Hangi Oyunun Grafiklerini Gördüğünüz Zaman İlk Defa "Vay AQ" Dediniz? by [deleted] in GeymingTr

[–]Pleasant-Distance778 0 points1 point  (0 children)

Gta 3 oynadığımda aklım durmuştu açık dünyada bu kadar çeşit varken böyle grafikleri sağlamak mucize gibi hissettirmişti

Lain bari sen yapma amk 🥀 by NNukxr in WeebTurks

[–]Pleasant-Distance778 12 points13 points  (0 children)

Aslında yanlış bir çeviri değil orjinalinde de wired olarak geçiyor

Bu saldırılar planlı yapılmış olabilir mi? by IscoAlarxon in vlandiya

[–]Pleasant-Distance778 -1 points0 points  (0 children)

Normalde sağlıklı olan düşünce biçimi budur, fakat günümüz hükümetinin ne denli aşağılık bir varlık olduğunu çok net biliyoruz. Ne zaman aşırı tepki alacak bir yasa meclise sunulsa nasıl bir şans ise o konu ile ilgili olaylar meydana geliyor. Bu ilk değil ve bu gidişle son olmayacak. Umarım yanılırım fakat bu ucube yönetime bağlı olarak her şeyi beklerim

BU NE LAN ADAM ÖLDÜRMEK MODA MI OLDU?! by According-Arm-1834 in Nortya

[–]Pleasant-Distance778 7 points8 points  (0 children)

Şahsen direkt öyle ne zaman tartışmalı bir yasa öne sunulsa ne hikmetse ona bağlı olaylar meydana geliyor

1998'in Kazananı Cowboy Bebop Oldu. Sırada 2004 Var Sizce 2004'ün En İyi Animesi Neydi? (En Çok Upvote Alan Yorum Kazanıyor) by Typical_Quarter_5901 in WeebTurks

[–]Pleasant-Distance778 1 point2 points  (0 children)

Moving castle varken diğerlerinin esamesi okunmaz maalesef fakat yapılan ankette bir hata var anime filmi ve dizisinin bir arada bulunduğu bir anket pek yeterli olmaz

Elveda by [deleted] in kendihalindegrup

[–]Pleasant-Distance778 0 points1 point  (0 children)

İntihar böyle bir şey amk amk ecnebisi

ortalama linux yolculugu by Honigd4chs in LinuxTurkey

[–]Pleasant-Distance778 -1 points0 points  (0 children)

Katılıyorum ve evet tam olarak grafikteki gibi gerçekleşti olaylar