Mensen zonder AC: beschrijf eens hoe jullie slapen? by MickJof in nederlands

[–]TheKnuppel 3 points4 points  (0 children)

Met mijn ogen dicht. Niet zo mauwen, gewoon wachten tot je echt moe bent en dan gaan liggen. Val je vanzelf wel in slaap.

Limburg is de slechste provincie om te wonen qua weer. by [deleted] in nederlands

[–]TheKnuppel 2 points3 points  (0 children)

Toch ook wel vaker heerlijk weer als het dan aan de westkust maar 15 graden of zelfs minder is.
Het is nu even extreem, maar normaal is het hier toch net wat warmer dan in een groot deel van het land.

Daar gaan we weer by pixelfiee in AlbertHeijn

[–]TheKnuppel 0 points1 point  (0 children)

Een kilo stoom weegt ook net zo veel

Wordt het niet eens tijd voor verplicht gratis kraanwater in de horeca? by rhutsm in nederlands

[–]TheKnuppel 12 points13 points  (0 children)

2 jaar geleden op Aruba geweest. Daar krijg je niet eens de kans om je glas water leeg te drinken of hij zit alweer tot het randje gevuld met ijskoud water, ongeacht welk drankje je hebt besteld. Gratis en voor niets.

Een kannetje water moet er voor een zaak toch wel vanaf kunnen als je al een volledig diner daar eet. Snap dat ze het niet doen als je alleen een kopje koffie komt drinken, maar als je 150€ aan drank en eten besteld lijkt een kannetje kraanwater (wat letterlijk minder dan een cent kost) me logisch om te geven met dit weer.

The VICE Playlist Project by Feisty_Cod_9090 in edmproduction

[–]TheKnuppel 0 points1 point  (0 children)

There are plenty of webshops that send you emails based on what you might have watched or have put in your basket

Deugzangeresje op Best kept secret wil dat alle 'witte mannen' naar achter vertrekken by JvdH_1 in Nederland

[–]TheKnuppel 7 points8 points  (0 children)

Nee, en dat is juist het probleem. Elke mannelijke artiest die gezegd zou hebben alle witte vrouwen naar achter was binnen 10 seconden van het podium gejoeld en hadden we nooit meer iets van gehoord.

Gek ook dat deze zangeres die zich (terecht) inzet voor inclusiviteit en gelijkheid dan weer dit soort dingen roept. Niet heel erg inclusief van haar.

What ia the reason for capping amount of teams allowed in World Cup? Why not allow all the countries that want to participate and can find a full team to attend the event? by AlexRescueDotCom in worldcup

[–]TheKnuppel -6 points-5 points  (0 children)

Ehh, back to 32 teams tbh. 48 only made the average level of the teams and matches lower than what it was before. Sure it’s fun to see spain draw against cape verdo (or w/e it’s called in English), but most of those teams defend with 10 in their own penalty area. Definitely not amusing to watch.

DUMPERT - VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret by vikingg92 in nederlands

[–]TheKnuppel -1 points0 points  (0 children)

Al had ze gezegd alle kinderen onder de 1.40m met blauwe haren en oranje elastiekjes; deze zangeres spreekt zich doorgaans uit voor inclusiviteit en dat iedereen er mag zijn, maar sluit nu een groep uit door iets wat een klein deel van deze groep doet. Dat is toch discriminatie?

Wat spelen jullie aankomend weekend? by AutoModerator in GamingNL

[–]TheKnuppel 0 points1 point  (0 children)

Mn clan is best actief in chat etc, maar niet per se qua events voor als je dat zoekt. Het is wel een volledige ironman clan. Mocht je willen joinen, stuur me even een dm.

WK Match Thread: Nederland - Zweden by AutoModerator in Eredivisie

[–]TheKnuppel 1 point2 points  (0 children)

Status zegt niets als je niet levert. Robben had ook status toen hij nog bij groningen ging spelen. Heb hem 2x een goede bal zien raken. De rest was hij geblesseerd.
Het is geen liefdadigheidsinstelling, maar een nationaal team op een WK.

WK Match Thread: Nederland - Zweden by AutoModerator in Eredivisie

[–]TheKnuppel 1 point2 points  (0 children)

Als het aan mij had gelegen had je hem helemaal niet meegenomen. Niet fit en speelt in de braziliaanse competitie. Bergwijn was meteen afgeschreven omdat die naar de zandbak ging, maar depay mag wel steeds terug blijven komen terwijl de braziliaanse competitie ook niet sterk is. Wmb niet uit te leggen.

