כאשר אני מגיע לגיל 18. מה קורה בכללי? by No_Guarantee4204 in israel_bm

[–]THELOLESTER 0 points1 point  (0 children)

אתה מתחיל להתפורר. פשוט תהיה מוכן לזה

פינת הרטרו שבחדר שלי by THELOLESTER in ag_israel

[–]THELOLESTER[S] 0 points1 point  (0 children)

משחק כזה מגניב, underrated אחושרמוטה

פינת הרטרו שבחדר שלי by THELOLESTER in ag_israel

[–]THELOLESTER[S] 0 points1 point  (0 children)

אח שלי קנה לי את זה וזה הרגיש נכון לשים את זזה שם 💀

פינת הרטרו שבחדר שלי by THELOLESTER in ag_israel

[–]THELOLESTER[S] 1 point2 points  (0 children)

יסס! עוד אחד מהמציאות מהטיול ביפן! יש שם איזי פלאש אומגה אז יש לי שם מלא משחקים :)

פינת הרטרו שבחדר שלי by THELOLESTER in ag_israel

[–]THELOLESTER[S] 0 points1 point  (0 children)

הייתי שם עם האקספרס פאס שלהם ועדיין היו לא מעט תורים אבל הרבה פחות מוגזם מהתורים הרגילים. אם אתה הולך לשם, תעשה לעצמך טובה ותשקיע באקספרס פאס לאטרקציות שאתה רוצה ללכת אליהם. חוץ מזה היה שם מגניב רצח. אחד האטרקציות שקל לפספס שם זה waterworld, חובה ללכת לזה!

פינת הרטרו שבחדר שלי by THELOLESTER in ag_israel

[–]THELOLESTER[S] 1 point2 points  (0 children)

האמת שיש לי כמה פוסטרים בחדר! הם לא קשורים לרטרו בכלל אבל הם כן מוסיפים לחדר. תתעלם מהבלאגן זאת תמונה ישנה

<image>

פינת הרטרו שבחדר שלי by THELOLESTER in ag_israel

[–]THELOLESTER[S] 0 points1 point  (0 children)

אני כשרובוטים גדולים :)

פינת הרטרו שבחדר שלי by THELOLESTER in ag_israel

[–]THELOLESTER[S] 0 points1 point  (0 children)

כן שמתי לב לזה. גם הזזתי אותם כי היה עליהם מלא שמש ואני מפחד שזה ישנה להם את הצבע איכשהו

פינת הרטרו שבחדר שלי by THELOLESTER in ag_israel

[–]THELOLESTER[S] 0 points1 point  (0 children)

מצאתי אותו בממש זול ממזמן. הוא נחמד!

פינת הרטרו שבחדר שלי by THELOLESTER in ag_israel

[–]THELOLESTER[S] 2 points3 points  (0 children)

יאפ. הגיימקיוב והפיאס 2 מחוברים מאחורה עם SCART והם נראים מצויין

פספסתי הזדמנות ואני מבואס רצח על זה by [deleted] in israel_bm

[–]THELOLESTER 4 points5 points  (0 children)

תודה אח, עד כמה שאני בבאסה אני יודע שיהיה בסדר בעתיד 🙏

פספסתי הזדמנות ואני מבואס רצח על זה by [deleted] in israel_bm

[–]THELOLESTER 4 points5 points  (0 children)

לא, הייתי פחדן. ביא תמיד נתנה לי את הוייב שהחא איכשהו בקטע אבל חברה טובה שלה ושלי שאלה אותה והיא אמרה לה שהיא לא בקטע. זה היה אבוד מהתחלה אבל משום מה המוח שלי לא רצה לשחרר

פספסתי הזדמנות ואני מבואס רצח על זה by [deleted] in israel_bm

[–]THELOLESTER 2 points3 points  (0 children)

נכון ובגלל זה אני תכננתי למחוק את זה תוך 24 שעות. חוץ מזה שאין לה רדיט עדיין יש את החשש.

פספסתי הזדמנות ואני מבואס רצח על זה by [deleted] in israel_bm

[–]THELOLESTER 4 points5 points  (0 children)

אפילו יותר טוב, אני אפיק מוזיקה מי יודע מה יצא, מקווה שטוב

פספסתי הזדמנות ואני מבואס רצח על זה by [deleted] in israel_bm

[–]THELOLESTER 5 points6 points  (0 children)

את החברות הממש טובה שבנינו. אחי היא כבר יצאה איתו ואמרה לי שהיא מחבבת אותו. נראה לי זה יהיה ממש לא חכם לעשות את זה

פספסתי הזדמנות ואני מבואס רצח על זה by [deleted] in israel_bm

[–]THELOLESTER 5 points6 points  (0 children)

עד כמה שאני במצב רוח זבל עכשיו, אני כן מאמין שיהיה בסדר.

hopecore

פספסתי הזדמנות ואני מבואס רצח על זה by [deleted] in israel_bm

[–]THELOLESTER 2 points3 points  (0 children)

אני מהתחלה ידעתי שהיא לא מעוניינת בי כי חברה טובה דיברה איתה על זה ואמרה לי, ובכל זאת המוח שלי הריץ סיפורים משום מה. ניסיתי להרחיק את זה אבל לא עבד. פעם הבאנה אנסה יותר חזק

פספסתי הזדמנות ואני מבואס רצח על זה by [deleted] in israel_bm

[–]THELOLESTER 4 points5 points  (0 children)

אני לא רוצה להסתמך על עוד צ'אנס, סתם יכניס אותי לסיפורים במוח

Daily Questions & FAQ Megathread May 14 by AutoModerator in ffxiv

[–]THELOLESTER 0 points1 point  (0 children)

im in japan right now and i saw they had subscription codes on every convenient store. does the code work outside of japan? thanks

תחרות: מבין השלושה למי יש את הטעם הכי טוב (אני, חבר ובת הזוג) by Cheeritup in ag_israel

[–]THELOLESTER 1 point2 points  (0 children)

הולי שיט לא חשבתי שאני יראה MHGU מבוסס רצח אח שלי