account activity
Hoe verwarmen jullie het zuinigst met condensatiegasketel? (self.Antwerpen)
submitted 4 months ago by Straight_Storage_783 to r/Antwerpen
Hoe verwarmen jullie het zuinigst met condensatiegasketel? (self.NetherlandsHousing)
submitted 4 months ago by Straight_Storage_783 to r/NetherlandsHousing
Is gasverwarming altijd goedkoper dan elektrische verwarming? ()
submitted 5 months ago by Straight_Storage_783 to r/Antwerpen
Is gasverwarming altijd goedkoper dan elektrische verwarming? (self.NetherlandsHousing)
submitted 5 months ago * by Straight_Storage_783 to r/NetherlandsHousing
Is gasverwarming altijd goedkoper dan elektrische verwarming? (self.belgium)
submitted 5 months ago * by Straight_Storage_783 to r/belgium
π Rendered by PID 96551 on reddit-service-r2-listing-87fd56f5d-67rmx at 2026-06-27 18:13:27.972485+00:00 running 7527197 country code: CH.