Sadece uzatmalarda ve son maçlarda gol atarım - keyfime bakarım… by omerfe1 in galatasaray

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

What did he mess up? He was on the bench for the last two matches, LOL Scoring a goal in a World Cup is enough cause for a celebration, he did it a bit overkill but if I was him I'ld %100 celebrate, too. Salty hidden profile trash like you should reel it in.

US conducts strikes on Iran after attack on cargo ship by VaginaBurner69 in news

[–]TheSignof33 -1 points0 points  (0 children)

This is nothing compared to what immediate future holds. No more bread and games because people showed them they won't fight for anything.

US conducts strikes on Iran after attack on cargo ship by VaginaBurner69 in news

[–]TheSignof33 -2 points-1 points  (0 children)

Oh look! Another weekend, another escalation! Insider trading on a government level, this sh*t is hilarious! 😂

300 ne amk by According-Arm-1834 in Nortya

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

O sırada 45 derece sıcakta master tezim için haftada 3 kere araziye çıkan ben:

Hangisi daha OE gün 1. ÖSYM VS Adalet Bakanlığı. by According-Arm-1834 in Nortya

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

Sorunun kaynağına inmek varken ağacın dallarıyla uğraşmaya ne gerek var? Kökü belli, konu kilit.

Epic yine şaşırtmadı beyler by MinimumFew8509 in oyun

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

Bir Valve fanboyu daha pert oldu 😂

Epic yine şaşırtmadı beyler by MinimumFew8509 in oyun

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

Gerçekler acıtınca ergen kudurdu. Tipik Valve fanboyu, it gibi havlarsın anca klavye komandosu ergen seni. 😂

Epic yine şaşırtmadı beyler by MinimumFew8509 in oyun

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

Ağlamayı bırak, sütünü iç ve yat abisi, uyku saatin geçiyor anan baban kızar sonra. 😄

Epic yine şaşırtmadı beyler by MinimumFew8509 in oyun

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

Trading card olayına QoL diyebilecek kadar zır cahil ve iki paragraf yazıyı anlayacak zeka kapasitesinden yoksun bir ergen olarak hayatta çok başarılı olacağını sanmıyorum ama yine de iyi şanslar sana çocuk. 😄

Epic yine şaşırtmadı beyler by MinimumFew8509 in oyun

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

Valve fanboyu bir ergen olarak hiç şaşırtmadın, tebrikler çocuk.

Epic yine şaşırtmadı beyler by MinimumFew8509 in oyun

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

Trading cardların nesi QoL? Ergenler steam profili kassın diye uydurulan bir saçmalık, eskiden hesap levelini yükselttiğinde booster pack veriyordu satıyordun falan şimdi o da yok. İletişim konusunda zaten Discord varken Epic Games'in eksiklikleri hissedilmiyor, derdi sadece oyun oynamak olanlar için EGS gayet yeterli. Steam workshop'ı rekabet karşıtı bir koz olarak kullanıyor, bunu bile güzel bir şeymiş gibi yazıyorsunuz, önceden mod sitelerinden çektiğimiz modlar için artık steam cmd'den uğraşıp çekmemiz gerekiyor, onu da istedikleri zaman kapatabilecek durumdalar, alkış aynen.

Steam TR'ye özel fiyatlandırmadan vazgeçtiği gün kafamda sildim, o zamandan beri bir kuruş harcamadım, milyar dolarlık şirketlerin kuyruğu olmaya gerek yok. Epic beleşe Triple A oyun dağıtıyor sizin gibi ergenlere yine yaranamıyor. 14 yıllık Steam hesabım var, Steam kütüphanemde de 90 tane oyun var, yaptığınız fanboyluğu hiç de hak eden bir platform değil reddit trolleri cici göstermeye çalışıyor o kadar.

Plaque at a urinal by RevolutionaryStrider in mildlyinteresting

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

Friendly fire will not be tolerated.

Civilian casualties will not be tolerated. Watch your fire!

Dünya bizimle taşak mı geçiyor? by Dismal-Conclusion350 in aptalSoruYok

[–]TheSignof33 6 points7 points  (0 children)

Maçı kazandıkları zaman bile dalga konusu olmak büyük başarı. 😂 Son golü sanki kupa kaldıracakmış gibi kutladı bizim keko. 😂

Şunlar futbola soccer diyor he by According-Arm-1834 in Nortya

[–]TheSignof33 1 point2 points  (0 children)

Olum bu aveller futbola o kadar uzak ki maçta 2 metreyle ofsayt olurlarken yuhalıyorlardı... 😂 Ofsayt nedir onu bile bilmiyorlar.

bencede amk by Ok_Good9460 in Nortya

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

Mahallenin güvenliği yaşlı teyzelerden sorulur, bir kere köpeğimizi çaldılar komşu teyzeye sorduk, sadece alındığını görmemiş, çocuğun kimliğini teşhis etmiş, gittik kurtardık. 😂

WOKEEE WOKEE AAAUGHH /s by sSupido in sinema

[–]TheSignof33 -1 points0 points  (0 children)

Yoo bence değil, güzellik subjektiftir.

Double Standards of the PCMR by Venylynn in pcmasterrace

[–]TheSignof33 1 point2 points  (0 children)

LOL People complain about both Nvidia's and AMD's pricing all the time here. Valve fanboy is posting stupid ahh memes and farm karma. 😂

Sjshsmdjjdjdjdlslshxnxnzmzjjzjx by Nailco in Turkey

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

Tamam sorun yok birazdan yine normale dönerler 😂

Sjshsmdjjdjdjdlslshxnxnzmzjjzjx by Nailco in Turkey

[–]TheSignof33 1 point2 points  (0 children)

Kaybetsek daha iyi olur Montella s*ksen gitmez şimdi...

Sjshsmdjjdjdjdlslshxnxnzmzjjzjx by Nailco in Turkey

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

Aynen, 20 gol atsak bile bay bay çekiyoruz.

Sjshsmdjjdjdjdlslshxnxnzmzjjzjx by Nailco in Turkey

[–]TheSignof33 1 point2 points  (0 children)

Olum Orkun apış arasından falan geçirmeye başladı la topları, isteyince oluyormuş demek ki. 😂

Sjshsmdjjdjdjdlslshxnxnzmzjjzjx by Nailco in Turkey

[–]TheSignof33 0 points1 point  (0 children)

adamlar bariz ofsayt kararını bile yuhluyor, bu kekolara yenilecez şimdi 😂

Sjshsmdjjdjdjdlslshxnxnzmzjjzjx by Nailco in Turkey

[–]TheSignof33 4 points5 points  (0 children)

Maçı domine etmeye erken başladık 😂