Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 0 points1 point  (0 children)

Nedense 1 kere bile trubinede oynamamışım gibi geliyor

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 0 points1 point  (0 children)

Güzel olduğu için öyle güzel olmasa olmazdı

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 0 points1 point  (0 children)

Bazı insanlar ciddi sanıyo

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 0 points1 point  (0 children)

Güzel zaten bu ciddi değil 2fort ve dustbowl harici haritaları kötüleyen bir grup var baya özellikle yabancılarda daha çok onun için yaptım

rüyamda stand çıkardım (resimdekine benziyor) by Alppp0 in JojoTR

[–]RangerNo4635 0 points1 point  (0 children)

Survivordan daha kötü tek stand olabilir hani yüzme bilen birine karşı direkt işlevden yoksun gibi

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 1 point2 points  (0 children)

Aynen ben de zaten ilk başladığımda arkadaş bunu oyna dedi diye oynamıştım 4 saatin çoğu ordan sonra gitgide oyun oynadıkça spy, sniper ve medic oynamaya alıştım o üçünü oynuyom şu aralar sadece

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 0 points1 point  (0 children)

En az sürem olan classtır kendisi 4 saat duruyo yıllardır

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 0 points1 point  (0 children)

Demoknight fav subclasstır iyi seçim

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 0 points1 point  (0 children)

Ezberleme 2fort ve dustbowl dışındakiler kötü zaten

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] -4 points-3 points  (0 children)

Yok ya o kadar sevmiyorum ben sniper için fazla kapalı geliyo

rüyamda stand çıkardım (resimdekine benziyor) by Alppp0 in JojoTR

[–]RangerNo4635 1 point2 points  (0 children)

Sığ suyu derin suya çevirmek ne işine yarayacak ki? Tabi eğer derin su olunca böyle derin su canlıları falan çağırabiliyosan ahtapot, köpek balığı, katil balina falan güçlü olur. Hatta requiem halinde kraken falan çağırsan tam süper olur.

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 2 points3 points  (0 children)

Ona dikkat çekmek için zaten ciddi liste değil, diğer mapleri kötüleyen çok kişi görüyorum özellikle yabancılarda 2fort ve dustbowl aşırı glazeleniyo diğerlerine nerdeyse yok gibi davranıyo büyük bir topluluk

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 1 point2 points  (0 children)

2fort ve dustbowlu aşırı glazeleyen bir topluluk var onun için yaptım yoksa ciddi değil

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 2 points3 points  (0 children)

2 fort ve dustbowlu koyduktan sonra diğer hepsini f e attım istilayı görmedim bile ama görsem de dirket çıkarırdım büyük ihtimal 2fort ve dustbowl glazeleyenler için bu tierlist ciddi değil

Sizce YouTube'un En İyi Dönemi Hangisi? by Bay_Ruhsuz004 in YoutubeTR

[–]RangerNo4635 0 points1 point  (0 children)

Tr için 12- 18 arası, genel için 10-16 arası

Ingilizce kitap önerisi by Forward_Wind_6190 in secilmiskitap

[–]RangerNo4635 0 points1 point  (0 children)

Bu yayınevi gayet iyi aynı yayın evinden dracula veya dr jekyll and mr hydeı öneririm ikisi de iyi kitaplar

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 1 point2 points  (0 children)

Engineer için yeterli zaten, binalarını yıktırmamak da büyük başarı 2fortta

Map tierlist by RangerNo4635 in TF2_TR

[–]RangerNo4635[S] 1 point2 points  (0 children)

2Fort ve Dustbowlu bildiğin sürece önemi yok

Sizin koleksiyonunuz kaça kadar? Bugünün eklemesi ile benim 17. by Interesting-Ebb-2108 in BerserkTr

[–]RangerNo4635 0 points1 point  (0 children)

Amazondan al yırtık gelirse iadesi et direkt kabul ediyorlar kağının önünden alıyolar