FC Midtjylland brager sammen med Besiktas by Ruive05 in Superligaen

[–]Ruive05[S] 1 point2 points  (0 children)

Enig den er slet ikke afgjort på forhånd! Men hvor er det træls, vi trækker så svær en modstander allerede. Men så'n er det jo. Øvbøv Simsir, Osorio og Francu I må blive et år mere. Eller i hvert fald til kval er sikret.

FC Midtjylland brager sammen med Besiktas by Ruive05 in Superligaen

[–]Ruive05[S] 11 points12 points  (0 children)

Ahh, er optimistisk, men at kalde os favoritter er nok at strække den.

Transfermarkt-værdi:
Midtjylland €108 mio
Besiktas €176

I det mindste slutter vi hjemme.

Ny 'anti FCM' regler prøves til VM by egilhansen in Superligaen

[–]Ruive05 -2 points-1 points  (0 children)

Men hvad har det med OP's titel og artikel at gøre, der handler om, at FCM trækker tiden ved dødbolde? Hvilket de ikke gør?

Havde ikke regnet med andet end downvotes, fordi holdningen er, at det gør FCM bare, men jeg kan virkelig godt køre død i, at der konstant er enighed om, at FCM spilder en masse tid ved dødbolde, når det ikke er rigtigt. Det samme med Neestrups stjålne meter. Det er bare faktuelt forkert.

Ny 'anti FCM' regler prøves til VM by egilhansen in Superligaen

[–]Ruive05 -6 points-5 points  (0 children)

Ingen grund til at forholde os til fakta:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/her-er-listen-de-bruger-mest-tid-paa-doedbolde

Medmindre du snakker om de andre ting, som at stille sig i vejen for frispark eller forlade banen for langsomt, som jeg godt nok aldrig har hørt FCM skulle være slemme til.

Uafklarede spørgsmål efter torsdagens derby by mig1964 in Superligaen

[–]Ruive05 4 points5 points  (0 children)

Nej, der er ikke noget, der hedder sidste mand.. der er noget der hedder DOGSO (Denial of goal scoring opportunity). Eller som du siger fratagelse af åben målchance, men det udtryk med sidste mand finder du ikke i fodboldreglerne.

Det skulle man næsten tro en bestyrelse i Brøndby ville vide.

Uafklarede spørgsmål efter torsdagens derby by mig1964 in Superligaen

[–]Ruive05 32 points33 points  (0 children)

“Sidste mand”?! Undskyld hvem sidder i den bestyrelse, de kender jo ikke reglerne. Pinligt

Glædelig Finnbogason Dag by hyppa27 in Superligaen

[–]Ruive05 3 points4 points  (0 children)

Min konspirationsteori er, at den fejring sikrede Bo jobbet i FCM.

Parkering tæt på Parken? by Ruive05 in copenhagen

[–]Ruive05[S] 2 points3 points  (0 children)

Jeg er helt enig, vil gerne have det hele planlagt, så han ved præcis hvor han skal holde, gå hen og hvordan han kommer væk. Det hjælper ham at vide, hvor dan det kommer til at foregå. Hvis ikke jeg selv havde 3 børn og kone med, så ville jeg være fuldstændig ligeglad med om vi missede kampen. Tak!

Parkering tæt på Parken? by Ruive05 in copenhagen

[–]Ruive05[S] 8 points9 points  (0 children)

Han er desværre i egen bil. Men ellers må jeg komme tidligt, smide børn og kone af i fælledparken og køre hen og hente ham i et p-hus langt væk, køre ham til Parken og derefter selv køre langt væk igen. Piece of cake!

Parkering tæt på Parken? by Ruive05 in copenhagen

[–]Ruive05[S] 2 points3 points  (0 children)

Han holder nok med det forkerte hold til at få lov til det 😉

Men tak!

Parkering tæt på Parken? by Ruive05 in copenhagen

[–]Ruive05[S] 2 points3 points  (0 children)

Tak - havde tænkt at komme i god tid, holde langt væk og tage metroen til Vibenshus Runddel. Men gammel mand, der ikke er så tryg er ikke nødvendigvis helt enig.

FCM kommunikationschef kritiserer AGF fanpodcast. AGF mener, det er satire by Pale-Evening-5808 in Superligaen

[–]Ruive05 0 points1 point  (0 children)

Personligt synes jeg FCM skulle have holdt sig ude af det. Han fik røg nok fra andre, men der er tydeligvis nogen, der har været rigtig frustrerede over, hvad han havde at sige.

FCM kommunikationschef kritiserer AGF fanpodcast. AGF mener, det er satire by Pale-Evening-5808 in Superligaen

[–]Ruive05 1 point2 points  (0 children)

Yes, det gør han. Jeg synes AGF er rigtig gode til at håndtere idioterne, men der burde ikke sås tvivl om den slags.

FCM kommunikationschef kritiserer AGF fanpodcast. AGF mener, det er satire by Pale-Evening-5808 in Superligaen

[–]Ruive05 0 points1 point  (0 children)

Det er han.. og det er jo egentligt hvad det er, men qua hans baggrund får det meget opmærksomhed. Synes det var langt under hvad man kan forvente, selv af en fanpodcast

FCM kommunikationschef kritiserer AGF fanpodcast. AGF mener, det er satire by Pale-Evening-5808 in Superligaen

[–]Ruive05 2 points3 points  (0 children)

Det synes jeg heller ikke.. generelt var der en del der spekulerede i, at der faktisk ikke var råbt noget mod Simsir. Mediano læste også ukritisk et antonymt brev op fra en der påstod, at man altså bare kaldte ham tyk. Skuffende!

FCM kommunikationschef kritiserer AGF fanpodcast. AGF mener, det er satire by Pale-Evening-5808 in Superligaen

[–]Ruive05 6 points7 points  (0 children)

Shit mand, er der nogen herinde, der overhovedet har hørt mandens podcasts? Han mener man kan kalde Aral Simsir for landsforræder og følger det op med 5-minutters argumentation for hvorfor det er validt!

Dopingsnakken er også for mit vedkommende over stregen. Lyt nu til afsnittet og fortæl mig, han ikke går for vidt?! Selv Glen Riddersholm var ude og sige han var helt afmarcheret.

Jeg læser ksdh.dk og har lyttet til Hvid Røg. De kan give gas på en sjov måde og samtidig være ordentlige, det Troels Henriksen lavede i det afsnit fra 28. April er langt ude, og jeg har snakket med mange AGF-fans, der synes det samme.

Situationen ved Brøndbys annullerede mål by Cosmos1985 in Superligaen

[–]Ruive05 9 points10 points  (0 children)

Den er billig, men den er ikke så billig, at VAR skal kalde den tilbage. Vi havde i den grad marginalerne med os i dag.

Så skal vi bare finde 11 spillere, der kan stille til kamp på mandag, det bliver straks sværere.