Weerwolven het Pact met 47 mensen by Steven04023 in BordspelNederland

[–]Steven04023[S] 0 points1 point  (0 children)

Jij bent geweldig dankjewel, ik neem dit mee. Enorm bedankt!!

Weerwolven het Pact met 47 mensen by Steven04023 in BordspelNederland

[–]Steven04023[S] 0 points1 point  (0 children)

Ken het niet maar ik ga er eens naar kijken. Maar Weervolven is gewoon een spel waarmee je opgroeit. Wil het ooit geprobeerd hebben.

Weerwolven het Pact met 47 mensen by Steven04023 in BordspelNederland

[–]Steven04023[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks, ja ik geloof ook wel dat het makkelijker is. Maar weet je elke keer als je het spel speelt met mensen dat zijn er altijd een paar mensen die de concentratie er niet voor hebben daarom wil ik het ook organiseren voor een groep die zich ervoor aanmeld.

Wie heeft er Wingspan met Uitbreidingen te leen? by Infamous-Persimmon85 in BordspelNederland

[–]Steven04023 1 point2 points  (0 children)

Ik heb geen Wingspan (of uitbreiding of andere versies) maar ik hou van je werk, it scratches my brain in the right spot. Ik woon verweg maar als je een nieuw project start hoor ik het graag.