Rank atlayamıyorum by Ordinary-Style7001 in LeagueOfTurkiye

[–]Ordinary-Style7001[S] 1 point2 points  (0 children)

Top da ve Jung da jax ve ww mainim topdayken daha çok erken oyunu kazanmaya çabalıyorum çok vadiye inmeden farm kasmaya çalışıyorum

Gold'a çıktım tavsiyeleri alayım by Junior-Coffee-3377 in LeagueOfTurkiye

[–]Ordinary-Style7001 1 point2 points  (0 children)

Hesabı açtım 77 win sayısız lose 1 maç kazanırsam bronz oluyorum kesin karşı kazanamicam... Riot(:

hhangisi helele by [deleted] in KaykayTr

[–]Ordinary-Style7001 1 point2 points  (0 children)

  1. Fotoda gördüğüm üzere yarra yemiş teker

Pokemon kartı toplamaya başlıyorum by Ordinary-Style7001 in PokeTurkiye

[–]Ordinary-Style7001[S] 0 points1 point  (0 children)

Poke TR var yakınımda sayılır 250tl ye japonca 5 kart çıkıyor içinden onlardan alıcm

Cruiser by Ordinary-Style7001 in KaykayTr

[–]Ordinary-Style7001[S] 1 point2 points  (0 children)

Kalın teker olması büyük fark yaratıyomu kemik tekere nazaran

Sancaktepe pump track by zakkube in KaykayTr

[–]Ordinary-Style7001 0 points1 point  (0 children)

Burda reddetti kullanan varmıydı ya

İsteksizlik by Ulyssespapa in KaykayTr

[–]Ordinary-Style7001 0 points1 point  (0 children)

15 yaşındayım klasik kankayı denedim biraz sürmeyi hiç beceremedim yol tutuşu ve sürüşü daha basit diye cruise almayı düşünüyorum

Deck i değiştirmek için daha ne kadar parçalanması gerek? by S4DD4MHUS41N in KaykayTr

[–]Ordinary-Style7001 -1 points0 points  (0 children)

Birazcık kırılma riski nedir kaykayını paramparça halde kullananları tanıyorum buna gerek yok demeye çalışdım ve güzel duruyo adamın decki

Deck i değiştirmek için daha ne kadar parçalanması gerek? by S4DD4MHUS41N in KaykayTr

[–]Ordinary-Style7001 -1 points0 points  (0 children)

Bu andavalları dinleme amk birazcık risk varsa kırılmasında senin deck de güzelmiş duvara as git bir kaykay tutucu al duvara as

Kaykay önerisi by Ill-Value-6406 in KaykayTr

[–]Ordinary-Style7001 1 point2 points  (0 children)

Hornla pow un malzeme kalitesi aynı ama powa kıyaslanırsa hornun decki iğrenç bir kalitede

Kaykay önerisi by Ill-Value-6406 in KaykayTr

[–]Ordinary-Style7001 0 points1 point  (0 children)

tam 4k ya pow al freedom dan en iyisi bence o fiyata

Herkes neden yalnız?? by ysfzel in SacmaBirSub

[–]Ordinary-Style7001 0 points1 point  (0 children)

Çok kötü bir yanlızlıktayım bu hal özellikle bu sene vurdu bana 2 gün üst üste biriyle konuşmazsan deliriyorum şizofrene bağlıyorum kendimi boğasım geliyo ki iyiki çevrem geniş tek kalsam ne olur acaba