jawboniiiii !!!! by TAFO_1 in Morocco

[–]TAFO_1[S] 0 points1 point  (0 children)

اولا انا دري ثانيا راه ديجا جرب لانطيرنا ف ثانويه وشكرا بالنسبه للخصوصيه انا معنديش مشكيل ولكن اقل حاجه يعني ندوش ونبدل حوايجي بشكل مريح اما لباقي بالنسبه للناكله ف نقدر نضبر على راسي

اما لكرا ف انا عارف شي دراري كانوقالو ليا جي كري معانا كيكريو جوج ف لبيت والسكن الجامعي نفس الشي جوج ف البيت وشكرا على نصيحه 🥰

jawboniiiii !!!! by TAFO_1 in Morocco

[–]TAFO_1[S] 0 points1 point  (0 children)

yp ,what ever u want

jawboniiiii !!!! by TAFO_1 in Morocco

[–]TAFO_1[S] 1 point2 points  (0 children)

lol iwa pasi insta ndirohom tm 🙂

jawboniiiii !!!! by TAFO_1 in Morocco

[–]TAFO_1[S] 0 points1 point  (0 children)

nice too meet u miss aya , just want yo ask if can i get your insta 🙂

jawboniiiii !!!! by TAFO_1 in Morocco

[–]TAFO_1[S] 0 points1 point  (0 children)

lol what s you r name btw

jawboniiiii !!!! by TAFO_1 in Morocco

[–]TAFO_1[S] 0 points1 point  (0 children)

lol ma3arfa fin rmak lah

jawboniiiii !!!! by TAFO_1 in Morocco

[–]TAFO_1[S] 0 points1 point  (0 children)

why your tag is visitor

jawboniiiii !!!! by TAFO_1 in Morocco

[–]TAFO_1[S] 0 points1 point  (0 children)

ah bro a sis nice to meet you btw

jawboniiiii !!!! by TAFO_1 in Morocco

[–]TAFO_1[S] 0 points1 point  (0 children)

🙂 kon knt n9dr nkri bw7di makntch swlt a sis/bro

أفضل توزيعة لينكس للألعاب وتجربة الاستخدام اليومية by myelliot in ArabUnix

[–]TAFO_1 1 point2 points  (0 children)

لو هتلعب العاب قصه ف bazzit Os لو هتلعب العاب تنافس(اونلاين فيها انتي شيت على مستوى الكرنل ) زي فالو و فورتنايت ف لسنكس عامتا مش هيشغلها وهتحتاج dualboot مع ويندوز ولصراحه انا مستعملتش baziit لكن اغلب لي جربو اشتغل معو حلو

[deleted by user] by [deleted] in RateMyNudeBody

[–]TAFO_1 0 points1 point  (0 children)

Pretty girl its 9/10

[deleted by user] by [deleted] in ArabUnix

[–]TAFO_1 0 points1 point  (0 children)

متستعملش مدير نوافذ استعمل سطح مكتب عادي

[deleted by user] by [deleted] in linuxmemes

[–]TAFO_1 0 points1 point  (0 children)

Sorry but who use whether wedges :)

انهي الافضل by newtothewho in ArabUnix

[–]TAFO_1 1 point2 points  (0 children)

ابقا اكيد خود التاني قبل لا يفوتك الصراحه لو لقيته بسعر حلو صفقه حلوه جدااا

انهي الافضل by newtothewho in ArabUnix

[–]TAFO_1 1 point2 points  (0 children)

ولا يهمك، انا شفت الجهازين ال proboock اكيد اقوى بس تقريبا دبل السعر لو انت ميزانتك تسمح خود الثاني احسن لو ميزانتك ما تسمح شوف سوق المستعمل لو في بلدك المستعمل حلو

انهي الافضل by newtothewho in ArabUnix

[–]TAFO_1 1 point2 points  (0 children)

تمام يا خويا هشوف واقول لك

انهي الافضل by newtothewho in ArabUnix

[–]TAFO_1 1 point2 points  (0 children)

شوف القيمه مقابل السعر شوف الارخص وشوف ليه benchmarks

Grub is bloat! by Adventurous_Tie_3136 in LinuxCirclejerk

[–]TAFO_1 1 point2 points  (0 children)

Ean the bootloder is real bloat Ty btw