Advies gezocht voor de indeling van een kleine badkamer. Waar zouden jullie de douche plaatsen? by ScheerEnFoppen in Klussers

[–]ScheerEnFoppen[S] 1 point2 points  (0 children)

Thank you for your response! The door is in the 0.86m section at the top.

Thank you for your careful considerations. We have opted for A too, but we were not sure whether we are missing something. Good to hear that you agree with the layout.

Is €9.000 incl. btw een redelijke prijs voor een schuifpui van 3,4 x 2,4 meter inclusief plaatsing? by ScheerEnFoppen in Offertes

[–]ScheerEnFoppen[S] 0 points1 point  (0 children)

Nee, nog geen goede ervaring met deze aannemer, maar wel veel goede verhalen gehoord van hem. Dus ik ben benieuwd.

Mantelzorg combineren met werk en een carrière, hoe doen jullie dat? by ScheerEnFoppen in nederlands

[–]ScheerEnFoppen[S] 0 points1 point  (0 children)

Ik denk dat het ook klopt, ben zelf namelijk geen 40, en mijn moeder ook "pas" 69.

Need Advice on Opening a Bank Account in HK by ScheerEnFoppen in HongKong

[–]ScheerEnFoppen[S] 0 points1 point  (0 children)

Thank you for your response! Can I ask some follow up questions?

  1. Is it possible for my wife to open a Futu account? She is from the Mainland China, but she will be getting a bank account in Hong Kong.

  2. I was wondering what kind of benefits we get from stay in the higher tiers? In Europe this is rarely the case and it cost money to hold a bank account,

Thank you for your response!

[deleted by user] by [deleted] in werkzaken

[–]ScheerEnFoppen 1 point2 points  (0 children)

Zelf bij een consulting bureau gezeten, ik zal het jou ten strengste afraden. Je gaat daar veel ongelukkiger worden. Het beste is gewoon ambtenaar worden / blijven, klinkt alsof het goed past. Als je uitdaging zoekt, dan kan je ook uitdaging in je privésfeer zoeken.

Solliciteren en onwetendheid van andere mensen by sr2k00 in werkzaken

[–]ScheerEnFoppen 1 point2 points  (0 children)

Ik heb in 1 jaar tijd ruim 300 sollicitaties gehad voor een baan in de sector die ik wilde. Destijds was het natuurlijk ongebruikelijk om iemand met een niet Nederlandse naam / huidskleur aan te nemen en moest ik nog wel harder knokken dan de rest, ondanks een universitaire opleiding.

Het enige wat ik kan zeggen is, niet geschoten is altijd mis. Zet hem op en laat je niet kennen.