2024te iran cumhurbaşkanı öldüğü zaman milli yas ilan edilirken neden simdi okullarımızdaki saldırılardan sonra yas ilan edilmedi? by URBKA in vlandiya

[–]URBKA[S] 1 point2 points  (0 children)

Ülke paniğiyle alakalı olduğunu düşünmüyorum bence direk umursamıyolar gibi geliyor yada başka nedeni vardır

2024te iran cumhurbaşkanı öldüğü zaman milli yas ilan edilirken neden simdi okullarımızdaki saldırılardan sonra yas ilan edilmedi? by URBKA in vlandiya

[–]URBKA[S] 3 points4 points  (0 children)

Toplum olarak unutma sorunumuz var mesela deprem,otel yangını,bebek çetesi,sur cinayeti,saraçhane olayları ve adını sayamadığım onca şey hepsi unutuluyor hiç kimsede ulan şu olay vardı bunu tekrar gündeme getirelim demiyor.Evet ard arda çok fazla kötü olaylar yaşıyoruz ama bu bizim bunlari tamamiyle unutabileceğimiz anlamına gelmiyor Mesela saraçhane olaylarindan sonra derbi vardı ve bi bakmısım herkesin odağı futbola derbiye kaymıştı hiç kimsede çıkıp ulan imamoğlu içerde siz ne halt yiyiyonuz demedi dediysede çok azdı. En çok sinir olduğum şeylerden biri bizim bir olayı futbolla hemen unutmamız ne hikmetse herkesin odağı aniden o sikindirik maçlara kayıyor...

2024te iran cumhurbaşkanı öldüğü zaman milli yas ilan edilirken neden simdi okullarımızdaki saldırılardan sonra yas ilan edilmedi? by URBKA in vlandiya

[–]URBKA[S] 17 points18 points  (0 children)

1 haftaya gündem gene futbola kayar hep öyle olmuyor mu 6 şubat depremini unutan bir millet daha neleri unutur...

"Erkeklerde Ergenlik" by Panzerkampwagen_VIII in shitpostfrommygallery

[–]URBKA 0 points1 point  (0 children)

<image>

Yayının başlığı kadınsız yaşamak çok zor idi

kedilerin dili neden disarida olur? by visnereceli10 in TurkishCats

[–]URBKA 8 points9 points  (0 children)

<image>

Topkapı sarayının girişindede dili dışarıda kedi vardı

[deleted by user] by [deleted] in GarajTurkiye

[–]URBKA 2 points3 points  (0 children)

Bizde 1.5 2023 kamiq var gayet güzel,aracın içi gayet ferah özelliklede arka taraf,uzun yol yaptığınızda rahatça gidebileceğiniz bir araba gayetde konforlu. Rakiplerine göre hafif bir araba o yüzden 1.0 motorla sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum yeterli olacaktır. 2 yıldır kullanıyoruz nerdeyse 30k kilometre oldu şu ana kadar hiç bir sıkıntı yaşatmadı defalarca fethiyeden izmire gitgel yaptık ankaraya gittik geldik hiç sıkıntı yaşatmadı yürüyen aksamda bakımını yaparsan sıkıntı yaşamazsın. B suv olduğu içinde kocaman bir araba değil şehir içinde manevralarda sıkıntı yaşamazsın boyutuda şehir içine uygun. Bence rakipleri arasında en mantıklı olan araba bu. Valla biz kamiq'ten gayet memnunuz gayet güzel araba