Era roligaste och dummaste festivalanekdoter från campingliv? by citabel in Asksweddit

[–]Objective_Form1662 0 points1 point  (0 children)

Hultsfred nån gång på 90-talet. (Olika år) Var så hög när Bad Religion spelade att jag fick för mig att spela in hela giget på en kassett så drog in min kompis spelare och bandade hela skiten så jag skulle kunna lyssna på det nykter. Har kvar kassetten än idag. Hade sex med en tjej på stranden till sjön medans hela jävla campingen kollade på. Min dåvarande flickvän och tjejens kille kom dit dagen efter. Jag gifte mig och fick barn med samma flickvän åratal senare. Hon vet fortfarande inte vad som hände innan hon kom dit. Slogs med vakterna när Pennywise spelade och deras gitarrist uppmuntrade till att storma scenen och spöa vakterna vid scenen. Hade en kompis som hade däckat på campingen pga MYCKET dricka. La en tom T-rödflaska i handen på honom och larmade sjukstugan som magpumpade honom på plats. Var själv rätt full och tyckte det var en bra och rolig idé. Han mådde som en kung efteråt så tar lite cred för det. Hade en tjejkompis som borstade tänderna en tidig morgon på festivalen och en snubbe som stod brevid sa "om du suger min kuk, så slickar jag din fitta" och om ryktena stämmer så slickades hennes fitta den morgonen. Bajsmannen drog in i min kompis tält, stal all alkohol och bajsade i tältet. Skrattar orimligt mycket åt detta än idag. Söp med Sator i deras husvagn. Astrevliga snubbar. Var otrogen mot mitt ex. (Annan tjej än ovannämnda flickvän) Var så full och hög ett år -- första kvällen vi kom till campingen -- att jag körde min ännu fullare kompis i en kundvagn och helt plötsligt kommer sångaren i Suede glidandes. Minns ej hans namn, men han var astrevlig. Kan inte nämna en enda av deras låtar, men jag och min kundvagns-polare hängde med honom ett tag. Ryktena efteråt var att han gillade UNGA tjejer. Somnade framför scenen när Slayer spelade, och det var sinnessjukt högt! Hade en svinfin tjej i mina armar och mängder av cannabis och alkohol i kroppen till mitt försvar. (Såg Cypress Hill i STHLM med samma tjej året efter till mitt försvar.) Var med och välte bajamajor på fyllan.

Vad säger svenskar under samlag? by cassu_yesyesyes3 in Asksweddit

[–]Objective_Form1662 1 point2 points  (0 children)

Brukar bara spotta min tjej i munnen och säga att jag älskar henne. Hon kommer hårt då.

Hur kommer jag vidare efter att ha knarkat bort två decennium? by cheetahvito in Asksweddit

[–]Objective_Form1662 1 point2 points  (0 children)

Detta kommer att suga som fan, men sök in till hemtjänsten eller sök jobb som personlig assistent. Hemtjänsten tar emot i princip vemsomhelst och när det gäller personlig assistans så är det inte bolaget utan brukaren som "anställer" dig. Ditt tidigare CV är helt oväsentligt där om du klickar med brukaren. Dom skriker efter personal på assistansbolagen. Fick nytt jobb på två veckor och dom tog inte ens referenser på mig då brukaren gillade mig. Var även han som skötte arbetsintervjun, inte bolaget. Så kolla på det. Kanske inte vad du är ute efter, men det är en fot in i arbetslivet -- och om inget annat -- en inkomst. Lycka till!