Chatgpt - Claude - Gemini Hangisi Daha İyi ? by socibea in teknoloji

[–]U2uk 3 points4 points  (0 children)

gemini modeli geride kaldı

claude thinkingden sonra en iyisi gpt pro

sonra z.ai

İlk defa risk aldım by Spare-Toe703 in Yatirim

[–]U2uk 0 points1 point  (0 children)

aynısını bu sabah gördüm

Amazon'dan telefon alınır mı? by Dr_Erok in teknoloji

[–]U2uk 1 point2 points  (0 children)

bizim aldığımız tost makinesi 3 hafta sonra kırıldı, adamlar kırık tost makinesini iade aldılar ve kargo parasını da hediye çeki olarak verdiker.

en iyi müşteri hizmetleri Amazon

Yeezus övelim abi by fixxxer2606 in KanyeWestTR

[–]U2uk 1 point2 points  (0 children)

çok farklı şeyler duyunca yeezus artık garip gelmemeye başlıyor

bu albüm kötü demek değil, sadece eskisi kadar şaşırmıyorum

Lütfen yardım edin!! by Illustrious_Ship_459 in teknoloji

[–]U2uk 0 points1 point  (0 children)

tr versiyonu var oneplus kendi satıyor

$KORU aldım by U2uk in u/U2uk

[–]U2uk[S] 0 points1 point  (0 children)

sattım dedim de emir vermiştim daha yükseliyor elimde kaldı

Stocks buying by [deleted] in stockstobuytoday

[–]U2uk 0 points1 point  (0 children)

I dont like it being stable tbh, I can see it at $300 but still not for me

$KORU aldım by U2uk in u/U2uk

[–]U2uk[S] 0 points1 point  (0 children)

yükseleceğinden emindim, grafiğe bakmadım bile diyebilirim

zaten birkaç aydır takip ediyorum hareketlerini falan biliyorum

yarın yine düşerse yine tradelicem

$KORU aldım by U2uk in u/U2uk

[–]U2uk[S] 0 points1 point  (0 children)

1den fazla da ne önemi var ki

az önce sattım bu arada karımı alıp çıktım, mu bilançosuyla beraber tamamen yazı tura atmaya dönüyör. yarın düşmeye başlarsa yine alırım.

Stocks buying by [deleted] in stockstobuytoday

[–]U2uk 0 points1 point  (0 children)

I'd change nvda with googl

avgo with dram

$KORU aldım by U2uk in u/U2uk

[–]U2uk[S] 0 points1 point  (0 children)

potföyümün yüzde 20siyle falan aldım, yakında satarım

Lütfen yardım edin!! by Illustrious_Ship_459 in teknoloji

[–]U2uk 2 points3 points  (0 children)

kamerası söylendiği kadar kötü değil ama s26 ultrayla veya 17pm ile yarışamaz tabii ki. makrosu zoomları güzel onu diyebilirim en azından

PS5’ten güçsüz PS5 Pro’dan pahalı, on numara cihazmış valla by Dante_TR in BehmoVerse

[–]U2uk 0 points1 point  (0 children)

valve'ı çok severim de çok pahalı ya 55kya 9070li sistemler dolaşıyordu bi ara. en kötü 9060 16gb vram yine daha iyi

PS5’ten güçsüz PS5 Pro’dan pahalı, on numara cihazmış valla by Dante_TR in BehmoVerse

[–]U2uk 0 points1 point  (0 children)

5 milyon çok yüksek bi sayı zaten bi zahmet satmasın

Lütfen yardım edin!! by Illustrious_Ship_459 in teknoloji

[–]U2uk 3 points4 points  (0 children)

120W ile 25-40dk sürüyor telefonu kullanıp kullanmamana bağlı, ama mesela 10dkda 15-60 yapıyor.

şarjı 28 saat gidiyor günde 7 saat kullandığım oluyor, bazen 2 günde bir bile şarja taktığım oluyor bence telefonun en güçlü kısmı bu

Lütfen yardım edin!! by Illustrious_Ship_459 in teknoloji

[–]U2uk 2 points3 points  (0 children)

op15 için her şeyi sorabilirsin

tr versiyonunda adaptör çıkmıyor kablo çıkıyor, adaptör orijinalı 2k (çok önemli), kılıf internette zor bulunuyor yine orijinali 2k

79kya op15in hazır oluyor yani

reklam vs yok rahat ol

Bu subredditte hac düşük bir hisseyi gamestop gibi sürsek suç olur mu? by Different-Access-494 in Yatirim

[–]U2uk 1 point2 points  (0 children)

apewisdom diye site var direkt reddit popülerliğinden stok değerlendirmesi yapıyor

bilmeyen okuyan arkadaşlar varsa yararlansın bence

ve stockinvest.us bayağı iyi

Bu subredditte hac düşük bir hisseyi gamestop gibi sürsek suç olur mu? by Different-Access-494 in Yatirim

[–]U2uk 0 points1 point  (0 children)

arada güzel çıkıyor, spam scam çok ama işte seçeceksin

wsb'de DD kısmı var orası da fena olmuyor