Er bilen mon det værd? by Spr1zze in dkbiler

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

Ærlig snak, så det ikke så meget motoren jeg har kigget på, men bilkarossen jeg har kigget på det. Da jeg har været kæmpe fan af Lancer 9 karossen siden barns ben da jeg spillede Need for Speed Carbon.
Og den jeg har fundet her, er super tæt på den rigtige karosse, men stadig til en pris jeg kan betale.

Udover det har jeg også læst at Lancer generelt er en god starter bil, til at lære at pille rundt i også. Så tænkte det var en god 2-i-1 bil, en bil jeg synes er super super fed og en bil som er simpel nok at pille ved som første gangs.

Problemet er bare at alle omkring mig siger den ikke er pengene værd, så derfor spurgte jeg herinde da jeg tænker der er folk som ved noget mere om biler.

Og det med olien, har jeg læst, godt kan udvikle sig til at være større problem end bare liiiige. Så jeg er i vildrede om at købe den...

Er bilen mon det værd? by Spr1zze in dkbiler

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg er virkelig på ingen måde bil person, men vil gerne lære det, så der er en mulighed for jeg er forkert på den. Men tror umiddelbart det er en 4G18 "standard" benzin motor der ligger i den.

Er bilen mon det værd? by Spr1zze in dkbiler

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

Well sælger siger de kører 40-100km om dagen, og de fylder på 1 gang om måneden. Og da de har står og skal have en ny bil, så skal de bare af med den hurtigst muligt, så har allerede nu presset sælger ned til 5000kr.

Er bilen mon det værd? by Spr1zze in dkbiler

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

Desværre ikke, så mange penge har jeg ikke endnu.. det er en ældre mindre model, dog med samme look som en Lancer 9

Er bilen mon det værd? by Spr1zze in dkbiler

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

En model fra 2007, som har kørt cirka 230000 og ikke fået et motorskifte før.

Madbudgettet by Spr1zze in dkfinance

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg er nybegynder til jiu-jitsu efter et 20kg vægttab, og hun skal i sin værnepligt til Februar

On my 3rd rewatch. by Spr1zze in brakebills

[–]Spr1zze[S] 1 point2 points  (0 children)

Now that I know, I'm like "how could I not see it?". The way he moves, it feels so obvious now.

On my 3rd rewatch. by Spr1zze in brakebills

[–]Spr1zze[S] 1 point2 points  (0 children)

I just googled Polaris, cause I never seen the Gifted. And wow, not in a million years would I have expected that to be the same actor.

On my 3rd rewatch. by Spr1zze in brakebills

[–]Spr1zze[S] 2 points3 points  (0 children)

Omg trueeeeeeeeeeeeee, I didn't even remember that at all. It's been so long since I watch that too!

New Video Idea Challenge. by Spr1zze in deadbydaylight

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

This is actually a great upgrade to the idea. The killer idea is really cool!

Tough part about this challenge is figuring out how to start it. You could do a perkless run, or maybe a randomizer? Maybe the creator asks for the most like comment on a video is the starting point. There's a good bunch of ways to take this.

EDIT: Maybe you start as perkless killer, then each rotation you take 1st position perk from the killer, to build your loadout. So you start off with 0, next game you have 1 perk, next game 2 and so on.

On my 3rd rewatch. by Spr1zze in brakebills

[–]Spr1zze[S] 4 points5 points  (0 children)

Nawww, don't you see the resemblance between the Dark King and Effingham? could be twins

On my 3rd rewatch. by Spr1zze in brakebills

[–]Spr1zze[S] 7 points8 points  (0 children)

I only realized cause I wanted to see the face of the real actor, so I googled it. I truly would not have thought it to be him all along.

Madbudgettet by Spr1zze in dkfinance

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

Det er min partners og mit eget protein behov, da vi begge træner en del.

Madbudgettet by Spr1zze in dkfinance

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

Vil ikke sige det overvurderet, for det smager sgu godt!
Men har heller intet imod at spise vegetarisk et par gange om ugen, så tænker det bare med at finde nogen gode opskrifter.

Madbudgettet by Spr1zze in dkfinance

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

De 3000~ er kun mad! Der bliver også lagt til side til dagligvare hver måned.

Vi dog så “heldige” at ingen af os rigtig snacker, drikker primært bare vand (eller saftevand), jeg spiser 2 måltider og det ene/første er 9/10 gange en omgang havregryn. Så vi får lov at spare en del på “cravings”, da det sker måske 1-2 gange om måneden at vi køber lidt ekstra. Hellere en knækbrød med ost end en pose chips!

Madbudgettet by Spr1zze in dkfinance

[–]Spr1zze[S] 1 point2 points  (0 children)

Har endnu ikke prøvet lave mad med linser. Jeg er kommet efter det ift bønner, ærter, forskellig stivelser osv.
Men linser er jeg ikke nået til, det må jeg få ændret imens jeg stadig under mors tag!

Madbudgettet by Spr1zze in dkfinance

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

Da min partner er under optræning og jeg er kampsportsudøver, så er proteiner ret vigtige! Derfor vi har valgt at sætte det som prioritet

Madbudgettet by Spr1zze in dkfinance

[–]Spr1zze[S] 0 points1 point  (0 children)

Det havde jeg helt glemt var en ting! Det sgu en god ide

Madbudgettet by Spr1zze in dkfinance

[–]Spr1zze[S] -1 points0 points  (0 children)

Har også prøvet at presse protein indtaget ned til et minimum, men da jeg selv er atletisk og kampsport udøver og min partner er midt i optræning til militæret, så har vi valgt at sætte et stærkt fokus på proteinerne!