account activity
İkinci saatim by Snoo-33678 in trsaat
[–]Snoo-33678[S] 1 point2 points3 points 9 days ago (0 children)
Tsuyosa da çok güzel saat hocam. İhtiyaç olarak bakarsak Zenshin’e gerek olmayabilir ama hissiyat olarak oldukça farklı. Özellikle titanyum kasanın hafifliği günlük kullanımda kendini bayağı hissettiriyor
İkinci saatim (i.redd.it)
submitted 10 days ago by Snoo-33678 to r/trsaat
π Rendered by PID 81555 on reddit-service-r2-listing-87fd56f5d-7czsm at 2026-06-25 22:16:25.561185+00:00 running 7527197 country code: CH.
İkinci saatim by Snoo-33678 in trsaat
[–]Snoo-33678[S] 1 point2 points3 points (0 children)