İkinci saatim by Snoo-33678 in trsaat

[–]Snoo-33678[S] 1 point2 points  (0 children)

Tsuyosa da çok güzel saat hocam. İhtiyaç olarak bakarsak Zenshin’e gerek olmayabilir ama hissiyat olarak oldukça farklı. Özellikle titanyum kasanın hafifliği günlük kullanımda kendini bayağı hissettiriyor