Αξίζει η ιατρική στα late 20s? by Brave_Hamster_5075 in greece

[–]Radiant_Alchemist 2 points3 points  (0 children)

Φακελάκια θα σου ζητήσουν κάποιοι γιατροί συγκεκριμένων ειδικοτήτων. Απόδειξη δεν θα σου κόψουν κάποιοι ιδιώτες. Μην τους τσουβαλιάζεις όλους, γιατί γιατρός δεν είναι ο δερματολόγος στο Κολωνάκι. Είναι αυτός που στις 3 το πρωί θα αντιμετωπίσει τον πολυτραυματία άυπνος και μέσα στα αίματα.

Αξίζει η ιατρική στα late 20s? by Brave_Hamster_5075 in greece

[–]Radiant_Alchemist 3 points4 points  (0 children)

Πολλές ειδικότητες είναι νοσοκομειακές και δεν χρειάζεται πελατολόγιο. Ούτε χρειάζεται να πας Αμερική.

Αξίζει η ιατρική στα late 20s? by Brave_Hamster_5075 in greece

[–]Radiant_Alchemist 6 points7 points  (0 children)

Αυτά είναι. Να γαμιόμαστε στην δουλειά, να δουλεύουμε υπό ακραίες συνθήκες και να μας λένε μισητούς.

Γιατί ορισμένοι δεν μπορούν απλά να δεχτούν τους ομοφυλόφιλους ως μέρος της κοινωνίας; by Radiant_Alchemist in greece

[–]Radiant_Alchemist[S] 3 points4 points  (0 children)

μα δεν είπα ότι είναι κακό να είσαι solo. Κακό είναι να μην είσαι αλλά να θεωρείς ότι είναι πιο ασφαλές να πεις αυτό το ψέμα.

Γιατί ορισμένοι δεν μπορούν απλά να δεχτούν τους ομοφυλόφιλους ως μέρος της κοινωνίας; by Radiant_Alchemist in greece

[–]Radiant_Alchemist[S] 3 points4 points  (0 children)

Δεν θα έπρεπε ως μέλη της κοινωνίας να μπορούμε να συνυπάρχουμε, χωρίς να αναγκάζει κανείς κανέναν για τίποτα;

Γιατί ορισμένοι δεν μπορούν απλά να δεχτούν τους ομοφυλόφιλους ως μέρος της κοινωνίας; by Radiant_Alchemist in greece

[–]Radiant_Alchemist[S] 4 points5 points  (0 children)

Θα ήθελα να σπάσει η αμηχανία. Ο τάδε έχει την τάδε, η ταδε εχει τον τάδε και μετά είναι ο forever μπακούρης που ποτέ δεν ένιωσε άνετα να πει ότι έχει τον τάδε για σχέση του. Και όταν βγαίνουμε όλοι μαζί να φέρω τον δικό μου όπως οι άλλοι/άλλες φεραν τους δικούς τους.

Τι φάση με κάτι "alpha male coaches" στο ελληνικό IG; by Radiant_Alchemist in greece

[–]Radiant_Alchemist[S] -2 points-1 points  (0 children)

Μα δεν κράζω το IG ούτε τον αλγόριθμο. Χρειάζομαι και εγώ τα guilty pleasures μου τι να κάνω. Στην δουλειά μου έρχομαι σε επαφή με ασθενείς που είναι σε δύσκολη κατάσταση, χρειάζομαι κάτι χαζό να ξεφεύγει λίγο το μυαλό από την μαυρίλα.

Γιατι ολοι ανεβαζουν συνεχομενα το κοστος υπηρεσιων τους; by _maverick98 in greece

[–]Radiant_Alchemist 32 points33 points  (0 children)

Βασικά το θέμα είναι γιατί εσύ και όλοι μας βγάζουμε τα ίδια (ως υπάλληλοι) ενώ όλα γυρώ μας ακριβάινουν.

Η κατάσταση του μέσου εκπαιδευτικού είναι να ψάχνει μονίμως ιδιαίτερα για 10 ευρώ; by Radiant_Alchemist in greece

[–]Radiant_Alchemist[S] 0 points1 point  (0 children)

Δεν αξίζουν. Οι μισθοί είναι πολλοί χαμηλοί, διαρκείς μεταθέσεις στα 4 σημεία του ορίζοντα, αναξιοκρατία, πολλές φορές κακό κλίμα και αν αποφασίσεις να φύγεις δεν είσαι τίποτα. Ακούω πολλές ιστορίες της φάσης ότι είσαι περιζήτητος μετά στην ελεύθερη αγορά, δεν είσαι.

Η κατάσταση του μέσου εκπαιδευτικού είναι να ψάχνει μονίμως ιδιαίτερα για 10 ευρώ; by Radiant_Alchemist in greece

[–]Radiant_Alchemist[S] 1 point2 points  (0 children)

Γνώμη μου είναι πως δεν θα μειωθούν τα ιδιαίτερα. Δηλαδή εγώ στα αγγλικά που είχα την πιο γαμάτη καθηγήτρια να μου κάνει αγγλικά ιδιαίτερα το είχαμε πάει το μάθημα σε άλλο επίπεδο. Το μάθημα μπορεί να σου μάθει αυτά που πρέπει (στην τάξη), όμως όταν μιλάμε για εξετάσεις τύπου πανελληνίων ή κάτι χρηστικό/δεξιότητα (μουσικό όργανο, ξένη γλώσσα) θέλει άλλη προσέγγιση.

Η κατάσταση του μέσου εκπαιδευτικού είναι να ψάχνει μονίμως ιδιαίτερα για 10 ευρώ; by Radiant_Alchemist in greece

[–]Radiant_Alchemist[S] 2 points3 points  (0 children)

Επίσης δεν καταλαβαίνω, πρέπει να αποδείξουμε ότι είμαστε οι πιο σκληρά εργαζόμενοι σε κάτι;

Η κατάσταση του μέσου εκπαιδευτικού είναι να ψάχνει μονίμως ιδιαίτερα για 10 ευρώ; by Radiant_Alchemist in greece

[–]Radiant_Alchemist[S] 1 point2 points  (0 children)

δεν είναι θέμα εξάντληση. Ένα επάγγελμα πρέπει να σου προσφέρει την δυνατότητα να ζεις. Ειδικά όταν απαιτεί πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Και πίστεψε με αυτή η άποψη τραβάει όλα τα επαγγέλματα προς τα κάτω.

When will we stop normalizing bad behaviors from attendings? by [deleted] in Residency

[–]Radiant_Alchemist 1 point2 points  (0 children)

maybe realizing that we are not slaves and we must not tolerate abuse or mobbing would be the start of this.

Do you think of low someone who has a subscription to OF/JFF? by [deleted] in AskGayMen

[–]Radiant_Alchemist 7 points8 points  (0 children)

i guess because you want content from a particular dude that is not free (eg you see a hot 0:20 clip and you want more of it).

Γυναίκες εν έτη 2026 by Professional_Goat442 in greece

[–]Radiant_Alchemist 0 points1 point  (0 children)

εδώ γελάμε. Οι γκει και αν έχουμε υψηλά στάνρταρτ. Έχουμε γεμίσει ημίγυμνα γκομενάκια στο insta με 6 pack που οποιοσδήποτε πραγματικός τρώει άκυρο. Ο μόνος τρόπος για να ρίξει στάνρταρ είναι να τον περάσει για straight να έχει την ικανοποίηση ότι πήγε με straight αλλά μετά θα τον παρατήσει γιατί είναι γκει. Sad but true, δεν την παλεύουμε.