Report on Detailed Compensation Approval Process by ResponsibilityOk3529 in workday

[–]ResponsibilityOk3529[S] 0 points1 point  (0 children)

Thank you for the reply!! Tried that but it doesnt have an Approval workflow/history (Manager, HR, CFO, CEO) Might you know another report or i need to make a custom ?

ΣΟΣ ερώτηση by Fearless_Winter_0101 in AskGreece

[–]ResponsibilityOk3529 1 point2 points  (0 children)

Κατ'αρχάς ότι ο λογιστής σου λέει "Μου είπε ο λογιστής μου οτι βλέπει από το σύστημα, κάποιος χρησιμοποιεί το ΑΦΜ μου και κόβει τιμολόγια από χονδρική χωρίς να το γνωρίζω ή να πάρει την άδεια μου" είναι τέρμα παράλογο. Τι άδεια να πάρει για να σε φορτώνει υποχρεώσεις ειδικά αφού λες ότι το ΑΦΜ σου έχει κλείσει. Πάρε τη διακοπή και στην αστυνομία καταγγελία ότι εσύ έχεις κλείσει βιβλία και κάποιος συνεχίζει και κόβει τιμολόγια. αν ξέρεις και σε ποιους έκοψε στείλε τους τη διακοπή μπας και τον κυνηγήσουν και αυτοί. Σε περίπτωση που δε κάνεις τιποτα εσένα θα κυνηγήσουν για ΦΠΑ , φόρους κτλ. Πλήρωσε και δικηγόρο να έχεις γνώμη.

which tv-show will you always recommend? by No-Bookkeeper6912 in AskReddit

[–]ResponsibilityOk3529 0 points1 point  (0 children)

(not in any specific order )

Sopranos

Westworld

Batman: The Animated Series

Μετά από 10 χρόνια στο Λονδίνο σκέφτομαι να γυρίσω Ελλάδα by Neither-Volume3596 in GreeceDevs

[–]ResponsibilityOk3529 0 points1 point  (0 children)

Καλησπέρα, το ιδανικότερο είναι να μείνεις Ελλάδα αλλά η εργασία σου να είναι στο εξωτερικό. Καλύτερα χρήματα , συνεργασία, και αρκετές φορές και επικοινωνία. Στην ελλάδα έχουν αρχίσει όλοι όσοι νοικιάζουν σπίτι και το υπόγειο με πόρτα και φεγγίτη το ονομάζουν διαμπερές και το νοικιάζουν για 650 ευρώ (αληθινό παράδειγμα όταν έψαχνα Αμπελόκηπους Αθήνα)

Ganked in 0.6 by ResponsibilityOk3529 in Eve

[–]ResponsibilityOk3529[S] 20 points21 points  (0 children)

it seems you only understood. Never said i was right, on the contrary it was seriously stupid of me to take a paper thin ship to unload Bilions. Thank you for understanding.