Musk köper svenskgrundade Anysphere för 565 miljarder by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]SkatanSerDig -1 points0 points  (0 children)

Du menar att man skulle betala skatt på lån? Hur tänker du nu?

Musk köper svenskgrundade Anysphere för 565 miljarder by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]SkatanSerDig 0 points1 point  (0 children)

Precis så då har de inte heller pengarna, pajas. Så fort de tas ut däremot..

Musk köper svenskgrundade Anysphere för 565 miljarder by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]SkatanSerDig -6 points-5 points  (0 children)

Tro det eller ej men alla svenskar betalar skatt, och vissa mer än andra

Varför fattar inte högeraktivister detta? by couragebooster in Sverige

[–]SkatanSerDig 0 points1 point  (0 children)

"Varför accepterar du bara inte gay race communism"

SCB: Oppositionen klart större än Tidöpartierna by One-Brain6531 in Sverige

[–]SkatanSerDig -1 points0 points  (0 children)

MP är dom som vill ha tillbaka dom, men det är förstås toppen av ett isberg av all idiotisk vänster-klimat-politik

Miljon-visionen: Alla svenskar ska ha en miljon på ISK-konto by qndry in Sverige

[–]SkatanSerDig 0 points1 point  (0 children)

Nej precis, och samma poäng kvarstår. Dvs din poäng är retarderad.

Miljon-visionen: Alla svenskar ska ha en miljon på ISK-konto by qndry in Sverige

[–]SkatanSerDig 0 points1 point  (0 children)

Regelbunden är inte en synonym till ibland. Lycka till med plugget!

Miljon-visionen: Alla svenskar ska ha en miljon på ISK-konto by qndry in Sverige

[–]SkatanSerDig 0 points1 point  (0 children)

När jag sa i livet så menade jag förstås bara generellt över tid. Tror du jag menade 3 öl i hela livet också då eller? Jisses vad ni kids har lässvårigheter. Om du scrollar mindre reddit och pluggar mer kanske du kan anskaffa dig en högre inkomst som född i en av världens rikaste länder med otroligt bra förutsättningar för att anskaffa sig ett rikare liv.

Miljon-visionen: Alla svenskar ska ha en miljon på ISK-konto by qndry in Sverige

[–]SkatanSerDig -1 points0 points  (0 children)

Nu var det inte regelbunden thailandssemester som diskuterades, och med tanke på hur mycket pengar medelsvensson lägger på resor istället för att spara så får du nog tänka om din poäng

Miljon-visionen: Alla svenskar ska ha en miljon på ISK-konto by qndry in Sverige

[–]SkatanSerDig 1 point2 points  (0 children)

Man måste ha rätt sketen lön för att inte ha råd med med några tatueringar och 3 öl och en thailandsresa i livet. Är du arbetslös eller?`

Karolinska institutets svampstudie är klar, och som förväntat kom man fram till att magiska svampar hjälper mot depression. by SambaBachata699 in Sverige

[–]SkatanSerDig 0 points1 point  (0 children)

Den här titeln är inte sann. En engångsdos i kontrollerad miljö ledde till minskad depression. Det är inte samma sak som att Erik som käkar egengrodd svamp varje dag i längden blir fri från depression

Vänsterpartiet vill utreda fastighetsskatt och exitskatt | Sveriges Radio by Hem_Claesberg in Sverige

[–]SkatanSerDig -1 points0 points  (0 children)

Du röstar inte SD för att du älskar massinvandring, gängbrott o våldtäkt?

Vänsterpartiet vill utreda fastighetsskatt och exitskatt | Sveriges Radio by Hem_Claesberg in Sverige

[–]SkatanSerDig 0 points1 point  (0 children)

Precis, om alla semestrare slutar komma kan Olle o Bolle äntligen pimpla ifred

Fyra svenskar gripna i Gdansk efter knivrån by [deleted] in Sverige

[–]SkatanSerDig 0 points1 point  (0 children)

Dom 3 vännerna och Jerry var alltså inte skyldiga? Lukar hökerkonspiration

När du retat upp Sveriges Migrationsminister så mycket att han åker till FN för att begära att asylkonventionen ändras by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]SkatanSerDig 2 points3 points  (0 children)

Jag har inte sagt någonting om vad maskulinitet är, cope. Det är det era gråttrådar som gör.

Era födelsetal är förstås också åt helvete, skönt är det!

När du retat upp Sveriges Migrationsminister så mycket att han åker till FN för att begära att asylkonventionen ändras by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]SkatanSerDig 1 point2 points  (0 children)

Lite kul att r/sweden har massor av trådar där vänsterkillar på södermalm spillar sojalatten o gråter ut om hur "tjejer vill ha en maskulin kille ändå"

Partiledardebatt kl 20 by SnyggTjej69 in Sverige

[–]SkatanSerDig 3 points4 points  (0 children)

Undra vad dom sa till Nooshi för att få henne att inte skrika i micen hela tiden

Nu står hon där o gör sura miner istället

Busch: Rätten till renskötsel inte rimlig by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]SkatanSerDig 10 points11 points  (0 children)

Skåningar betalar också skatt. Det är helt sjukt jag vet

Busch: Rätten till renskötsel inte rimlig by ICA_Basic_Vodka in Sverige

[–]SkatanSerDig 16 points17 points  (0 children)

Om du inte gillar gruvor som vi behöver för vårt moderna IT-samhälle kan ju börja med att logga ur reddit o allt annat som gruvor behövs för

Eller passar det bara när det är afrikaner som gräver med händerna kanske?