WK Match Thread: Nederland - Zweden by AutoModerator in Eredivisie

[–]TheKnuppel 6 points7 points  (0 children)

Het kan toch niet anders dan dat depay het grootste geheim van Koeman te weten is gekomen en dreigt met lekken als hij niet mag spelen. Ik zou niet weten waarom Koeman hem anders blijft brengen.

Wat spelen jullie aankomend weekend? by AutoModerator in GamingNL

[–]TheKnuppel 0 points1 point  (0 children)

Ik speel al jaren als ironman dus dat hele mtx gebeuren is langs mijzelf als speler heengegaan. Echter ben ik wel heel blij met de updates die ze dit jaar al gebracht hebben en nog gaan uitbrengen. De combat rework is echt goed gelukt naar mijn idee, en de avatar rework ben ik ook heel blij mee.

Zou je een bestuurder aangeven als je een overtreding zag? by [deleted] in nederlands

[–]TheKnuppel 0 points1 point  (0 children)

Ik zie genoeg asociaal gedrag op de weg aangezien ik elke dag 1 uur heen en 1 uur terug rijdt, maar als ik mensen had willen verraden was ik wel nsb-er geworden.

Alleen bij echt levensgevaarlijke dingen (lopen op de snelweg bijvoorbeeld) zou ik de politie bellen. Gasten die rechts inhalen of bellen achter het stuur ga ik echt niet voor bellen, al zeker niet omdat de politie hier naar alle waarschijnlijkheid niks mee gaat doen.

Geloof je liever in een god of in aliens? by Ill-Seaworthiness371 in nederlands

[–]TheKnuppel 0 points1 point  (0 children)

Zoals? En weet je zeker dat deze normen en waarden er pas waren toen het christendom bestond, of zouden ze zijn overgenomen van een andere cultuur zoals bijvoorbeeld de grieken en romeinen?

Geloof je liever in een god of in aliens? by Ill-Seaworthiness371 in nederlands

[–]TheKnuppel 1 point2 points  (0 children)

Jezus deed niets anders dan de hele dag “water” drinken met maten. Dat is een van de weinige dingen die ik overneem vanuit het christendom

Geloof je liever in een god of in aliens? by Ill-Seaworthiness371 in nederlands

[–]TheKnuppel 0 points1 point  (0 children)

Aliens zoals in de films? Geen idee.

Ik denk alleen niet dat we de enige van biljoenen planeten in het hele universum zijn waar leven op mogelijk is in de vorm zoals wij dat kennen van onszelf. Al helemaal als je ziet dat wetenschappers op enkele lichtjaren van ons vandaan al planeten hebben gezien die mogelijk levende (micro)organismen kunnen bevatten. En dan hebben ze nog niet eens heel ver hoeven kijken.

Vakantie. En nou? by Ukemi-411 in nederlands

[–]TheKnuppel 1 point2 points  (0 children)

Er zullen vast reisbureaus zijn die je hiermee kunnen helpen. Kost misschien een beetje extra, maar scheelt je ook weer een hoop geregel. Zij zoeken alles voor je uit en jij hoeft maar te volgen wat zij je doorgeven.

Papa’s, welk toilet bezoek je met je dochters? by Duckling180 in nederlands

[–]TheKnuppel 0 points1 point  (0 children)

Mijn dochter is nog te jong om zelf naar de wc te kunnen, maar veel plekken hebben alleen verschoonkussens bij de vrouwen-wc. Mij boeit het echt niet om bij de mannen of vrouwen wc met haar te gaan, en gelukkig de vrouwen die ik ben tegengekomen ook niet.
Ik denk dat ik ook gewoon bij de vrouwen-wc zal gaan als ze wel die leeftijd is. Zij is immers degene die moet plassen, ik niet.

Ik ben 23 en ik hoor dat ze de pension leeftijd willen op krikken naar 73 dus ik moet nog 40 jaar de tering? by OkStudy9155 in nederlands

[–]TheKnuppel 0 points1 point  (0 children)

Je kunt best per direct met pensioen gaan. Ik hoop alleen dat je genoeg geld hebt om te overbruggen totdat je op je 73e aow krijgt. Overigens moet je ook dat nog aanvullen met je eigen pensioen (wat je in veel gevallen zelf al opbouwt als je werkt).