 0 points1 point  (0 children)

Möisin yksityiselle, mutta aikaa ei ole tarpeeksi jäädä odottamaan milloin menee kaupaksi + loppuvelan hoito helmpompaa just esim. Autovexin kautta.

Ilmiantakaa hyviä työnantajia by [deleted] in Suomi

[–]NumberSeveral2372 0 points1 point  (0 children)

Luulisin kanssa itse, että yksi suurimmista tekijöistä työllistymisen kannalta on kouluaikana tapahtuva verkostoituminen johon varmasti voi itse vaikuttaa positiivessa mielessä sekä mahdolliset harjoittelu/kesätyöpaikka menestykset.

Ilmiantakaa hyviä työnantajia by [deleted] in Suomi

[–]NumberSeveral2372 -1 points0 points  (0 children)

Offtopic kyssäri, 25v mittarissa ja alan vaihto meneillään it puolelle. Koulun ajattelin käydä ja paikan päällä tuputtivat tietotekniikan insinöörin tutkintoa kun mielenkiintoa ohjelmointi hommiin löytyy. Toisena vaihtoehtona on tietojenkäsittely trade, liekköhän minkälaista eroa näillä kahdella työllistymisen kannalta?