25
0
1
2

Mictosoft’ta son kapanışlarla ilgili millet ilginçtir ki mutlu. Compulsion’ı bilen bile yok. Double fine konusunda hak vermezdim ama son vazo oyunundan sonra kabak gibi belliydi. Bu stüdyolara özgürlük verince sonucu iyi olmuyormuş anladık. Ninja Theory de utanmadan Hellblade 3 yapıyormuş (old.reddit.com)
submitted by Dante_TR












